30.Elokuu 2014, 07:12 *

Sivuja: [1]   Siirry alas
Kirjoittaja Aihe: Muissa lukupiireissä tapahtuu  (Luettu 3717 kertaa)
Sini
Arkkivelhotar

Asuinpaikka: Espoo
« : 28.Helmikuu 2007, 19:45 »

Kirsi Pihan Helsingin sanomien blogeissa pidettävässä Lukupiirissä maaliskuun kirjana on Jonathan Carrollin Valkoiset omenat. Selkeää Rising-kategoriaa. Suosittelen!

Nyna ja Mic, mikäli keksitte tälle paremman paikan, siirtäkää vapaasti muualle.

Ridedit. Nostin tuohon ylös tämän, ettei huku tuonne kirjakeskustelujen sekaan. Saa edelleenkin paikan modet tätä siirrellä jos siltä tuntuu.
« Viimeksi muokattu: 08.Maaliskuu 2007, 18:20 kirjoittanut Rid » tallennettu

Vaikuta Espoon kirjastojen kirjavalintaan!
Murzim

Asuinpaikka: Jkl
« Vastaus #1 : 28.Helmikuu 2007, 20:44 »

Keskustelufoorumissa Austen All-In-One (jossa nimestään huolimatta puhutaan muustakin kuin Jane Austenista) on alkamassa Umberto Econ Ruusun nimi. Foorumi vaatii rekisteröitymisen, mutta kaikki ovat tervetulleita  Hymyilee Lukupiiri löytyy kohdasta Kirjakinkerit.
Vaahtera
Noviisi

Asuinpaikka: Helsinki
« Vastaus #2 : 01.Maaliskuu 2007, 12:04 »

Olin huomannut tämän myös ja kiinnostaa kyllä. Valitettavasti lukupiiriosallistuminen on vähän rajallista, kolmessakin on jo tekemistä ja neljäs vielä siihen... No, onneksi voi olla valikoiva ja aina välillä jättää jonkun piirin väliin. Cool

Asuinpaikka: Tampere
« Vastaus #3 : 01.Kesäkuu 2007, 00:27 »

Konnun Vihreässä Lohikäärmessä on juuri saatu TSH-yhteisluku valmiiksi ja seuraavaksi aloitellaan painotuoreen Húrinin lasten tarinan käsittelyä. Lukutupa-huonettamme voi selailla ja lukea rekisteröitymättä, mutta keskusteluun osallistuminen edellyttää tunnuksia. Kaikki Tolkien-guruista täysin tietämättömiin ovat yhtä tervetulleita mukaan. :)
Vehka
Neurovelho
****

Asuinpaikka: Juupajoki (Tampereen yläpuolella)
« Vastaus #4 : 04.Kesäkuu 2007, 12:54 »

Ja Nerwenin kommenttiin lisään sen verran, että varsinkin uudet lukijat olisivat tervetulleita, Konnussa kun tahtoo aina törmätä supertolkienisteihin. Iskee silmää Joku uusi pitämänä minulle seuraa olisi hieno juttu.

minä olen päättänyt olla sinun
tanssin kanssasi Ruotsiin ja takaisin
Murzim

Asuinpaikka: Jkl
« Vastaus #5 : 22.Elokuu 2007, 09:36 »

AustenAIO:n kinkereillä hyökätään seuraavaksi Jane Austenin Kasvattitytön tarinan (Mansfield Park) kimppuun. Jos siis Austenin tuotanto kiinnostaa, niin nyt on hyvä tilaisuus päästä tutustumaan tähän usein ristiriitaisia tunteita herättävään teokseen enemmän tai vähemmän asiantuntevassa seurassa. Tarkoitus on aloittaa 27.8.

Asuinpaikka: Tampere
« Vastaus #6 : 18.Joulukuu 2008, 00:56 »

Pimeä nousee Konnussa jouluna. Tervetuloa mukaan, aikataulu on sovitettu vastaamaan kirjan aikajanaa, eli projekti alkaa 20.12. ja viimeinen alustus on loppiaisena - kommentoida voi toki jälkikäteenkin lomilta palattuaan. :)
Ereinion

Asuinpaikka: Tampere
« Vastaus #7 : 16.Helmikuu 2009, 11:05 »

Susan Cooperin jälkeen Konnun lukupiirissä on tarkoituksena käydä läpi lähinnä Ruohometsän kansasta tunnetun Richard Adamsin teos Shardik. Käsittely alkaa tällä viikolla, lisää informaatiota löytyy tuolta.

Tyst är skogen och nejden all, livet där ute är fruset, blott från fjärran av forsens fall höres helt sakta bruset. Tomten lyssnar och, halvt i dröm, tycker sig höra tidens ström, undrar, varthän den skall fara, undrar, var källan må vara.

Asuinpaikka: Tampere
« Vastaus #8 : 13.Heinäkuu 2010, 18:44 »

Käärmeen Lukutuvassa aloitellaan tällä viikolla Robin Hobbin Salamurhaajan oppipoikaa, tervetuloa mukaan!
Vaahtera
Noviisi

Asuinpaikka: Helsinki
« Vastaus #9 : 01.Marraskuu 2010, 18:22 »

Murzimin sijaan vaihteeksi minä mainostan, että Austen AIO:ssa on tällä viikolla alkamassa neljän viikon mittaiset kauhukinkerit, joissa luetaan Bram Stokerin Dracula. Vielä ehtii mukaan!
Sivuja: [1]   Siirry ylös