24.Huhtikuu 2014, 15:11 *

Sivuja: [1]   Siirry alas
Kirjoittaja Aihe: Sonisphere  (Luettu 606 kertaa)
The Fantasy
Kokelas

« : 30.Heinäkuu 2010, 18:47 »

Siis onko joku käynyt kyseisellä festarilla? Itse olen menossa kymmenen päivän päästä sinne. Menen sinne siis sunnuntaina ja esiintyjiä (sunnuntaina) ovat mm. Iron Maiden, Anthrax, Slayer, Alice Cooper, Mötley Crüe yms.
Nyna
Vanha velhotar

Asuinpaikka: Pori
« Vastaus #1 : 01.Elokuu 2010, 12:13 »

No viime vuonna kun se ekan kerran järjestettiin niin tuli käytyä Metallicaa katsomassa, kun kerran melkein takapihalle tulivat. :) Minun kokemukseni oli aivan hyvä, kun en kokenut tarvetta jonotella kaljatelttoihin tai ruokapaikkoihin ja yöksi pääsi kotiin. Tänä vuonna järjestäjä on kuulemma ottanut opiksi viimevuoden kokemuksista. Saa sitten nähdä.

Tänä vuonna olen menossa molemmiksi päiviksi, lauantai oli pitkään mietinnässä, mutta kun Apocalyptica kiinnitettiin lauantaille ei tarvinnut paljon enää miettiä. Sunnuntaille on kyllä ihan uskomaton kattaus, ei millään malttaisi odottaa. :)
sansa
Noviisi

« Vastaus #2 : 23.Marraskuu 2010, 20:33 »

onkohan tästä topicista olemassa tuoreempaa versiota? No, kirjoitanpahan tänne joka tapauksessa:)
 en ollut ikinä käynyt millään festivaaleilla, mutta tunnustan mötley crüe -uskontoa, joten raivasin tieni sonisphereen;p jouduin maksamaan kaverini sisään, jotta hän lähti kanssani, mutta kun enhän minä, pieni tyttö, voinut lähteä yksin "vaarallisille hevifestareille"... no ei siis ihan näin, mutta seuraa on kiva olla. Hymyilee
 Ensimmäinen päivä oli huippu, jotenkin mukavan vaisu. Ei siis ollut suuria suosikkejani esiintymässä, vaikka tykkäänkin Alice in Chainsista ja 69 eyesista. Volbeat veti hauskat välikeskustelut. Oli vain ihana katsoa isoja ihmismassoja ympärillään, oli kaikennäköistä ja -ikäistä porukkaa, oli jotenkin helppo sulautua massaan.
 Sunnuntaille oli kovat odotukset Iggyn, Alicen ja mötiköiden takia. Kuten varmaankin kaikki tietävät, homma luiskahti vähän käsistä. Itse myrskyn aikana satuin olemaan yhdessä kaupusteluteltassa, niin etten jäänyt sateeseen. Jälkeenpäin vain tuli woodstock-tunnelma, kun maa oli vetinen ja kaikkien kojujen edessä metritolkulla vesi"lätäköitä". Ei se minun tunnelmaani latistanut, mutta crüe jäi näkemättä. Voi sitä itkuisten kajaalisilmien määrää! En selvästikään ollut ainut, ketä harmitti. Iggy kylläkin tepasteli lavalla paljain vatsoin kaikesta huolimatta.. ja Alice heilutteli suomenlippua paljettipöksyissä. Eli ei ihan turhakaan reissu x>
 Ensi vuonna uusi yritys!
Sivuja: [1]   Siirry ylös