Sally
Velho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Espoo
|
 |
« : 16.Elokuu 2010, 16:51 » |
|
Mietiskeltiin tässä, että leffamiitti olisi kiva saada pystyyn. Päivämäärä ja leffa ovat vielä auki, joten niitä saa ehdotella. Splice vaikuttaa mielenkiintoiselta. Muutakin toki on tarjolla. Ehdotuksia?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Jehudiel
Teknovelho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Bussipysäkki
|
 |
« Vastaus #1 : 16.Elokuu 2010, 20:10 » |
|
Mä ainakin voin omasta puolestani sanoa, että kannattaa käydä kokeilemassa tuota Muumi-elokuvaa, oli meinaan tosi söpö ja hauskakin elokuva.
Ja Persian prinssi nyt on tuollasta perusviihdetauhkaa, ei sen kummempaa, mut viihteenä nimenomaan hyvää, ja prinssin taiteilua on kyl ihan hauska katsoa.
Mut siis, en tiedä, tulenko paikalle, todennäköisesti en.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
When the Master has completed her work, she forgets it. That's why it lasts forever.
|
|
|
The Rat
Teknovelho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Nummela
|
 |
« Vastaus #2 : 25.Elokuu 2010, 13:44 » |
|
Hmm... Vilkaisu lompakkoon osoittaa, että rahaa ei ole, mutta leffalippuja sitäkin enemmän... Kuulostaa hyvältä. Päättäkää leffa ja aika, yritän päästä paikalle.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Jaragil
Teknovelho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Helsinki
|
 |
« Vastaus #3 : 25.Elokuu 2010, 23:41 » |
|
Hmm... Splice vaikuttaa tylsältä perushorrorilta, Prince of Persia oli perusmättöä vailla sen suurempaa viehätystä, Karate Kid oli ihan katsottava, Noidan oppipoika on saanut karmeita arvosteluja, The Expendables ja Muumit taas eivät välttämättä ihan kaikkia kiinnosta, kun miettii koko skaalaa, Adéle Blanc-Secin uskomattomat seikkailut taas ei oikein vakuuta arvostelujen puolesta, kun taas Toy Story 3 voisi olla ihan jees.
Suosittelen Robin Hoodia, vaikka itse sen kyllä jo olenkin nähnyt. Pidin kuitenkin niin paljon, että katsoisin toistekin. Sama Inceptionin kanssa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
But the raven, sitting lonely on the placid bust, spoke only That one word, as if his soul in that one word he did outpour. - Edgar Allan Poe: The Raven
|
|
|
Souli
Velho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: lahti
|
 |
« Vastaus #4 : 26.Elokuu 2010, 17:47 » |
|
Pöllöleffa! Pöllöleffa! Pöllöjä kypärät päässä ja pelastavat maailmaa ja kuinka voikaan olla parasta! Legend of the Guardians ja hauskasti kaikki miitissä vieläpä 3D-pokkulat päässä. Inception on toki myös hyvä ja toimiva valinta, vaikka epäilen jo suurimman osan käyttäjistöstä (kutenminäköh einiin etteikö ehkä uudestaakin, mutta huomautin vaan) sen käyneen kiireellä katsomassa. Yksi mahdollisuushan olisi valita mahdollisimman kamala elokuva?
Huu ilmoitan kai samalla tässä mahdollisuudestani ja halukkuudestani osallistua, jos hyvä päivä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
voisi noin noitana olla vain vähän hunningolla
|
|
|
|
Iivari
|
 |
« Vastaus #5 : 26.Elokuu 2010, 21:36 » |
|
Eiks Sisko tahtoisin jäädä ois aika hyvä? Vai onko kaikki jo nähneet sen?
Se on mulla ainakin kattomatta, ja voisin ihan mielelläni miitata sen tiimoilta. Toki jokin muukin leffa käy, paitsi että uusiksi en katsomaan ala Robin Hoodia tai Persian prinssiä ihan tähän hätään.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Olen niitä tapahtumia joita ei käsitellä perinteisillä luukuilla. Pekka Kejonen
|
|
|
|
Dyn
|
 |
« Vastaus #6 : 26.Elokuu 2010, 21:39 » |
|
Mä voin tulla, olettaen että päivä on ok enkä ole nähnyt valittua leffaa. Päättäkää te. Vähintään kahvit lehvan jälkeen on osanottolistalla.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Until one day, the boundary gives way.
|
|
|
Jaragil
Teknovelho

Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #7 : 02.Syyskuu 2010, 22:37 » |
|
Saiskohan tätä topiccia näin viikon hiljaisuuden jälkeen hieman eteenpäin, jos tähän perustaisi äänestyksen noista leffoista, jotka nyt on tullut esiin? Merkkaillaan, mitä suostuttaisiin itse kukin menemään katsomaan, ja mennään sitten sinne, mikä kerää eniten mielihyvää.
Tietysti päivämäärästäkin pitäisi päättää...
Tosin nyt innostuin itsekin alustavasti tuosta Sisko tahtoisin jäädä -leffasta. Voisi pitkästä aikaa katsoa suomalaista tuotantoa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
But the raven, sitting lonely on the placid bust, spoke only That one word, as if his soul in that one word he did outpour. - Edgar Allan Poe: The Raven
|
|
|
Simple
Velho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Vantaa
|
 |
« Vastaus #8 : 03.Syyskuu 2010, 12:12 » |
|
Jos talous ja kalenteri sallii niin voisin tulla minäkin. Riippuu päivästä ja leffasta. Toy Story 3 kannattaa katsoa. Oli taattua laatua! 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Veequa
Teknovelho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Yleensä jossain muualla
|
 |
« Vastaus #9 : 04.Syyskuu 2010, 15:11 » |
|
Kirjoitusten jälkeen!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Una espina de experiencia vale más que un bosque de advertencia
|
|
|
|
Iivari
|
 |
« Vastaus #10 : 08.Syyskuu 2010, 12:19 » |
|
Tietty vois harkita myös The Last Airbenderiä, sen trailerit on näyttäneet hauskalta, joskaan ei kovin omaperäiseltä. http://www.finnkino.fi/Event/298148/Torstaina 16.9. ois leffat 5,50 € -päivä. Oisko se huono?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
The Rat
Teknovelho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Nummela
|
 |
« Vastaus #11 : 08.Syyskuu 2010, 15:10 » |
|
Torstaina 16.9. ois leffat 5,50 € -päivä. Oisko se huono?
Vähintäänkin kahdella tavalla, joista merkittävämpi on se, että minun ilmaislippuni toimivat ihan hyvin niihin kalliimpiinkin näytäntöihin (ja tuolloin voi olla vähän ahdasta teattereissa). Ai niin, HYSFK-postissa tuli tämmöinen: Uusien ja vanhojen jäsenten illat klubilla 9.9. ja 16.9. Nopeasti liittymällä voisi päästä mukaan...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Iivari
|
 |
« Vastaus #12 : 08.Syyskuu 2010, 17:45 » |
|
Ahdasta varmasti, mutta jos varataan jo viikkokin etukäteen, saadaan hyvät paikat. Testattu on. Ja ne ilmaisliput voi käyttää myöhemminkin.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Maailmanherra
|
 |
« Vastaus #13 : 08.Syyskuu 2010, 23:33 » |
|
Hei ette te oikeesti oo menossa katsoon The Last Airbenderii? Silleen niink Shyamalan viimesetki fanit on kaikonnu sen myötä?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
En ole rasisti, olen espoo- ja audirealisti.
|
|
|
|
Iivari
|
 |
« Vastaus #14 : 09.Syyskuu 2010, 00:38 » |
|
En edes tiedä mikä tai kuka on Shyamala, joten ihan sama :-D
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Jaragil
Teknovelho

Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #15 : 09.Syyskuu 2010, 02:13 » |
|
The Last Airbender on saanut niin kamalia arvosteluja suurin piirtein jokaiselta internet-kriitikolta, jota vähänkään arvostan, että jos se nyt valitaan katsottavaksi elokuvaksi, niin minä ainakin jätän välistä. Traileri näyttää lupaavalta, mutta ei kuulemma kuvasta oikeaa leffaa käytännössä lainkaan. Joten ei kiitos.
Saataisko me se äänestys, vai käyttäisikö topicin perustaja tai joku mode sellaista pientä diktatuuria, jotta päästäisiin eteenpäin? Ensi viikon torstai kyllä kuulostaisi päivänä erinomaisen hyvältä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Feylana
Teknovelho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Hämeenlinna & Helsinki
|
 |
« Vastaus #16 : 09.Syyskuu 2010, 16:04 » |
|
Mä voisin haluta nähdä ton Sisko, tahtoisin jäädä. Ei sitä kuitenkaan tuu mentyä kattomaan jos ei oo hyvää syytä, niin leffamiitin mukana vaikka. Inception on kanssa aika ihana, voisin käydä kattomassa sen vielä kertaalleen, ja oikeestaan melkein mitä tahansa muutakin jos päivä sattuu sopivasti. (:
|
|
|
|
|
tallennettu
|
senhän tietää kaikki nuo, nuo jotka kuusta valon juo ja aamun värit silmissään tuo maailmaan
|
|
|
Sally
Velho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Espoo
|
 |
« Vastaus #17 : 09.Syyskuu 2010, 17:33 » |
|
Huu, tuo torstai kuulostaa hyvältä. Kiinnostaisiko ketään Prinsessa tai Shrek 4? Tuo Inception on niin kovasti kehuttu, että kai senkin voisi käydä kattomasa.
Leffasta voisi laittaa äänestyksen, mutta olisiko tuo 16. päivä (torstai) sopiva?
Ja sitten voisi miettiä kellonaikaa, jengillä on kuitenkin varmaan koulua/työtä?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|