Keskustelut
touko 25
lauantai
Risingshadow on Suomen suurin scifi- ja fantasiakirjallisuuteen keskittynyt sivusto. Tarjoamme mm. kattavan ja ajantasaisen spefikirjatietokannan, arvosteluja uutuuskirjoista ja aktiivisen keskustelualueen!

Keskusteluvalikko

Kirjautuminen

Keitä paikalla

• Rituri
  • Iivari
  • Dragan
Yhteensä paikalla:
  • 3 käyttäjää
  • 27 vierasta

Lähetä sivu

Sivuja: 1 2 [3]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Suokki 9.7.2011  (Luettu 3111 kertaa)
Vehka
Neurovelho

Poissa Poissa
Sukupuoli: nainen
Asuinpaikka: Juupajoki (Tampereen yläpuolella)
« Vastaus #40 : 10.Heinäkuu 2011, 20:37 »

Kyllä mä kävin. Perhe päätti seikkailla Suomenlinnaan ja etsin varta vasten miittiporukan sanoakseni hei, mutta sitten jo soitettiin ja pyydettiin palaamaan sisarusparven seuraan ylemmältä taholta.
tallennettu

minä olen päättänyt olla sinun
tanssin kanssasi Ruotsiin ja takaisin
Tapsa
Teknovelho

Poissa Poissa
Sukupuoli: mies
Asuinpaikka: Helsinki
« Vastaus #41 : 10.Heinäkuu 2011, 20:41 »

Ai, oho. Missasin sinut. Olin varmaan uimassa just silloin.
tallennettu

Vehka
Neurovelho

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Juupajoki (Tampereen yläpuolella)
« Vastaus #42 : 10.Heinäkuu 2011, 20:47 »

Et ku istuit nurmikolla sateenvarjon alla. Minä näin.
tallennettu

minä olen päättänyt olla sinun
tanssin kanssasi Ruotsiin ja takaisin
Tapsa
Teknovelho

Poissa Poissa
« Vastaus #43 : 10.Heinäkuu 2011, 20:48 »

...

Miten on mahdollista että sä näit mut mutta mä en sua? Anteeksi! Olisit nyt tullut edes moikkaamaan ennen kuin juoksit karkuun.
tallennettu

Dynierax
Velho
**

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Tampere
« Vastaus #44 : 10.Heinäkuu 2011, 23:12 »

Kiitoksia mukavasta pikniköinnistä kaikille läsnäolleille. Päivän säästä huolimatta (palo)vammoilta säästyin ja uusien ihmisten tapaaminen tuotti suurta iloa. Milenkkaan asti tulleille myös kiitos mukavasta loppuillasta. Harmi kyllä, Angrodin  siiderin merkki ei sitten kuitenkaan pysynyt mielessä. Iivarille ja Ellalle myös kiitos tämänpäiväisestä matkasta bussilla halki Helsingin, pieni puoli-sokea mies pääsi lopulta kotiin raukoille rajoille, huolimatta valtaisasta matkatavaran paljoudesta. .-)

Ensikerralla pitää muistaa olla istumatta eväiden päälle. Kiitos kovasti ystävällisyydestä nälkäisen ruokkijalle... .-)
tallennettu

Spekuloikaa fiktiota!
Hiistu
Velhoruhtinatar

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Tampere/Vihti
« Vastaus #45 : 10.Heinäkuu 2011, 23:20 »

Siinähän se päivä leppoisasti kului. Iltaa kohden alkoi olla aikas sippi olo. Piti kyllä sanomani moikka, mutta lauttaan päästyäni kadotin onnellisesti loputkin ihmiset näkyvistä.

Erityisen kiva oli tavata Rid! Muutoinkin kuin herneiden puolesta.  Iskee silmää
tallennettu

Pane Onneni taskuusi ja pidä huolta, ettet kadota sitä. Pistä se siihen taskuun, missä ei ole reikää!
Angrod
Velho
**

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Espoo
« Vastaus #46 : 11.Heinäkuu 2011, 22:20 »

Harmi kyllä, Angrodin  siiderin merkki ei sitten kuitenkaan pysynyt mielessä.

Milenkassa se oli Ecusson (kaiketi Bretagne Brut), aiemmin Suokissa minulla oli Thatchersin Katy Roséa. Arvostaisin jälkimmäisen paremmaksi, mutta lähinnä siksi, että se eroaa joukosta.

Oli mukava pyörähtää Suokissa, vaikka olin myöhään liikkeellä ehdin juuri ja juuri nähdä miittiporukan rippeet, mutta missasin sentään myös pahimman paahteen. Milenkassa sitten illemmalla yhytimme kolmen saarelle jääneen kanssa toiset kolme miittikarkulaista.
tallennettu
Rid
Velhoruhtinatar

Poissa Poissa
« Vastaus #47 : 11.Heinäkuu 2011, 22:44 »

Hiistu, joo, oli tosi kiva nähdä ja kiitos myös Crescentille ja Metusalemille kun tutustutitte minut Gloom-peliin, se on ehkä pakko hankkia myös itselle! Sen sijaan se se se toinen korttipeli jäi vieläkin ihan utopiaksi... :D 

Ja kuin myös kadotin kaikki lautassa, meikä kun painui heti kannen alle istumaan ihan koomassa koko matkaksi, harmitti vähän kun ei tullut sanottua sitten heippoja.
tallennettu

Luettavaa mielelle: Minuutteja Elämästä
Rituri
Velho
**

Poissa Poissa
« Vastaus #48 : 11.Heinäkuu 2011, 23:14 »

Kivaa oli ja aika meni nopeasti. Dominion on mukava peli, mutta sanotaanko että se ehkä tarvitsisi jonkun toisen selittämään säännöt ja ehkä toisen pelin heti perään tai vaihtoehtoisesti niin että seuraisi yhden muiden pelaaman pelin ensin. Gloom, vaikutti mielenkiintoiselta, pitää ehkä joskus katsoa päsisikö sitä pelaamaan.

Kävin uimassa ja vaikka yleensä hermostun vesikasvien ynnä muun läsnäollosta, en tällä kertaa joutunut paniikkiin. Päivä oli todella kuuma ja uiminen virkisti. Tällä kertaa en palanut kovin pahasti, ehkä aurinkovoiteen ja varjossa olemisen vuoksi.

Milenkaan en päätynyt osittain sen takia että en muistanut koko asiaa ja osittain sen takia että loppu illasta alkoi olla niin lähmänen olo kun en ollut uinnin jälkeen käynyt suihkussa. Toisaalta en tiedä olisinko edes saanut veljeäni houkuteltua Milenkaan... Ehkä ensi kuussa jos olen täällä päin. Ketä sinne Milenkaan asti edes päätyi?
tallennettu
Kuurankukka
Neurovelho

Poissa Poissa
« Vastaus #49 : 11.Heinäkuu 2011, 23:45 »

Milenkasta: Minäminä! Ja Dynierax ja Elthadora, ja sit siellä oli Angrod ja Fiktiivi ja Tapio. Oli siistii, sain ruokaa. (Koin myös syvää tarvetta olla olematta paikoillani nii lähdin, anteeksi äkkinäisyyteni! Huomasin myös keskustasta oikeaan bussiin päästyäni että se meni Milenkan ohi...)

No sit: Tapsa, taisit olla uppoutunut Japaniin kun Vehka kävi. Ei voi aina voittaa. Luulin et huomasit!

Eväistä: koska vaan! Nälkäisyys ei-hyvä. (Epäilen kyllä vähän ettei niillä eväksilläkään kauhean kylläiseksi ois tullut. Tuskin näilläkään kyl.)

Muuten: oli kyllä kivaa! Uiminen oli poppista, kiitos. Eikä se rautatientori ny niin kurja paikka oo, jäätelökin saa läheltä. Ei minulla oikeesti ole mitään sanottavaa mut oon vaan tyytyväinen.

<3
tallennettu

viha heikentää sydämistä voimakkaimmankin ja ennen kuin huomaat olet itsesi vankina murheidesi kahleilla kytkettynä katkeruuteen
Feylana
Teknovelho

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Hämeenlinna & Helsinki
« Vastaus #50 : 12.Heinäkuu 2011, 01:28 »

Jeejee, oli kiva käväistä miitissä pitkästä, pitkästä aikaa. Tuli enemmänkin nähtyä kuin tavattua ihmisiä, syötyä kaverin ostamia eväitä (ja Dynin salaattia! omnomnom), kuunneltua kissakeskustelua ja vissiin vaihdettua muutama sana jokusen hassun miittiläisen kanssa. Lähtö oli aika pikainen kuitenkin, piti ehtiä tänne Hämeenlinnaan takaisin.

Eikun hei, uimaankin tuli eksyttyä, siinä vedessä seistessä varmaan poltinkin itselleni hassun punaisen kaulurin ihoon, mutta mitäpä pienistä - etenkin kun junasta poistuessa satoi vettä joka virkisti sopivasti pyöräilyn ajan.
tallennettu

senhän tietää kaikki nuo, nuo jotka kuusta valon juo ja aamun värit silmissään tuo maailmaan
Tapsa
Teknovelho

Poissa Poissa
« Vastaus #51 : 03.Elokuu 2011, 15:39 »

Multa pyydettiin kuvia, ja no, tässä olisi. Ajattelin että en nyt postaa tähän yhtätoista kuvaa kun foorumi saattaisi kaatua mutta linkin pitäisi toimia.

http://www.flickr.com/photos/sertapsahenrik/sets/72157627346876512/

Toivottavasti kaikki ovat jokseenkin edustettuina! (Itsestäni ei tietenkään ole yhtään kuvaa...)
tallennettu

Sivuja: 1 2 [3]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  
Keskustelut