Morgan Blood
Velho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: TurQ
|
 |
« Vastaus #20 : 19.Toukokuu 2011, 19:58 » |
|
Hmm. minun täytyy saada käsiin jälleen tuntilistani, joten osaan sanoa. 10 ei käy, sillä silloin väännän töitä. Päivittelen huomenissa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"To live is the rarest thing in the world. Most people exists, that's all." - Oscar Wilde
|
|
|
Herbertina Merrique V
Velho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Νεφελοκοκκυγία
|
 |
« Vastaus #21 : 21.Toukokuu 2011, 17:40 » |
|
No niin, tulihan tännekin sentään jonkinasteinen kansanvaellus. 18.? Käy ehkä kolmaskin, mutta äkillisesti olisi lyötävä lukkoon.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"C is always a thought but never an option."
|
|
|
Metusalem
Teknovelho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Helsinki
|
 |
« Vastaus #22 : 21.Toukokuu 2011, 20:53 » |
|
Kolmas päivä on muuten perjantai. Neljäs taas ei käy, koska ylioppilasjuhlat.
Pyydän lupaa kannattaa 18. päivää.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Muukalainen
|
 |
« Vastaus #23 : 23.Toukokuu 2011, 12:31 » |
|
Itselleni kävisi parhaiten ehkä 25. tai 18., katsotaan nyt sitten.
//Edit: Äänestys lisätty. //Editedit: Laitoin vaihtoehdoiksi näin alustavasti koko viikonloput, päivästä päätetään varmaan myöhemmin.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 23.Toukokuu 2011, 12:47 kirjoittanut Muukalainen »
|
tallennettu
|
"Saako täällä särkeä jos on muukalainen?"
|
|
|
Crescent
Velho

Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #24 : 24.Toukokuu 2011, 15:15 » |
|
Crese ilmoittautuu hengissäolevaksi ja mukaanlähteväksi. Ei pitäisi olla kesällä mitään ihmeempää miinus alkukesän pääsykokeet jotka ovat ohi 9. päivä luulisin? Joten jos onnistuu 25. tai 18., minä tulen teitä kiusaamaan.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Sally
Velho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Espoo
|
 |
« Vastaus #25 : 25.Toukokuu 2011, 21:08 » |
|
Hetkonen sanoi Putkonen, Nuuksioon kesäkuussa?  Eikö syksyllä olisi parempi? Kesäkuussahan on ältsin kuuma.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Morgan Blood
Velho

Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #26 : 31.Toukokuu 2011, 15:07 » |
|
Syksyllä tietenkin voi halutessaan ottaa toisen erän ;) Anyways. jussiviikonloppuna pääsen varmasti, sillä firma ei ole edes auki tuona viikonloppuna. 17-19 v-loppuun voin vielä vaikuttaa, jos ollaan kivan nopeita.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"To live is the rarest thing in the world. Most people exists, that's all." - Oscar Wilde
|
|
|
Simple
Velho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Vantaa
|
 |
« Vastaus #27 : 02.Kesäkuu 2011, 18:25 » |
|
Jossen ole töissä silloin, mihin päätetään niin voisin tulla. En kyllä nyt tiedä taaskaan milloin Juhannus ja pitäisiköhän silloin olla merellä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Metusalem
Teknovelho

Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #28 : 04.Kesäkuu 2011, 23:35 » |
|
Päätetään jo toi 18. päivä, jooko? Etteivät mene taas kaikki päivämäärät ohi ennen kuin ehdimme ajatella.
Vastalauseita? Johto on kyllä aika niukka, mutta...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Herbertina Merrique V
Velho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Νεφελοκοκκυγία
|
 |
« Vastaus #29 : 05.Kesäkuu 2011, 23:18 » |
|
Voisi ehkä lyödä lukkoon, on äänestys kuitenkin niin pitkään jo ollut auki, että halukkaat ovat äänensä ehtineet antaa. Vai vai?
Käytännön asioita tietysti voisi myös jo selkiyttää. Joku paikallisempi tai aiemman nuuksioitumisen kokenut varmaankin osaa kertoa, kuinka sinne oikein pääsee esimerkiksi rautatieasemalta. Ja yöpyminen telttaillen, eikö? (Muuhan olisi pelkästään nössöä, ja pitäisi lisäksi etsiä yöpaikka!)
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"C is always a thought but never an option."
|
|
|
MistwoodSage
Noviisi
Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Kolmas kivi Auringosta, kolmesataa virstaa Kuusta koilliseen
|
 |
« Vastaus #30 : 12.Kesäkuu 2011, 16:09 » |
|
Onko miittiä tulossa? Julkisen liikenteen aikataulut voi generoida itselleen osoitteessa http://www.reittiopas.fi/ , lähtöpaikaksi vaikkapa steissi ja määränpääksi Nuuksio.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Muukalainen
|
 |
« Vastaus #31 : 12.Kesäkuu 2011, 22:50 » |
|
Äänestyksessä on nyt yhden äänen ero kärkikaksikossa, lyödäänkö tylysti lukkoon ja miitataan ensi viikonloppuna vai miten?
Hiljalleen voisi sitten jo ruveta miettimään tapaamispaikkaa/aikaa ja varustelistoja. Miitissä todnäk yövytään, vai? Teltta vai laavu etc. tosihakkerithan nukkuvat taivasalla (mitä oikeasti itse harkitsen mikäli ei aivan monsuunia luvata, pitää vain varata hyttysverkkoa/-karkotetta).
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Iivari
|
 |
« Vastaus #32 : 12.Kesäkuu 2011, 22:52 » |
|
Miitataan ensi viikonloppuna, niin pääsen lauantaipäivänä mukaan. Annoin ääntä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Olen niitä tapahtumia joita ei käsitellä perinteisillä luukuilla. Pekka Kejonen
|
|
|
Metusalem
Teknovelho

Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #33 : 13.Kesäkuu 2011, 17:39 » |
|
Hienoa! Missä tavataan, minä päivänä ja mihin aikaan? Itse voisin aloittaa jo perjantaina. Tapaamisen voisi hyvin sijoittaa Helsingin keskustaan, itse ainakin joudun sitä kautta kiertämään. Toki ne, jotka osaavat, voivat mennä suoraan Nuuksioon sovittuun paikkaan.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Muukalainen
|
 |
« Vastaus #34 : 13.Kesäkuu 2011, 18:17 » |
|
Äänestys lukittu, nyt vaan vanhat Nuuksittajat ja kaikki muutkin sopimaan käytännön asioista.
Alkajaisiksi pitäisi varmaan lyödä lukkoon, kumpi yö vietetään korvessa, pela vai lasu. Itselleni käy oikeastaan molemmat, joten ehdotuksia otetaan vastaan.
//pelasu käy tosin myös.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 13.Kesäkuu 2011, 18:29 kirjoittanut Muukalainen »
|
tallennettu
|
|
|
|
MistwoodSage
Noviisi
Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Kolmas kivi Auringosta, kolmesataa virstaa Kuusta koilliseen
|
 |
« Vastaus #35 : 13.Kesäkuu 2011, 19:39 » |
|
Itse olen töissä alustavasti siten, että ehtisin keskustaan perjantaina vasta hieman ennen seitsemää -> menisi kovin myöhäksi. Tarvittaessa töitä on aikaistettavissa parilla tunnilla, jos osaa varautua etukäteen, mutta aika vaikeaa saada puoltakaan päivää vaellukselle. Siksi ehdottaisin omasta puolestani: la-su.
Miten pitkiä päivämatkoja on ollut tapana tehdä? Ei varmaan ihan täyden päivän vaelluksia? Jos myöhäinen lähtö käy, pe-la:kin käy. Kahden yön komboon ei löydy vielä käsissä koukkua, kun vähän pelkään olevan muuta tekemistä näinä viikkoina, mutta ainahan sitä voi hajaantua ja yhdistyä tarvittaessa.
Ottakaa muuten huomioon VR:n muuttuneet tai muuten vain entisestäänkin epävarmemmat aikataulut. Vuoroja on karsittu ja ne myöhästelevät enemmän kuin ennen.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Metusalem
Teknovelho

Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #36 : 13.Kesäkuu 2011, 20:34 » |
|
Äänestän pela:a, koska siitä voi sitten laajentaa pelasuksi, jos intoa riittää. Myöhäinen lähtö perjantaina ei ole ainakaan minulle mikään ongelma.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Prosperita
Kokelas
Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Punkaharju
|
 |
« Vastaus #37 : 13.Kesäkuu 2011, 20:41 » |
|
Mieluummin la-su, itse tuskin pääsen vielä perjantaina. Niin, Nuuksionkokeneet ja muutenkinretkeilleet, mitähän kaikkea tuonne olisi syytä ottaa mukaan?
Ja juu, tapaaminen ensin Helsingin keskustassa ois mainiota.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Morgan Blood
Velho

Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #38 : 13.Kesäkuu 2011, 20:46 » |
|
Äääh. tämä on nyt taas tätä. Eli kaikki sunnuntait olen töissä lukuunottamatta juhannusta, jolloin kaikki on lähinnä kännissä kaupungissa. Pahus. On vissiin aika alkaa työttömäksi, kun ei ehdi mättää Pathfinderissa expaa eikä tulla miittaamaan metsään fantsunörttien kanssa. Osaa elämä olla tylsää ja tavattoman epäreilua taas, joten viiltelen itseäni myslillä täällä tuonkin v-lopun.
(suosittelen btw ottamaan mukaan hyttysmyrkkyä, paljon vettä juotavaksi ja eväät. Retkikeitin plussaa, jos sattuukin metsäpalovaroitukset päälle, eikä voi nuotiota sytyttää).
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Muukalainen
|
 |
« Vastaus #39 : 13.Kesäkuu 2011, 21:02 » |
|
Okei, koska tämä näyttää nyt olevan jotakuinkin selvä, lyödään lukkoon ja otetaan ilmoittautumislista (Morgan voi hävetä nurkassa tai jotain  ). Eli miitti alkaa lauantaina kokoontumisella rautatientorin perinteiselle miittipatsaalle kello 12:00 (tämä avoin keskustelulle). Miitissä vietetään la-su yö koska enemmistö kannatti sitä.--- Osallistujat:Muukalainen Metusalem ja teltta Prosperita H. Merriq ja teltta MistwoodSage --- Tarvikkeet:- Makuupussi ja -alusta - teltta / pressu laavua varten tmv. - Eväät ja riittävästi juomavettä - Säänmukainen varustus - Hyttysmyrkkyä! - Ajanvietettä Listaan saa ehdottaa lisäyksiä.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 15.Kesäkuu 2011, 23:10 kirjoittanut Muukalainen »
|
tallennettu
|
|
|
|