|
Tiuku
|
 |
« : 25.Maaliskuu 2011, 19:05 » |
|
Jos joku muistaa vielä vanhan otsikon, niin en ole enää melkein vähimmässäkään määrin kiinnostunut Puhdistuksesta, koska ajattelin vaihtaa alaa. (Siivousala otti selän päälle, ehhehehee.)
Joten, ETSIN/OSTAN:
Nicholson, William: Tuulen laulu (eli ykkösosa siitä jostain sarjasta) Gaiman, Neil: Unohdetut jumalat Moers, Walter: Rumo Alimaailmassa (joka minulla on, mutta siinä on paperit revenneet rits rats) Nix, Garth: Sabriel, Lirael, Abhorsen (tarvitsenkohan minä näitä? - sovitaan että joo) Väyrynen, Taru ja Tarmo: Kuuman tuulen aika Väyrynen, Taru ja Tarmo: Kuningastie ... Ömm, ja sitten mulle varmaan voi kaupata K.A. Applegaten Animorphs-sarjaa, kun kerran tulin pari napanneeksi jostain poistomyynnistä noin alkuunsa.
Kävin tuota yllä olevaa listaa varten koko Risingin kirjahyllyni läpi, mutta minulle saa silti tarjota vaihdossa tai muuten vain jotain, jota teillä nurkissa pyörii, koska en kuitenkaan osaa enkä muista listata tähän kaikkea, mistä olisin mahdollisesti enemmän tai vähemmän kiinnostunut. (Mutta sellaisia on paljon, mm. fantasiaa ja nuortenkirjoja ja erinäisiä vanhoja tyttökirjoja, kuten Alcottia ja Montgomerya.)
HUOM! Tältä listalta voi kysellä, mutta toimituksessa voi kestää, sillä ne sijaitsevat enimmäkseen eri osoitteessa kuin minä! Päivitän myyntilistaa. MYYDÄÄN:
Untinen-Auel, Jean M.: Luolien suojatit (kuntoluokitus erittäin hyvä, ohut kirjakerhopainos jättipaksusta kirjasta //// TAI sitten voi valita tuon paksun version, mutta siinä on kansipaperin selkämyksessä taite) Williams, Tad: Myrskyn silmä - Taru kolmesta miekasta osa 4 (kirjastonpoisto ja sellaiseksi oikein hyväkuntoinen) Williams, Tad: Jäähyväisten kivi - Taru kolmesta miekasta osa 6 (kirjastonpoisto ja sellaiseksi oikein hyväkuntoinen) Swanwick, Michael: Rautalohikäärmeen tytär (pokkari, kuntoluokitus hyvä/erittäin hyvä) Kay, Guy Gavriel: Kesäpuu - Fionavarin kuvakudos osa 1 (oikein hyväkuntoinen kirjastonpoisto, kansissa vähän löysää -- todennäköisesti kirjastosta, joka juuri lakkautettiin, eli ei ole huonokuntoisuuttaan poismyyty) Kay, Guy Gavriel: Tigana - Sieluun isketty tikari (ks. edellinen) Kay, Guy Gavriel: Tigana - Verenperinnön hinta (ks. edellinen) Shelley, Mary: Frankenstein - vuoden 2005 painos, mustakantinen siis (kuntoluokitus hyvä, sillä kansipaperissa vähän kolhiumaa, mutta ei sanottavasti) Howard, Robert E.: Conan ja demonit (kirjastonpoisto 90-luvun alusta, kuntoluokitus välttävä, joten tän varmaan saa johonkin kaupan päälle jos kiinnostaa) Howard, Robert E.: Conan Taistelija (ks. edellinen) Donaldson, Stephen R.: Berek Puolikäden paluu (ikivanha kirjastonpoisto, kuntoluokitus välttävä -- kaupanpäällisiä) Byng, Georgia: Molly Moon - Hervoton hypnoosiseikkailu (kuntoluokitus hyvä, kastia "kunhan vaan saan tän viimein pois nurkista")
Horowitz, Anthony: Alex Rider -sarjaa - Stormbreaker (osa 1, lukematon pokkari) - Kovisten koulu (osa 2, lukematon pokkari) - Pelikuningas (osa 4, kovakantinen, kuntoluokitus hyvä, kansissa tuntuu vähän hintalappujen liimajämiä) - Scorpia (osa 5, kovakantinen, kuntoluokitus hyvä, takakannessa hintalapun liimajämiä) - Arkkienkeli (osa 6, kovakantinen, kuntoluokitus erittäin hyvä)
Jordan, Robert: Ajan Pyörää - Kultasilmä (osa 9, pokkari -- kuntoluokitus hyvä) - Sotaherra (osa 12, kovakantinen -- kuntoluokitus tyydyttävä, kansissa vähän löysää ja nimen kultaus pikkaisen kulunut) - Mustan tornin miehet (osa 15, kovakantinen -- kuntoluokitus olisi muuten erittäin hyvä, mutta joku on päällystänyt tämän kontaktimuovilla, erittäin siististi tosin)
Ja joo, ne hinnat: tarjoa yksärillä, alkuhinnat täysin omavalintaiset. Pakettialennuksia tiedossa, ottakaa huomioon postikulut. Muussa tapauksessa nämä menevät joskus hamassa tulevaisuudessa Huuto.nettiin myyntiin, ja siellä on sitten toiset kuviot.
|