Jos joku olisi valmis myymään, niin minua kiinnostaisi ostaa Karl Edward Wagnerin
Kane-kirjoja englanniksi. Olen niistä yhden lukenut suomennettuna, joten
Darkness Weavesiä ei kannata kaupitella. Kirjat ovat:
Death Angel's Shadow
Bloodstone
Dark Crusade
Night Winds
Myös novellikokoelmaa
The Book of Kane saa tarjota, sekä kahta yhteisnidettä, joihin on kerätty kaikki Kane-tarinat:
Gods in Darkness ja
Midnight Sun.
Tässä muiden kirjailijoiden fantasiaromaaneja, jotka myös haluaisin hankkia:
Poul Anderson:
The Dancer from Atlantis ja
Hrolf Kraki's Saga ja
The Merman's Children ja
Operation ChaosPaul Kearney: A Different Kingdom ja Riding the UnicornMichael Moorcock: The Sundered Worlds (julkaistu myös vaihtoehtoisella nimellä The Blood Red Game) ja The Shores of Death (julkaistu myös vaihtoehtoisella nimellä The Twilight Man)Michael Shea:
A Quest for Simbilis ja
Nifft the Lean (myös yhteisnidepokkari
The Incompleat Nifft kelpaa)
Matthew Woodring Stover:
Iron Dawn ja
Jericho MoonRoger Zelazny: Doorways in the SandMichael Scott Rohan: The Anvil of Ice
L. Sprague de Camp: The Tritonian RingJokainen listaamani on tällä hetkellä loppuunmyyty. Minua siis kiinnostaisi kovasti saada kaikki omaksi, mutta ei mihin hintaan tahansa. Minkäänlaista "polttavaa tarvetta" ei ole. Kirjat varmaan löytyisivät eBaystä, AbeBooksista, Amazonin jälleenmyyjiltä tai vastaavista luottokorttia vaativista paikoista, jos rupeaisi etsimään. Mutta jos sinulta sattuu lojumaan näitä hyllyssä ja haluaisit myydä pois, niin ota heti yhteyttä! Olen valmis maksamaan pokkareista korkeintaan kymmenen euroa, ja kovakantisista sellaiset 20 euroa.
Kirjat saavat olla reilusti kuluneita tai kansikin revennyt; kunhan kaikki sivut ovat tallella ja tekstistä saa selvää. Ostaisin ne lukemista varten, en keräilymielessä. Jos haluat myydä, niin voit kirjoittaa tähän ketjuun, lähettää yksityisviestin tai ottaa yhteyttä sähköpostilla. Osoitteeni löytyy profiilistani.
EDIT: Jos Sundered Worldsiä ei erillisenä löydy, niin minulle kelpaisi myös 90-luvulla julkaistu Moorcock-yhteisnide The Eternal Champion, joka sisältää SW:n lisäksi romaanit The Eternal Champion ja The Phoenix in Obsidian. Haluaisin siis amerikkalaiskustantaja White Wolfin laitoksen, joko kovakantisena tai nidottuna. Kokoomateoksen brittiversio (kustantajina Millennium sekä Gollancz) ei kiinnosta, koska siinä Sundered Worlds on korvattu The Dragon in the Swordilla.