30.Heinäkuu 2014, 10:01 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Tämä on vanha keskustelualue, jonka käyttö lopetettiin 27.9.2013.
Kaikki vanhat viestit säilytettiin arkistossa, kun uusi keskustelualue otettiin käyttöön.

Uudelle keskustelualueelle pääset osoitteella:
http://www.risingshadow.fi/forum

Äänestys
Kysymys: Kuka sittenkin on suosikkisi nolouksistaan huolimatta?
Robin Hobb - 30 (69.8%)
Tad Williams - 3 (7%)
Guy Gavriel Kay - 10 (23.3%)
Äänestäjiä yhteensä: 43

Sivuja: 1 [2]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Hobb, Williams vai Kay?  (Luettu 1812 kertaa)
Rituri
Velho
**

Poissa Poissa
Sukupuoli: nainen
Asuinpaikka: Helsinki
« Vastaus #20 : 16.Kesäkuu 2011, 22:56 »

Minuun suurimman vaikutuksen on tehnyt Kay, vaikka en Tiganasta pitänytkään lukiessani sen, pitäisi varmaan lukea uudestaan ja katsoa onko mielipide muuttunut. Mutta muista lukemistani kirjoista olen pitänyt paljonkin, kuuluvat varmasti lempikirjojeni joukkoon jos joskus saan päätettyä mitä ne ovat.

Vaikka Hobbin kirjoistakin pidän niin niissä on jotain joka ei saa minussa yhtä suurta ihastusta aikaan kuin Kay. Pidän kuitenkin monista hahmoista. Kuitenkin suomennetut kirjat ovat sellaisia että en koe välttämätöntä pakkoa lukea kirjailijan kirjoja lisää englanniksi toisin kuin Kayn kohdalla.

Williamsin kanssa minulla on ollut ongelmana että en jaksa alkua pidemmälle, ehkä sen takia että kirjat on suomennettu osissa, kun yhden kirjan pääsee suomeksi loppuun ei ole mitään varsinaista 'loppua'. Vaikka kirjahyllyssäni ei olekaan mainintaa asiasta olen ainakin ensimmäisen suomennetun osan lukenut, joskus. Pitää varmaan joskus kokeilla lukea kirjat nipuittain, niin kuin ne on englanniksi kirjoitettu.
tallennettu
Sivuja: 1 [2]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

Risingshadow