23.Huhtikuu 2014, 22:31 *

Sivuja: [1]   Siirry alas
Kirjoittaja Aihe: 25.1. alkaen Lukupiirissä Süskindin "Parfyymi"  (Luettu 981 kertaa)

Asuinpaikka: Tampere/Vihti
« : 13.Tammikuu 2010, 16:27 »

Viime vuonna Lukupiiri palaili tauoltaan Valkoisten omenien kera.

Toiseksi silloisessa lukukirjaäänestyksessä jäi Patrick Süskindin Parfyymi: Erään murhaajan tarina. Myös Parfyymille tuntui kuitenkin olevan halukkaita lukijoita, joten jatkettaisiinko seuraavaksi sen merkeissä?

Kiinnostuneita?

Muoks.

Kirjaa käsitellään seuraavanlaisesti:

25.1. luvut  1 - 10
1.2.   luvut  11 - 22
8.2.   luvut  23 - 34
15.2. luvut  35 - 43
22.2. luvut  44 - loppu

Mahdollisille uusille lukijoille tarvittava info Lukupiirin toiminnasta: Lukupiirin ohjeet ja säännöt.
« Viimeksi muokattu: 21.Tammikuu 2010, 22:51 kirjoittanut Hiistu » tallennettu

Metusalem
***

Asuinpaikka: Inari
« Vastaus #1 : 13.Tammikuu 2010, 16:35 »

Joo.
Zyana
Noviisi

Asuinpaikka: Jyväskylä/Joensuu
« Vastaus #2 : 13.Tammikuu 2010, 17:34 »

Jep.

Asuinpaikka: Tampere/Vihti
« Vastaus #3 : 17.Tammikuu 2010, 20:06 »

Kansansuosio ei kenties päätä huimaa, mutta eipähän kukaan ole vastustanutkaan...

Ja jollei vastakaan ponnekkaasti vastusta, niin: Kirjan käsittely alkaa maanantaina 25.1.

Muistutuksena vielä, että lukupiiriin saa osallistua myös mitään erikseen ilmoittelematta ja vaikka jälkijunassa ja miten lystää.. Joten josko lukijoita vielä ilmaantuisi. (Mikäli ei ilmaannu, niin sitten luetaan keskenämmä.)

Parfyymissa on vähän päälle 200 sivua (, jotka on jaettu 51 lyhyeen lukuun). Jaan kirjan viidelle viikolle - yhden viikon lukusatsi olisi siis n. 40 sivua. (Mikäli toivoo toisenlaista lukutahtia, niin nyt päivän parin sisällä kannattaa se ilmaista.)
Ensimmäisellä viikolla käsitellään luvut 1-10.
« Viimeksi muokattu: 17.Tammikuu 2010, 20:21 kirjoittanut Hiistu » tallennettu

Vanamo
Velho

Asuinpaikka: Helsinki
« Vastaus #4 : 20.Tammikuu 2010, 17:48 »

Kävin lainaamassa Parfyymin eli ilmeisestikin täälläkin ainakin yritetään osallistua lukupiiriin. Edellinen piireily tosin osoitti, että aikatauluissa on varsin hankala pysyä. :D

Asuinpaikka: Tampere/Vihti
« Vastaus #5 : 21.Tammikuu 2010, 23:13 »

^ Jos se olikin vasta lämmittelykierros  Iskee silmää

Itse lisäksi toivon, että tämä kirja kolisisi henk.koht. hiukka edellistä kovemmin.
Olen oikeastaan jo lukenut ekat luvut, mutta tulevastahan ei saa hiiskua... Joten kenties luemme sittenkin täyttä kuravelliä! Tai kenties emme - ratkeaa ensi viikolla. Jännää. (Vielä ehtivät muutkin hyvin hankkimaan kirjan käsiinsä. ;)

Sivuja: [1]   Siirry ylös