31.Heinäkuu 2014, 00:14 *

Sivuja: 1 ... 5 6 [7]   Siirry alas
Kirjoittaja Aihe: Käyttämäsi tietokoneen työpöytä/taustakuva  (Luettu 46361 kertaa)
Astorethein
Velhoruhtinas

Asuinpaikka: Parkano
« Vastaus #120 : 16.Heinäkuu 2013, 23:27 »

Kiva kun tämäkin nostettiin ylös, pistänpä siis oman kuvani näytille. Ollut muutaman päivän, mutta jää tuskin pidempään käyttöön. Palaan luultavasti jompaan kumpaan kahdesta vanhemmasta, jotka ovat olleet käytössä usein ennenkin.

Ne kaksi vanhempaa:

Ensin katsottiin Kauniit ja rohkeat, sitten tapettiin Seppo!
Velhoruhtinatar

« Vastaus #121 : 17.Heinäkuu 2013, 00:02 »

Gradupöllö vahtii, että tekstin naputus etenee...

Until one day, the boundary gives way.
Echramath

Asuinpaikka: Tampere
« Vastaus #122 : 17.Heinäkuu 2013, 04:35 »

Zaporogit kirjoittavat pilkkakirjettä Turkin sulttaanille

FreakyMike
Velhoruhtinas

Asuinpaikka: Rautjärvi
« Vastaus #123 : 17.Heinäkuu 2013, 20:59 »

Käytin joskus aikaisemmin tästä Jan Saudekin taidevalokuvasta tehtyä taustakuvaa aika monta vuotta putkeen silloisessa koneessani, koska tykkäsin kuvan väreistä, aiheesta ja sommittelusta tosi paljon. http://i210.photobucket.com/albums/bb165/koperpoets/Wallpaper-04-1024-757206.jpg

Litteään näyttöön siirtymisen jälkeen on ollut käytössä enimmäkseen vain tämä oma sukuvaakunakehitelmä, jonka taustaa olen vain hieman muuttanut sopimaan näytön mittasuhteisiin ja tummentanut reunoista.

Tuo on tavallaan vielä työn alla oleva projekti ja saatan aina välillä muuttaa jotakin yksityiskohtaa jos se alkaa häiritsemään liikaa.. Kunhan olen ääriviivoihin ja väriyhdistelmiin täysin tyytyväinen joskus myöhemmin, niin sitten olisi tarkoitus piirtää wacomilla viimeistelty versio missä esineisiin tulee enemmän kolmiuloitteisuutta, pronssi- ja teräsosat näyttävät oikealta kuluneelta metallilta, varret puulta ja niin edelleen.
Kypäräänkin tulee luultavasti vielä jotain koristeornamentteja.
Valjus
Kokelas

Asuinpaikka: Pori
« Vastaus #124 : 18.Heinäkuu 2013, 18:52 »

Nykyään käytössä oleva...

... mutta en toisaalta osaa päättää mitä taustakuvana oikein pitäisin, joten tämäkin pian varmaan vaihtuu.

Ja tätä taustista pidän silloin kun kaverit vierailee ihan vain röhönaurujen takia.
Formaldehyde
Noviisi

« Vastaus #125 : 18.Heinäkuu 2013, 20:46 »

Minulla oli varsin pitkään taustakuvana John William Waterhousen maalaus The Lady of Shalott, mutta vaihdoin korkeakulttuurista takaisin populaarikulttuuriin ja nyt jo pidemmän aikaa taustakuvan virkaa on toimittanut tunnelmallinen kuva yhdestä edesmenneestä lempi muusikostani. Muista muusikoista S.A. Hynninen ja Aaron Stainthorpe ovat joskus koneellani vierailleet.

Flowers in formaldehyde.
Aemilia

Asuinpaikka: hml
« Vastaus #126 : 18.Heinäkuu 2013, 22:58 »

Vampira! Rajattu tuosta.

A good many dramatic situations begin with screaming.
Formaldehyde
Noviisi

« Vastaus #127 : 18.Heinäkuu 2013, 23:28 »

^ Aemilia, taitanet tarkoittaa Elviraa. Vampira ja Elvira, viehättäviä daameja molemmat.  Cool

Ah, tuo tukka. Tulee ihan Patricia Morrison mieleen...

Flowers in formaldehyde.
Aemilia

Asuinpaikka: hml
« Vastaus #128 : 19.Heinäkuu 2013, 01:15 »

Hupsis.

Kyllä, tukkaa on sellainen pehko että aiheuttaa suorastaan tunteen yliluonnollisesta.

A good many dramatic situations begin with screaming.
Sivuja: 1 ... 5 6 [7]   Siirry ylös