25.Heinäkuu 2014, 14:17 *

Äänestys
Kysymys: Minkä arvosanan annat uudistukselle?
5 (kiitettävä)
4 (hyvä)
3 (tyydyttävä)
2 (välttävä)
1 (heikko)

Sivuja: 1 [2]   Siirry alas
Kirjoittaja Aihe: Uudistuksen palaute  (Luettu 1638 kertaa)
Eija
Velho

Asuinpaikka: Vantaa
« Vastaus #20 : 23.Kesäkuu 2011, 10:12 »

Lainaus
selaimen välilehtiä selatessa tumma sivu aiheuttaa silmille totuttelua sekä tullessa että lähtiessä :)

Jep, saman ilmiön olen itsekin huomannut.
Iivari
Velhoruhtinas

Asuinpaikka: Vantaan Jokiniemi (ja muu elämänalue)
« Vastaus #21 : 23.Kesäkuu 2011, 20:00 »

Ratkaisu: useita Rising-välilehtiä auki yhtä aikaa, niin voi pomppia rauhallisemmin :D

Ei vaan, kyllä varmasti tehdään jotain sen vaalean ulkoasunkin eteen, kunhan vähän huokaistaan ja keksitään, mitä :)

Olen niitä tapahtumia
joita ei käsitellä perinteisillä luukuilla.
Pekka Kejonen
Dynierax
Velho

Asuinpaikka: Tampere
« Vastaus #22 : 31.Elokuu 2011, 23:58 »

Uusi sivusto on tosissaan hieno. Käytettävyys on hyvä, etenkin kirjastosta hakeminen on toteutettu hyvin tuolla joka sivulla näkyvällä hakupalkilla. Värimaailma on mielestäni miellyttävä, vaikka toki eroa tulee siirryttäessä muille sivusoille.

Ainut ongelmakohta on ollut tosin juuri tuo värimaailma. Osa jutuista kun on tällaiselle silmäpuolelle liian samanvärisiä. Esimerkkeinä jotkin linkit, arvostelutähdet, kirjahyllyjen sivunumerot.

Yhteensä arvosanaksi annan kuitenkin hyvän ja kiitettävän väliltä jotain. .-)

Spekuloikaa fiktiota!
tnjrp

Asuinpaikka: Piikkiö
« Vastaus #23 : 01.Syyskuu 2011, 08:26 »

Kun tämä ketju nyt silmään sattui niin todettakoon, että ihan hyvän näköiseltä ja suhteellisen toimivaltakin uusi saitti on vaikuttanut. Ulos se tuntuu heittävän vanhaa halukkaammin - siis pakottaa uuden loginin harva se päivä. Sille asialle saisi minun puolestani tehdä jotain.
Maailmanherra

Asuinpaikka: Helsinki
« Vastaus #24 : 01.Syyskuu 2011, 08:36 »

Olen sisällä mutta silti ulkona. Kirjautumisruutu näyttää siltä että haluaisi minun kirjautuvan sisään mutta ihan hyvin tuntuu tämä viestien kirjoitus onnistuvan ilmankin.

Don't trust the skull.
tnjrp

Asuinpaikka: Piikkiö
« Vastaus #25 : 01.Syyskuu 2011, 10:03 »

Jaa no jos se niin toimii niin vielä kummempi. Itse en ainakaan ole saanut statuksia (esim. viestien lukutila) kun olen ollut "virallisesti ulkona", mutta ehkä silti jotenkin sisällä; kirjoittamista en ole edes kokeillut silloin.
Sivuja: 1 [2]   Siirry ylös