Keskustelut
kesä 19
keskiviikko
Risingshadow on Suomen suurin scifi- ja fantasiakirjallisuuteen keskittynyt sivusto. Tarjoamme mm. kattavan ja ajantasaisen spefikirjatietokannan, arvosteluja uutuuskirjoista ja aktiivisen keskustelualueen!

Keskusteluvalikko

Kirjautuminen

Mainonta

Mainospalkki

Keitä paikalla

• Fere
  • Nafisan
  • Darkki
  • Vierran
Yhteensä paikalla:
  • 4 käyttäjää
  • 50 vierasta

Facebook

Lähetä sivu

Sivuja: [1]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: O: sekalaisia kirjoja; M: sekalaisia kirjoja  (Luettu 925 kertaa)
Tiuku
Velhoruhtinatar

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Kuunsillan kartano, T**ku
« : 25.Maaliskuu 2011, 19:05 »

Jos joku muistaa vielä vanhan otsikon, niin en ole enää melkein vähimmässäkään määrin kiinnostunut Puhdistuksesta, koska ajattelin vaihtaa alaa. (Siivousala otti selän päälle, ehhehehee.)

Joten,
ETSIN/OSTAN:

Nicholson, William: Tuulen laulu (eli ykkösosa siitä jostain sarjasta)
Gaiman, Neil: Unohdetut jumalat
Moers, Walter: Rumo Alimaailmassa (joka minulla on, mutta siinä on paperit revenneet rits rats)
Nix, Garth: Sabriel, Lirael, Abhorsen (tarvitsenkohan minä näitä? - sovitaan että joo)
Väyrynen, Taru ja Tarmo: Kuuman tuulen aika
Väyrynen, Taru ja Tarmo: Kuningastie
... Ömm, ja sitten mulle varmaan voi kaupata K.A. Applegaten Animorphs-sarjaa, kun kerran tulin pari napanneeksi jostain poistomyynnistä noin alkuunsa.

Kävin tuota yllä olevaa listaa varten koko Risingin kirjahyllyni läpi, mutta minulle saa silti tarjota vaihdossa tai muuten vain jotain, jota teillä nurkissa pyörii, koska en kuitenkaan osaa enkä muista listata tähän kaikkea, mistä olisin mahdollisesti enemmän tai vähemmän kiinnostunut. (Mutta sellaisia on paljon, mm. fantasiaa ja nuortenkirjoja ja erinäisiä vanhoja tyttökirjoja, kuten Alcottia ja Montgomerya.)

HUOM! Tältä listalta voi kysellä, mutta toimituksessa voi kestää, sillä ne sijaitsevat enimmäkseen eri osoitteessa kuin minä!
Päivitän myyntilistaa.
MYYDÄÄN:

Untinen-Auel, Jean M.: Luolien suojatit (kuntoluokitus erittäin hyvä, ohut kirjakerhopainos jättipaksusta kirjasta //// TAI sitten voi valita tuon paksun version, mutta siinä on kansipaperin selkämyksessä taite)
Williams, Tad: Myrskyn silmä - Taru kolmesta miekasta osa 4 (kirjastonpoisto ja sellaiseksi oikein hyväkuntoinen)
Williams, Tad: Jäähyväisten kivi - Taru kolmesta miekasta osa 6 (kirjastonpoisto ja sellaiseksi oikein hyväkuntoinen)
Swanwick, Michael: Rautalohikäärmeen tytär (pokkari, kuntoluokitus hyvä/erittäin hyvä)
Kay, Guy Gavriel: Kesäpuu - Fionavarin kuvakudos osa 1 (oikein hyväkuntoinen kirjastonpoisto, kansissa vähän löysää -- todennäköisesti kirjastosta, joka juuri lakkautettiin, eli ei ole huonokuntoisuuttaan poismyyty)
Kay, Guy Gavriel: Tigana - Sieluun isketty tikari (ks. edellinen)
Kay, Guy Gavriel: Tigana - Verenperinnön hinta (ks. edellinen)
Shelley, Mary: Frankenstein - vuoden 2005 painos, mustakantinen siis (kuntoluokitus hyvä, sillä kansipaperissa vähän kolhiumaa, mutta ei sanottavasti)
Howard, Robert E.: Conan ja demonit (kirjastonpoisto 90-luvun alusta, kuntoluokitus välttävä, joten tän varmaan saa johonkin kaupan päälle jos kiinnostaa)
Howard, Robert E.: Conan Taistelija (ks. edellinen)
Donaldson, Stephen R.: Berek Puolikäden paluu (ikivanha kirjastonpoisto, kuntoluokitus välttävä -- kaupanpäällisiä)
Byng, Georgia: Molly Moon - Hervoton hypnoosiseikkailu (kuntoluokitus hyvä, kastia "kunhan vaan saan tän viimein pois nurkista")

Horowitz, Anthony: Alex Rider -sarjaa
- Stormbreaker (osa 1, lukematon pokkari)
- Kovisten koulu (osa 2, lukematon pokkari)
- Pelikuningas (osa 4, kovakantinen, kuntoluokitus hyvä, kansissa tuntuu vähän hintalappujen liimajämiä)
- Scorpia (osa 5, kovakantinen, kuntoluokitus hyvä, takakannessa hintalapun liimajämiä)
- Arkkienkeli (osa 6, kovakantinen, kuntoluokitus erittäin hyvä)

Jordan, Robert: Ajan Pyörää
- Kultasilmä (osa 9, pokkari -- kuntoluokitus hyvä)
- Sotaherra (osa 12, kovakantinen -- kuntoluokitus tyydyttävä, kansissa vähän löysää ja nimen kultaus pikkaisen kulunut)
- Mustan tornin miehet (osa 15, kovakantinen -- kuntoluokitus olisi muuten erittäin hyvä, mutta joku on päällystänyt tämän kontaktimuovilla, erittäin siististi tosin)

Ja joo, ne hinnat: tarjoa yksärillä, alkuhinnat täysin omavalintaiset. Pakettialennuksia tiedossa, ottakaa huomioon postikulut. Muussa tapauksessa nämä menevät joskus hamassa tulevaisuudessa Huuto.nettiin myyntiin, ja siellä on sitten toiset kuviot.
« Viimeksi muokattu: 22.Helmikuu 2012, 01:22 kirjoittanut Tiuku » tallennettu
Tiuku
Velhoruhtinatar

Poissa Poissa
« Vastaus #1 : 30.Maaliskuu 2011, 19:12 »

Pieni kirjalisäys. Ja olen minä tainnut tätä muutenkin vähän päivittää.
tallennettu
Rid
Velhoruhtinatar

Poissa Poissa
Sukupuoli: nainen
Asuinpaikka: Helsinki
« Vastaus #2 : 31.Maaliskuu 2011, 18:02 »

Paljonko Hobbi ja Kayn Vaeltava liekki kustantaisi? (Kesäpuu ja Tiganat omassa hyllyssä koreileekin jo)
tallennettu

Luettavaa mielelle: Minuutteja Elämästä
Tiuku
Velhoruhtinatar

Poissa Poissa
« Vastaus #3 : 02.Huhtikuu 2011, 20:49 »

Viisi myyty, paljon jäljellä! Nah, pitäisiköhän alkaa hyllystä heitellä muutakin kiikunkaakun-tavaraa tähän. Sen verran voisin vinkata, että kun kerran kiinnostuneita aikaisemmin oli tuota Ajan pyörää kohtaan niin kannattaa nyt tarttua, saa monta kerralla. Ja minä muuten yhä tarvitsen tuota Puhdistusta.

Edit: Ja kirjoitin tämän viestin uudestaan infotakseni, että tein taas lisäyksiä listaan.
tallennettu
Tiuku
Velhoruhtinatar

Poissa Poissa
« Vastaus #4 : 21.Kesäkuu 2011, 22:14 »

Aloitusviesti meni uuteen kuosiin. Kuten otsikkokin, jotta hämäisin teitä kaikkia!
tallennettu
Nafisan
Kriitikko
Teknovelho

Poissa Poissa
Sukupuoli: nainen
Asuinpaikka: Oulu
« Vastaus #5 : 21.Kesäkuu 2011, 23:52 »

Etsit näköjään sinäkin Sonja-sarjaa sekä Abhorseneita. Ovat kyllä mokomat kiven alla. :(
tallennettu

"Jonakin päivänä olen puu, ja tuuli laulaa oksissani ja aurinko tanssii lehdilläni, ja olen vahva ja kaunis kaikkina vuodenaikoina." - Kahlil Gibran
Tiuku
Velhoruhtinatar

Poissa Poissa
« Vastaus #6 : 22.Kesäkuu 2011, 00:07 »

Kaikista kamalinta on, että molemmat ovat olleet jossain välissä omissa käsissä / ruokottoman halpaan hintaan saatavilla. En siis kehtaa edes itsekseni ajatella, että niitä täysin vakavissani etsisin. :D Kaiken logiikan mukaan (eli sen logiikan, minkä perusteella olen kaiken muunkin hyllyyni haalinut) minun vain pitäisi saada nuokin, koska muu vastaava alkaa olla jo hankittuna.
tallennettu
Tiuku
Velhoruhtinatar

Poissa Poissa
« Vastaus #7 : 13.Elokuu 2011, 17:03 »

Olen paha ihminen ja laitan myyntiin ylimääräisen Steph Swainstonin "Aika on lahjoista suurin" -niteen täällä kaikkien nenän edessä. Uusi, lukematon, avaamaton, haluan siitä rahaa, tarjotkaa. Jos ei mene nyt kaupaksi niin jätän sen odottamaan sitä, että kaikki immeiset, jotka eivät kyseistä kirjaa hommanneet heti ilmestymisen jälkeen, tulevat katumapäälle painoksen kadottua maanrakoon.
tallennettu
Sivuja: [1]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  
Keskustelut