30.Lokakuu 2014, 15:42 *

Sivuja: [1] 2   Siirry alas
Kirjoittaja Aihe: Salkkarit kaipaavat fantasiahörhöjä (vuoden 2011 aprillaus)  (Luettu 2813 kertaa)

Asuinpaikka: Helsinki
« : 01.Huhtikuu 2011, 08:35 »

Kirjoitinkin aiheesta jo uutisen, mutta tosiaan Fremantle Medialla työharjoittelussa oleva koulukaverini välitti viestin, että Salkkareiden kuvauksiin kaivattaisiin pikaisesti aitoja "fantasiahörhöjä" osallistumaan kohtaukseen jossa joku sarjan näyttelijöistä hieman pimahtaa ja ottaa osaa "fantsuhörhöjen miittiin". Tässä vielä suoraan yhtiön sähköpostista vaatimukset, että mitä heidän mielestään oikeassa miitissä tulisi olla:

Lainaus
- Osallistuvien henkilöiden olisi suotavaa oppia nopeasti puhumaan tuotantoyhtiön kehittelemää omaa haltiakieltä

- Olisi suotavaa, jos henkilöt osaisivat hobittitanssia ja olisivat valmiita suorittamaan tämän pöydillä

- Jos omistat lateksikorvat, tekomiekan tai kissankorvat ja hännän näiden mukaanottaminen on suotavaa

Lisäksi henkilöiden tulisi suostua myös laulamaan juomalauluja sekä osallistumaan okkultistiseen rituaaliin.

Tämän lisäksi tuotantoyhtiö hakee suuren porukan lisäksi hieman tarkemmin määriteltyjä henkilöitä, haussa olisi:

- n. 190 cm pitkä naishenkilö, jolle sopisi Xena-haarniska

sekä

- kolme mieshenkilöä, joilta löytyy kotoa tarkoituksenmukaiset Star Wars-asut ja jotka osaavat puhua Klingonia.

Ja siis jos kiinnostaa näytellä fantasiahörhöä, niin ei muuta kuin yhteydenottoa palautelomakkeella!

Lachesis
Kriitikko

Asuinpaikka: Espoo
« Vastaus #1 : 01.Huhtikuu 2011, 09:22 »

Olisivat nyt suoraan kysyneet vaikka pääkaupunkiseudun lukuisilta scifi-ja fantasiayhdistyksiltä, minulle ainakin tulee mieleen pari, joista voisi löytyä hobiteiksi tarvittaessa sonnustautuvaa väkeä (itsekin harrastin sitä nuorempana). Jos jonkun rahkeet riittävät tuohon, voin lainata varusteitakin.

Mistäs se palautelomake löytyy, Fremantle Median sivuiltako? Siellä on ainakin sähköpostiosoite valmiina.

Ja kun ilta tulee tähdet sylissään
syöksemme tulta pimeyteen

Asuinpaikka: Helsinki
« Vastaus #2 : 01.Huhtikuu 2011, 09:29 »

Palautelomakkeella tarkoitin tuota Risingin omaa lomaketta, tuolla ylhäällä Ota yhteyttä-linkin takana. Me välitetään sitten ilmot Fremantlelle.

Ja kuten tuossa yllä jo sanoin, niin tuotannossa mukana oleva koulukaveri välitti pyynnön mulle, ehkä ne sitten ottaa yhteyttä "oikeisiin" yhdistyksiin jos täältä ei ketään löydy.

MaKo

Asuinpaikka: Oulu
« Vastaus #3 : 01.Huhtikuu 2011, 10:14 »

Lainaus

Taas on joiltain menneet Star Wars ja Star Trek sekaisin :/

Asuinpaikka: Piikkiö
« Vastaus #4 : 01.Huhtikuu 2011, 10:33 »

Ilmoittauduin heti! Tahtoo tähdeksi kanssa! Ja kyllä, olen melkein yhtä ikävä ihminen kuin Ricky Gervais. Että pitäisi olla riittävästi meriittiä Salkkareihin.
Tiuku

Asuinpaikka: Kuunsillan kartano, T**ku
« Vastaus #5 : 01.Huhtikuu 2011, 11:17 »

Tämäkö on jossain pääkaupunkiseudulla? Mar. Mut mulla ois valtava bofferihilpari ja hieno puumiekka, kuka lähtee kaveriksi niin jaetaan matkakustannukset?
Lachesis
Kriitikko

Asuinpaikka: Espoo
« Vastaus #6 : 01.Huhtikuu 2011, 12:11 »

Voihan firmalta kysyä, josko osallistuisivat matkakuluihin. Luulisi, että heillä olisi varaa kustantaa työväkeä kauempaakin, varsinkin kun ei noista keikoista yleensä varsinaista palkkaa makseta.

Ja kun ilta tulee tähdet sylissään
syöksemme tulta pimeyteen
Theus

Asuinpaikka: Kajaanissa ollaan
« Vastaus #7 : 01.Huhtikuu 2011, 12:29 »

Miksi aina haetaan fantasiahörhöjä? Miten määritellään hörhö? No samapa tuo. Matkakuluissakin säästää kun lähtee jo nyt kävelemään paljain jaloin kohti pääkaupunkiseutua. Hyvin ehtii perille. Kaikki muutkin mukaan matkalle!

Noble dragons don't have friends. The nearest they can get to the idea is an enemy who is still alive.

Asuinpaikka: Piikkiö
« Vastaus #8 : 01.Huhtikuu 2011, 14:26 »

Tuli muuten yxkax mieleen, että on melkoisen sukupuolisyrjivää hakea naishenkilöä, jolle sopii Xena-haarniska. Ei voida hyväksyä! Kaduttaa, että edes ilmoittauduin. Kelle täällä saa valittaa!?!?
Sini
Arkkivelhotar

Asuinpaikka: Espoo
« Vastaus #9 : 01.Huhtikuu 2011, 15:38 »

tnjrp, ehkä niille kelpaisi myös Conan-hahmo? Rid voisi kysellä...

Vaikuta Espoon kirjastojen kirjavalintaan!

Asuinpaikka: Piikkiö
« Vastaus #10 : 01.Huhtikuu 2011, 15:47 »

Mä näytän ehdottomasti paremmalta, jollei mun rintaläskitlihakset näy. Siksi Xena-haarniska on hyvempi ratkaisu.

Asuinpaikka: Helsinki
« Vastaus #11 : 01.Huhtikuu 2011, 19:17 »

Sain soiteltua kaverilleni sinne Fremantleen, ja tarkentavina tietoina, Xenan lisäksi sarjaan kaivataan myös Conania, joten sinne vain tnjrp! Veikkaan, että siinäkin rooliasussa omat rinta...lihakset saa näkyviin! Kuulemma omasta eläimentaljasta saa plussaa.

Ja mitään kulukorvauksia yhtiö ei jakele, avustajille luvataan yksi lämmin ruoka per kuvauspäivä ja jotain manga-albumeita ne kans lupasi jaella. Kuvaukset ovat Helsingissä ilmeisesti jo parin viikon päästä, joten kiirettä pitää!

Rasimus

Asuinpaikka: Helsinki
« Vastaus #12 : 01.Huhtikuu 2011, 23:50 »

Itsekunnioitus vai 15 minuuttia julkisuutta... Paha valinta...  Näyttää kieltä

Badassingly: You son of the questionable heritage.
tpi
Velho

« Vastaus #13 : 02.Huhtikuu 2011, 00:28 »

Ja tämähän oli kai aprillia? Vai?
Blairoid
Noviisi

Asuinpaikka: Nurmijärvi
« Vastaus #14 : 02.Huhtikuu 2011, 00:39 »

On ihme, jos moni ei vieläkään ymmärtänyt, että tämä on vain aprillipila.
MaKo

Asuinpaikka: Oulu
« Vastaus #15 : 02.Huhtikuu 2011, 04:14 »

No höh, niin kai se on :)

Asuinpaikka: Helsinki
« Vastaus #16 : 02.Huhtikuu 2011, 09:49 »

*SNH SNH SNH*

Joo, eli kyseessä oli Risingin perinteinen aprillaus, mutta vissiin kovin moni ei nyt höplään mennyt, kun yhtään ilmottautumista ei tullut  Surullinen

Kiitokset taas tnjrp:lle pilan eteenpäin viemisestä, ehkä sulle saadaan se Xena-haarniska vielä joihinkin bileisiin mukaan  Hymyilee leveästi

Hiistu

Asuinpaikka: Tampere/Vihti
« Vastaus #17 : 02.Huhtikuu 2011, 12:52 »

Eikä tähän ketjuun tullut edes montaa "haa, tää on aprillia"-viestiä. Ihan toista kuin silloin kerrankin hienona vuonna 2009, jolloin sai kymmenkunta viestiä deletoida...

Toivottavasti pila piristi päivää, vaikka pilaksi tajusikin ja vaikkei tajunnutkaan. Ridin tiedottaminen oli kyllä tosi uskottavaa, kunnon taustatarina ja kaikki.  Hymyilee

Tavallaan.
Tiuku

Asuinpaikka: Kuunsillan kartano, T**ku
« Vastaus #18 : 02.Huhtikuu 2011, 14:38 »

Kyllä, tämä oli ehdottoman piristävä, vaikka kaikki vaaditut hobittitanssi- ja haltiakieliyksityiskohdat pilaksi paljastivatkin. Toisenlaiset yksityiskohdat taas, kuten aika ja paikka, olisivat lisänneet uskottavuutta. Tällaisenaan tämä tarjosi kuitenkin ahaa-elämyksiä varmasti monelle. :)
tpi
Velho

« Vastaus #19 : 03.Huhtikuu 2011, 09:33 »

Ihan vain fantasiasta puheenollen, scifi-kirjailija John Scalzi on päättänyt siirtyä scifiä suositumman fantasian pariin, ja on tehnyt sopimuksen fantasia-sarjasta The Shadow War of the Night Dragons.
Ensimmäinen luku löytyy Tor-kustantamon sivuilta. Lupaavaa. En ole ikinä yhtä vetävää alkulausetta missään kirjassa nähnyt.

Sivuja: [1] 2   Siirry ylös