milli99
Kokelas
Poissa
Sukupuoli:
|
 |
« Vastaus #120 : 21.Huhtikuu 2013, 19:11 » |
|
Mitäs lainasinkaan.. Lauren Oliver: Kuin viimeistä päivää Annukka Salama: Käärmeenlumooja Stephen King: 22.11.63 Kyllä noilla pitäisi pärjäillä, ja kohta olenkin jo tuon Kingin kirjan lukenut. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Choss
Kokelas
Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Rovaniemi
|
 |
« Vastaus #121 : 23.Huhtikuu 2013, 19:00 » |
|
Beth Reviksen Miljoona aurinkoa. :-)
|
|
|
|
|
tallennettu
|
~ In your life you will find your own fairytale land.
|
|
|
Valjus
Kokelas
Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Pori
|
 |
« Vastaus #122 : 25.Huhtikuu 2013, 17:56 » |
|
Cormac McCarthyn teokset on nyt käyty lävitse, ja on aika lukea toistenkin kirjailijoiden luomuksia. Nimittäin Michael Moorcockin "Ilmojen Sotaherra". Tutustuin siihen juurikin täällä, ja vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kirjaneito
Noviisi
Paikalla
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Suomi
|
 |
« Vastaus #123 : 03.Toukokuu 2013, 22:46 » |
|
Beth Revis: Across the Universe: Matka alkaa Otin uudelleen luettavaksi, ehkäpä tykkäisin nyt vähän enemmän.
Maggie Stiefvater: Ikuisuus Toinen uudelleen luettava, on aivan yhtä ihanan haikeansuloinen kuin edelliselläkin kerralla. Sam ja Grace, jotain niin täydellistä. Rakastan.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Of course it is happening inside your head, Harry, but why on earth should that mean, that it is not real?" -Harry Potter and Deathly Hallows
|
|
|
layla
Kokelas
Poissa
Sukupuoli:
|
 |
« Vastaus #124 : 04.Toukokuu 2013, 00:22 » |
|
Elina Rouhiainen: Kesytön (Susiraja 1) ^ Aivan täydellisen ihana lukuelämys!
Lauren Oliver: Kuin viimeistä päivää
Cassandra Clare: Tuhkakaupunki (Varjojen kaupungit 2) ^ Uudestaan luen koko sarjaa.
P.C. Cast & Kristin Cast: Vainottu (Yöntalo 5)
Mats Strandberg & Sara B. Elfgren: Piiri
Jennifer E. Smith: Tilastollinen todennäköisyys kohdata se ainoa oikea
Tessa Gratton: Verenvahti
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Kävi miten kävi sinä tiedät jo sen, Kaikki eivät hyväksy, silti älä pysähdy Sinulla on lupa olla onnellinen, Sydämesi on vielä joku päivä peloton
|
|
|
Formaldehyde
Noviisi
Poissa
|
 |
« Vastaus #125 : 15.Toukokuu 2013, 01:04 » |
|
Terry Pratchett: Lyödään rahoiksiKirjastovierailuni varsinainen syy. Suosikki kirjailijoitani on hän. Suzanne Collins: Ylismaan GregorSain juuri luettua Nälkäpeli-sarjan ja mikä mielenkiintoisempaa, kannessa on lepakko.  Franz Kafka: Keisarin viestiKirja näyttää epäilyttävän tutulta, mutta johan siitä on aikaa kun olen viimeksi Kafkaa lukenut. Jack Kerouac: TristessaKoska kesä. Venäjän kansan salattuja satujaNäin kirjan, harkitsin sekunnin ja nappasin sen mukaani kiireessä. Tosin olisin harkinut ehkä toisenkin sekunnin, jos olisin vaivautunut vilkaisemaan sisältöä paikan päällä. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Flowers in formaldehyde.
|
|
|
Ansa
Noviisi
Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: SJK/VSA
|
 |
« Vastaus #126 : 15.Toukokuu 2013, 12:46 » |
|
Peter Higgins - Susikoiran aika Lainasin jo kuukausi sitten, mutta lukenut hyvin hitaasti. Enköhän minä tuon ehdi lukea ennen kuin eräpäivä päättyy... tai sitten uusin sitä niin kauan kuin saan sen luettua loppuun asti.
Alain de Botton - Uskontoa ateisteille Vaikutti niin erikoiselta kirjalta, kun huomasin sen saapuneen kirjastoon (ennen kuin se edes päätyi hyllytettäväksi). Varasin sen siltä istumalta ja nyt se odottaa lukulistalla. Ensin on kuitenkin Susikoiran ajan vuoro.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
The world is changing, the sun sets, and the vodka is coming to an end. - Dandilion
|
|
|
Kirjaneito
Noviisi
Paikalla
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #127 : 18.Toukokuu 2013, 19:07 » |
|
Eilen mukaan tarttuivat:
Diana Wynne Jones: Liikkuva linna Tämäkin mahtava kirja uudelleen luettavaksi!
Annukka Salama: Käärmeenlumooja Toinen uudelleen luettava...
Mary Hoffman: Stravaganza: Laivojen kaupunki Tämänkin lukemisesta on vierähtänyt aikaa.
Dan Brown: Da Vinci koodi Paljon kehuttu kirja, yleissivistystä! :)
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Of course it is happening inside your head, Harry, but why on earth should that mean, that it is not real?" -Harry Potter and Deathly Hallows
|
|
|
tpi
Velho

Poissa
|
 |
« Vastaus #128 : eilen kello 09:14 » |
|
Dan Brown: Da Vinci koodi Paljon kehuttu kirja, yleissivistystä! :)
Kehuttu????
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kirjaneito
Noviisi
Paikalla
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #129 : eilen kello 11:58 » |
|
^ No ainakin mä olen kuullut paljon kehuja. Mm. yksi kaverini joka ei koskaan lue mitään, on lukenut tämän ja tykännyt. Ja mulla on ainakin tällainen tunne kirjasta, että kehuttu olisi. Tiedä sitten olenko oikeassa...  Miksi ei olisi kehuttu?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Tiuku
|
 |
« Vastaus #130 : eilen kello 12:26 » |
|
Kyllähän sitä kehuttiin, ei kai sitä muuten olisi niin paljon myös parjattu. Da Vinci -koodin lukivat muutama vuosi sitten kaikki nekin, jotka eivät ikinä lue mitään, joten ilmankos oli paras kirja jonka olivat ikinä lukeneet. Se nyt oli vaan trendinä lukea, jotta pysyi kärryillä siitä, mistä muut puhuivat. Enää se ei kuulu ns. yleissivistykseen eikä siitä enää tarvitse olla mielipidettä, joten en näe varsinaista syytä lukea sitä enää tänä päivänä  Mikäpä toki estää.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
tpi
Velho

Poissa
|
 |
« Vastaus #131 : eilen kello 13:03 » |
|
^ No ainakin mä olen kuullut paljon kehuja. Mm. yksi kaverini joka ei koskaan lue mitään, on lukenut tämän ja tykännyt. Ja mulla on ainakin tällainen tunne kirjasta, että kehuttu olisi. Tiedä sitten olenko oikeassa...  Miksi ei olisi kehuttu? Itse en muista vakavasti otettavia kirja-arvosteluja ainoatakaan lukeneeni, jossa tuota kuonakasaa olisi kehuttu. Kioskikirja sanan pahimmassa merkityksessä. Kirjoittaminen sinllään ihan vetävää, mutta juonen epäoogisuudet ja virheet ihan älyttömiä. Ei ihan yhtä paha, kun saman kirjoittajan toinen kirja, jossa oli ihan sekopäisiä virheitä ydinpommeihin ja ydinfysiikkaan liittyen, sellaisia, että kukaan, joka on edes yläasteen fysiikan läpäissyt ei tekisi.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kirjaneito
Noviisi
Paikalla
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #132 : eilen kello 14:33 » |
|
Da Vinci -koodin lukivat muutama vuosi sitten kaikki nekin, jotka eivät ikinä lue mitään, joten ilmankos oli paras kirja jonka olivat ikinä lukeneet. Heh, oot varmaan oikeassa. Pitää katsoa jaksaako tätä lukea... Mulla on kyllä sellainen tunne, että tämä olisi jollain 100 kirjaa jotka pitää lukea, listalla. No, tiedä häntä. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Tiuku
|
 |
« Vastaus #133 : eilen kello 14:59 » |
|
Mulla on kyllä sellainen tunne, että tämä olisi jollain 100 kirjaa jotka pitää lukea, listalla. Joo, muistaakseni onkin. Sille listalle suomalaiset saivat äänestää mitä kirjaa halusivat, ja on helppo arvata, mitä äänestivät ne jotka eivät eläessään ole lukeneet juuri muuta kuin Da Vinci -koodin. Jos taas muistelet jotain muunmaalaista mutta samalla periaatteella tehtyä listaa, tulos on luultavasti sama.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kirjaneito
Noviisi
Paikalla
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #134 : eilen kello 15:39 » |
|
^ Ok, no hyvä jos on sillä listalla! Mulla on meinaan sellainen pitkän tähtäimen tavoite lukea ne kaikki joskus...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|