|
Skie
|
 |
« Vastaus #540 : 26.Huhtikuu 2013, 03:05 » |
|
Opiskelijavappua juhlivat naapurini varmasti säikähtivät suunnattomasti kuullessaan ylitsevuotavaiset riemunkiljahdukseni käytyäni puolen yön aikaan katsastamassa Weboodin sisällön jossa luki toisen kotimaisen kielen kurssin menneen lävitse! 5op:tä plakkarissa ja nyt kandiksi valmistumisen edessä on enää itse kandidaatintutkielma kun tuo perkeleellinen ruotsin kurssi on saatu tehtyä. Kyllä sen eteen kyyneleitä vuodatettiinkin ja epätoivon syövereihin vaivuttiin, mutta niin vaan meni läpi! Pienillä asioilla voi ihmisen viikonloppu pelastua. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Add oil la!
|
|
|
Diara
Velho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Tampere
|
 |
« Vastaus #541 : 26.Huhtikuu 2013, 08:33 » |
|
On se kyllä kieltämättä ilon hetki, kun saa toisen kotimaisen menemään läpi. Itselläni oli keskiviikkona virkamiesruotsin toinen koe: suullinen, jota treenattiin ja stressattiin paljon. Tarkoitus oli keskustella kahden muun ryhmäläisen kanssa 12 min jostain sähkötekniikan aiheesta. Valmistelimme kolme (todellisuudessa ehdimme valmistella vain kaksi) keskustelua, josta yksi arvottiin kokeessa keskusteluun. Omaksi onneksemme emme arponeet sitä aihetta, jota emme olleet ehtineet valmistella, joten kirkkaastihan se meni läpi. Samaa ei voi sanoa kaverini ryhmästä, jotka arpoivat juuri sen aiheen, jota he eivät osanneet, joten he eivät edes yrittäneet vaan menivät suoraan uusintaan. Kirjallisen osuuden sain läpi jo muutama viikko sitten. On kyllä hieno tunne, kun ei tarvitse todennäköisesti enää ikinä opiskella ruotsia! 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"It's dangerous business going out your front door" - J.R.R. Tolkien
|
|
|
Piru Naiseksi
Velho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Helsinki
|
 |
« Vastaus #542 : 26.Huhtikuu 2013, 10:38 » |
|
Viimeisetkin lumen rippeet ovat häviämässä taisteluaan Auringon ja Veden Jumalattaria vastaan!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kirjaneito
Velho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Suomi
|
 |
« Vastaus #543 : 26.Huhtikuu 2013, 15:57 » |
|
Elämä vaan luistaa! Koulussa valtakunnallisten ja muiden kokeiden rysä alkaa hellittää ja hyviä numeroitakin satelee! Soittomotivaatio on huipussaan ja hyviä kirjoja vino pino odottamassa. Viimeisetkin lumen rippeet ovat häviämässä taisteluaan Auringon ja Veden Jumalattaria vastaan! Ja tietysti tämä! Ahh, kevät... 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Of course it is happening inside your head, Harry, but why on earth should that mean, that it is not real?" -Harry Potter and Deathly Hallows
|
|
|
Diara
Velho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Tampere
|
 |
« Vastaus #544 : 26.Huhtikuu 2013, 19:33 » |
|
Kesäloma alkoi muutama tunti sitten! Seuraavaan neljään kuukauteen ei siis tarvitse katsoakaan koululle päin. Loma tuli enemmän kuin tarpeeseen, viimeiset kolme viikkoa ovat olleet todella kuormittavia useiden tenttien ja projektityön takia, pahimpana tämä viikko kun piti selvitä neljästä tentistä ja projektin deadlinekin sattui osumaan samaan sumaan. Vaikka välillä tuntuikin, että viikko ei lopu ikinä, niin tässä sitä nyt ollaan. Kaikki tentit menivät omasta mielestäni paremmin kuin hyvin, projektista tuli parempi kuin uskoin ja olen vielä hengissä  Nyt on suuntana kavereiden kanssa pubiin, sen verran pitkään on täällä kotona homehduttu koulukirjojen kanssa, että on ihanaa päästä ihmisten ilmoille nauttimaan ansaitusta vapaudesta. Lisäksi opiskelujen puoliväli tuli vastaan, kaksi vuotta takana, toiset samanlaiset edessä. Tätä huimaa saavutusta on myöskin syytä juhlia.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"It's dangerous business going out your front door" - J.R.R. Tolkien
|
|
|
|
Antti
|
 |
« Vastaus #545 : 30.Huhtikuu 2013, 17:47 » |
|
Minut nimitettiin tänään vappujuhlassa "vuoden kirjoittajaksi" ja ysiluokan lukudiplomikin tuli suoritettua. Luin kahdeksan suomalaista klassikkoteosta. Näillä kelpaa jäädä vapunviettoon ja odottamaan kunnon kesälomaa. =)
E: Nähtävästi olen myös ylennyt teknovelhoksi!
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 01.Toukokuu 2013, 14:21 kirjoittanut Antti »
|
tallennettu
|
|
|
|
Kirjaneito
Velho

Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #546 : 30.Huhtikuu 2013, 17:52 » |
|
^ Onnea! Minullakin luistaa kirjoituspuolella, kesken on isnpiroiva Potter-fikki joka edistyy hyvää vauhtia. Ja kesää tietysti odotellaan... 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Of course it is happening inside your head, Harry, but why on earth should that mean, that it is not real?" -Harry Potter and Deathly Hallows
|
|
|
Piru Naiseksi
Velho

Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #547 : 02.Toukokuu 2013, 10:49 » |
|
Eläköön! Minun on herättävä enää kolmena aamuna ennen Kesän Suurta Huomenta. Minun märkä uneni on kohta märästi totta.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Piru Naiseksi
Velho

Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #548 : 06.Toukokuu 2013, 12:03 » |
|
Nyt se on totta: Helsingin Uimastadion toivotti meidät tarvetulleeksi lämpimiin altaisiinsa, kuumiin saunoihinsa ja ylen korkeaan hyppytorniinsa. Hyvästi, talvi - kesä alkoi tästä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Hiistu
|
 |
« Vastaus #549 : 07.Toukokuu 2013, 15:40 » |
|
Elämässä on tänään ihanaa, että minulla on mustikkakeittoa... eikä tartte tiskata vielä ainakaan neljään tuntiin.  Vähän kyllä ihmettelin, kun keittokirjassa suositeltiin syömään keitto "maitopuurojen tai korppujen kera".. mutta tokihan ohjeita täytyy noudattaa, joten korpun kanssa söin ja ihan hyvää oli. Sitten tuli mieleen, että kirja varmaan olisi meinannut jotain sellaisia kanelisokeri-korppuja, eikä miun syömiä hapankorppuja... no eipä olisi muuta korppua kaapissa ollutkaan.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Tavallaan.
|
|
|
Kirjaneito
Velho

Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #550 : 07.Toukokuu 2013, 16:29 » |
|
Veronica Rossin Halki ikiyön on saapunut kauppoihin! Se piti tietysti heti ostaa! Ja helatorstai on ylihuomenna ja menemme mökille saaristoon koko viikonlopuksi eli ei kouluun to ja pe ja hyvää lukemista mukaan kauniisiin saaristomaisemiin! Tulossa myös pari jännää lätkämatsia, mitä muuta voi enää toivoa? 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Warghast
Noviisi
Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Vantaa
|
 |
« Vastaus #551 : 08.Toukokuu 2013, 16:15 » |
|
heh, löysin innostuksen aiheita Blender-3D mallinnusohjelman opiskelusta, kesää kohden mennessa alkaa kuntoilukin kiinnostamaan ja huomaa kunnon kohoavan. Perjantaina on viimeinen työpäivä Otaniemen pisteessä, maanantaina mennään Aku Korhosen tielle, isompaan palkkaan ja vaativampaan työhön
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kirjaneito
Velho

Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #552 : 08.Toukokuu 2013, 16:31 » |
|
Sain koulun 1500 metrin juoksusta parhaan aikani ikinä! Olin lisäksi varma, että huonontaisin aikaani... Ja tänään siskojen kanssa junalla Turkuun rakkaan tädin luo ja sitten mökille! 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Tiuku
|
 |
« Vastaus #553 : 08.Toukokuu 2013, 23:59 » |
|
Äiti tuli kylään pariksi päiväksi, vaikka matka on pitkä (jopa yhdeksän tuntia ajamista suuntaansa) ja kallis (sinne meni äidin työttömyystuki). Se sai minut tuntemaan, että joku vielä muistaa minun olevan olemassa, vaikka se sitten onkin "vain" äiti. Ja on hienoa päästä esittelemään vihoviimein edes jollekulle, että katso, täällä minä asun ja elän ja tämä on minun kaupunkini. Minun kaunis kesäinen kaupunkini, jossa tuulee äärimmäisen raivostuttavasti koko ajan ja sekin alkaa olla tuttuudessaan rakastettavaa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kirjaneito
Velho

Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #554 : 18.Toukokuu 2013, 19:08 » |
|
Lomalomalomaloma lähestyy niin äkkiä ja nopeasti! Enää kaksi viikkoa ja peruskoulu paketissa! Jesjesjes! Kesä! 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|