|
Dyn
|
 |
« : 25.Joulukuu 2009, 23:20 » |
|
Keillä kaikilla kävi pukki kääntymässä? Itse olen varmaan ollut vähän tuhma, kun sain vain pinon kirjoja enkä yhtään timanttikorua! Mutta tällä mennään, ei ainakaan lukeminen heti lopu. <3
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Until one day, the boundary gives way.
|
|
|
alchemysan
Velho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Hyvinkää
|
 |
« Vastaus #1 : 25.Joulukuu 2009, 23:28 » |
|
Sain kirjoja ja pelejä. Sekä piirustustarvikkeita ja karkkia, eli suurinpiirtein sitä mitä olin toivonut. Lisää on vielä tulossa, eli vielä yksi peli. Enkä tiedä mikä se on. Tyytyväinen olen kuitenkin.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Aemilia
Teknovelho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: hml
|
 |
« Vastaus #2 : 25.Joulukuu 2009, 23:49 » |
|
Minäkin jäin timanttikoruitta :( En sinänsä koruitta niin että ihan iloinen olen. Toivoin kolmea asiaa ja sain kaksi. Toinen näistä asioista on kovakantinen. Kolmannen korvaa hienosti kirjakaupan lahjakortti 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
A good many dramatic situations begin with screaming.
|
|
|
Radoxeald Lectunium
Teknovelho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Tampere
|
 |
« Vastaus #3 : 26.Joulukuu 2009, 00:50 » |
|
En tällä kertaa edes pyytänyt mitään kallista, huipputeknologista tai viihdyttävää tilpehööriä. Tulikin paljon pehmeitä paketteja (ainakin sukat, neule ja "tekninen alusasu" eli kalsarit-aluspaita-yhdistelmä pakkaskelille), jotain astiastoa, dödöä ja shampoo-partavesi-aknehoitokamaa, sellainen jännä irtoteen keittoa hyödyttävä sydeemi-mikäsenyton sekä The Chronicles of Thomas Covenant The Unbeliever -trilogia yksissä (pehmeissä) kansissa. Niin ja mulle luvattiin hankittavaksi kirjahylly sitten tammikuun alesesongista.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Herbertina Merrique V
Velho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Νεφελοκοκκυγία
|
 |
« Vastaus #4 : 26.Joulukuu 2009, 02:59 » |
|
Kliketiklikk, kolme vain vaihtoehdoista? Enpäs äänestä yhyy. :)
Aika helmi on söpönvihreään säilyketölkkiin kasvatettava spearmint. Tyksin kanssa isän perinteeksimuodostuneesta tavasta hankkia joka joulu mahdollisimman hämärää Huovista minulle ja Ranille, tänä vuonna siis omani oli Lemmikkieläin. Plus minullapa on ruotsalainen biologiaesseekokoelma 80-luvulta, iih <3 kovakantiset. Pikkuisempipikkusisko väkersi taulun!
Läppärin sain myös, siihen on kyllä integroituna myös synttärilahjaa mutta poppop. Pitihän minun tämä nykyinen palauttaa jo viime vuoden NaNon jälkeen turskaisalle taholle, jolta sen lainaansain. Eheh.
Lapasia (win!), sekä violettisöpis kaulahuivi ja eiaineellista ja rakastavaa, awwzpawwz. Sellaista se toisinaan, elämä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"C is always a thought but never an option."
|
|
|
Jehudiel
Teknovelho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Bussipysäkki
|
 |
« Vastaus #5 : 26.Joulukuu 2009, 08:54 » |
|
Pöh, miksei täällä ole vaihtoehtona terävää? Meinaan, mun yksi parhaimmista lahjoista oli Rukalta tuotu kaksiosainen puukko, jolle tulee kyllä käyttöä, partiolainen kun olen <3 Ruokaisa lahja ainakin oli kaksi suklaakonvehdeilla täytettyä puolen litran tuoppia, jotka mä sain tädiltä, makea oli laatikollinen suklaata (!) ja kovakantinen oli Melvillen Moby Dick. Kovapintainen taas oli kolmen pariston MagLite. Lisäksi tuli Tarantinon Pulp Fiction ja Reservoir Dogs, sekä Kaskuja 1900-1950-luvuilta (  ) ja sen lisäksi vielä huisin raskas neule, joka kyllä varmasti näkee käyttöä. Sen lisäksi vielä rahaa tuli enemmän kuin lääkäri määräsi.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
When the Master has completed her work, she forgets it. That's why it lasts forever.
|
|
|
Tapsa
Teknovelho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Helsinki
|
 |
« Vastaus #6 : 26.Joulukuu 2009, 12:33 » |
|
Lähimmäisenrakkauden jälkeen tulisi digikamera, mutta se ei kyllä oikein sovi mihinkään noista...?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lulion
Velho

Poissa
Sukupuoli:
|
 |
« Vastaus #7 : 26.Joulukuu 2009, 18:55 » |
|
Ei tullut paljon lahjoja, mutta kaikki oikein mieluisia. Parit paksut lämpimät sukat, ihanaa! Ei tarvitse palella. Rammsteinin CD, lahjakortti, pari sirotinta. Suklaalevy tottakai, vaikken niistä kauheasti kyllä välitä. Mutta syötän sitten muille, hehe. Siinähän ne taisikin sitten olla. Sain jopa mitä toivoin, joten olen tyytyväinen. Ja päälle tottakai ruokaa! Luntakin oli. Niin, ja lämmintä mieltä ja yhdessäoloa, rakkautta jne 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Cerasi
Velho

Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #8 : 26.Joulukuu 2009, 19:21 » |
|
Ruokaisaa! Äiti oli koonnut mahtavan laatikon kaikkea syötävää, jotta tämä parka opiskelija selviytyy näkemättä nälkää. Lisäksi sain kaikkea muuta hyödyllistä kuten pyykinkuivaustelineen, silityslaudan ja kattilan. Oikein mieluisia ja tarpeellisia lahjoja :)
Ai joo, piikkimatto kuoriutui myös esiin paketista!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
DesperateMagician
Kokelas
Poissa
|
 |
« Vastaus #9 : 26.Joulukuu 2009, 19:41 » |
|
En taida olla enää oikein lahjansaanti-iässä. Tulihan sieltä nyt pari kirjaa (toinen Poen Arthur Gordon Pymin selonteko), suklaata ja joku pyyhesetti. Porukoilla kävin aattona, ja sitten mentiin faijan kanssa hautuumaalle. Muuten olen ollutkin sitten kissan kanssa kaksistaan. Ei sitäkään viitsi nyt millään lääkkeillä kiusata, syökööt jouluna miten tykkää.
Itselle tässä täytyy kyllä vielä jotain hankkia. Mielessä on pyörinyt uusi levysoitin (vanha kirppariroina kun meni sököksi männä syksynä) tai sitten tietokone ja siihen joku musanteko-ohjelma. Mutta katsoo nyt, mitä on varaa kustantaa...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Pisania
Risingin aktiivi
Teknovelho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Vallis Gratiae
|
 |
« Vastaus #10 : 26.Joulukuu 2009, 19:48 » |
|
Kovakantisia ne kai periaatteessa oli, vaan ei kirjoja. QI - A Quite Interesting Game dvd-peli ja kolmen fantasialeffan boksi (MirrorMask, Dark Crystal ja Labyrintti). Pakkaus jossa oli dödöä, suihkugeeliä ja vartalovoidetta tuli myös tarpeeseen. Lisäksi Aarikan Jazz-kaulakoru ja Marimekon lakanat olivat aika kivoja. Makeisia tuli, kuten aina, ihan liikaa (Pihlajaa JA Vihreitä kuulia! Pukki on sadisti!). Paras kaikista taitaa kuitenkin olla se seteli, jolla voin käydä ostamassa kaikki ne tavarat, jotka olisin halunnut lahjaksi.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
If Ignorance Is Bliss, Why Aren't There More Happy People?
|
|
|
Herbertina Merrique V
Velho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Νεφελοκοκκυγία
|
 |
« Vastaus #11 : 26.Joulukuu 2009, 20:38 » |
|
... ja kolmen fantasialeffan boksi (MirrorMask, Dark Crystal ja Labyrintti).
Awwzkapoww! Kuinka ihana ihminen antaa tuollaisen joululahjan ja voinko mennä sen kanssa naimisiin? :P Vielä kun noissa kaikissa olisi David Bowien musikaalinumeroita.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"C is always a thought but never an option."
|
|
|
|
Lachesis
|
 |
« Vastaus #12 : 26.Joulukuu 2009, 21:46 » |
|
Luultavimmin parhaaksi osoittautuu ennen pitkää joko A.W. Yrjänän Päiväkirjat tai sitten Johanna Venhon Tässä on valo. Jälkimmäisen olen lukenut jo aiemmin, ja se oli ihana tällaiselle poetiikkaan kallistuvalle pikkupojan äidille.
Muita ihanuuksia olivat äitini neuloma valkoinen villatakki ja mieheltä saamani hopeinen uniikkiriipus isolla ooliittikivellä (tähän olin tosin itse myötävaikuttamassa, kun olen koruistani niin nirso nykyään). Tähän jouluun ei tainnut osua yhtään lahjahutia, kuten aiempiin, eli kaikki lahjat olivat tarpeellisia ja/tai mieluisia.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Valomuurin tuolla puolen nopeuden kantamattomissa
|
|
|
|
Jussi
|
 |
« Vastaus #13 : 26.Joulukuu 2009, 22:00 » |
|
Minä sain useita hienoja lahjoja. Yksi kiinnostavimmista on seinäkalenteri, jonka kuvituksena käytetään Viron saksalaismiehityksen aikaisia propagandajulisteita. Kirjapuolella suosikkilahjani on pitkään odottamani Abercrombien Ase itse.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Pisania
Risingin aktiivi
Teknovelho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Vallis Gratiae
|
 |
« Vastaus #14 : 26.Joulukuu 2009, 22:05 » |
|
Kuinka ihana ihminen antaa tuollaisen joululahjan ja voinko mennä sen kanssa naimisiin? Valitan, kyseinen henkilö on jo naimisissa. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
If Ignorance Is Bliss, Why Aren't There More Happy People?
|
|
|
Cinnamon
Kokelas
Poissa
|
 |
« Vastaus #15 : 26.Joulukuu 2009, 22:44 » |
|
Äänestin kovakantista, vaikka lahjaksi saamani kirja oli kyllä pehmeäkantinen. Lisäksi sain kynttilänjalan, muumimukin ja liian pienet sukat - ihan perus-joululahjasetti siis.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
NiTessine
Velho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Espoo / Tampere
|
 |
« Vastaus #16 : 27.Joulukuu 2009, 15:10 » |
|
Pöh, miksei täällä ole vaihtoehtona terävää? Niinpä, mäkin sain pullon viskiä. Jouluaattona tuli kyl fättiä luuttia. Vähän rahaa, lahjakortteja, pehmosia paketteja, herkkukori (joskin lähempänä rahtikonttia), Sharpe-DVD:itä, Thomas Pynchonin Against the Day, Eoin Colferin ...And Another Thing, Leena Krohnia, kookkaammanpuoleinen englannin sanakirja, sekä enemmän suklaata kuin Sveitsillä. Ai juu, ja tää tietokone, jolla mä tätä viestiä kirjotan. Pitäis vielä uusi näyttö hankkia tän vanhan putkinäytön tilalle.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Logikärmes
Teknovelho

Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #17 : 27.Joulukuu 2009, 15:32 » |
|
Tuli valittua vastaukseksi "Kovakantinen", vaikka kyseessä olivat itse asiassa nahkakannet. Nyt on minullakin sitten koossa koko Neil Gaimanin Sandman-sarja Absolute-painoksina. Kaupanpäällisiksi piti vielä omaan piikkiin hankkia sarjan kaveriksi hyllyyn Absolute Death.
*taputtaa tohkeissaan käsiään yhteen mielipuolisesti hihkuen*
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"The dog is a peasant and the cat is a gentleman." - H. P. Lovecraft, Cats And Dogs
|
|
|
Tuiskutuulitar
Kokelas
Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Korpi jossain päin maailmaa
|
 |
« Vastaus #18 : 27.Joulukuu 2009, 16:08 » |
|
Kirjoja, tosin kun mangapokkareita (Inuyashaa, Azumanga Daiohia yms.) ovat, niin eivät lukeudu kovakantisiin. Mutta kovakantiset, sitten pehmoiset (villasukat) ja makea (suklaata, lemppariani <3 ) Olisin halunnut jotain pörröistäkin, vaikka koiranpennun, mutta ei... Ja sitten noiden^^ lisäksi kaikenlaista muuta! *hihkuu* Hyvää, mahtavaa, riemukasta, iloista, ihanaa ja valoisaa joulua kaikille! *< =D <3
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rituri
Velho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Helsinki
|
 |
« Vastaus #19 : 28.Joulukuu 2009, 13:36 » |
|
Minulla on parina viime vuonna ollut hankaluuksia keksiä mitä haluaisin. Kirjat on aina kivoja, mutta tänä vuonna en saanut yhtään lahjaksi en edes kirjakaupanlahjakorttia... Kirjakaupan lahjakortit ovat parhaita vaikka en niitä ole enää pariin vuoteen saanut. Niillä voi ostaa juuri itse haluamiaan kirjoja eikä niitä voi käyttää muuhun, niin ei pääse pihiys iskemään.
Digikamerasta olen ehkä kaikkein iloisin, kunhan ehdin opetella käyttämään sitä kunnolla, sille tulee olemaan käyttöä. Lisäksi veljeltä saatu cd-levy on ihan hauska vaikka ei taaskaan ollut sitä mitä toivoin. Ilmeisesti sille on kunnia asia ostaa jotain ihan muuta kuin minä olen toivonut, mutta ei se kovin paljon haittaa, laajentaa musiikin tuntemusta. Eikä nuo ole tähän mennessä vielä kovin pahasti metsään menneet. Toisaalta onnistuin minäkin tänä vuonna hankkimaan veljelle hieman toivomuksen viereen osuneen lahjan...
Villasukat tulivat myös tarpeeseen, nyt kun olen vihdoin oppinut niitä käyttämään. Odottamattomin lahja oli ehdottomasti tarjotin, en oikein tiedä mitä sillä teen mutta ainakin se on oikean värinen. Muuten tiesin kyllä lähes kaikki lahjat etukäteen. Suklaata tuli kyllä ihan liikaa, varsinkin kun olen yrittänyt vältellä sitä...
Jotenkin sitä on viime vuosina enemmän keskittynyt siihen mitä antaa toisille ja aina tulee kiire. Tänä vuonna varsinkin kun tein aika paljon lahjoja itse. Välillä vaan on tosi hankala keksiä mitä antaisi.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|