|
Tiuku
|
 |
« Vastaus #140 : 15.Toukokuu 2012, 20:42 » |
|
Hampi on pipi :( Mikä ei ole mikään uusi uutinen, koska se on ollut kipeä jo viikon tai kaksi. Sitä ennen se oli yli kuukauden vaivaamatta, kun olin ensin voittanut sen väsytystaistelussa joskus maaliskuun puolivälissä. Yritin tällä toisellakin kertaa väsyttää sen, koska en tiennyt, missä täällä hammashoitola sijaitsee; lopulta piti viime perjantaina luovuttaa ja lähteä etsimään iltapäivystystä (sekin oli jossain hiivatan kuusessa), koska särkylääkkeet eivät enää auttaneet ja kaiken huipuksi vatsa oli mennyt ibuprofeenista aivan sekaisin.
No, perjantaina laitettiin siis reikään väliaikainen paikka, mutta ei se kipuun auttanut mitään. Joten kun heräsin tänä aamuna ennen kahdeksaa (vapaapäivänä ja viiden tunnin yöunien jälkeen) kammottavaan särkyyn jälleen kerran, kiskaisin vaan vaatteet niskaan ja olin jo kymmenen minuutin päästä heräämisestäni kaupungilla etsimässä paikallista hammashoitolaa, eli juuri sitä paikkaa jonka etsimistä olin kuukauden ajan lykännyt.
Nyt on hampaassa uusi väliaikainen paikka, jonka ei pitäisi painaa hermoa niin pahasti, ja lisäksi sinne on tungettu lääkeaineita ja minä sain lapun jolla hakea apteekista astetta hardcorempia särkylääkkeitä. Mutta kun särkee silti, aina vaan, loputtomasti. Ja koska otin niitä hardcore-lääkkeitä äsken kovin tuhdisti, kohta särkee myös vatsaa, sillä näissäkin on ibuprofeenia.
Olen niin väsynyt.
P.S. Huomenna on näytelmän ensi-ilta ja minä esiinnyn siellä, mutta kukaan tuttuni ei ole todistamassa sitä. Siis ensimmäistä kertaa eläessäni esiinnyn näytelmässä, jossa minulla on repliikkejäkin, mutta KUKAAN tuntemani ei koskaan saa tietää, millainen se näytelmä oikeastaan oli. Se saa oloni yksinäiseksi.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Astorethein
|
 |
« Vastaus #141 : 15.Toukokuu 2012, 22:02 » |
|
Hampi on pipi :( Tarinasi ei aiheuttanut minussa kovin hyviä fiiliksiä, koska itselläni hammas on myös vihoitellut, minkä vuoksi olisi viisainta hakeutua hampulääkärille saman tien. Varsinaista särkyä ei ole ollut, mutta kevyt vihlaisu tuntuu aina silloin tällöin. Välillä taas kuluu useita päiviä, ettei hammas ilmoita itsestään mitään, ja niinpä asiaa on kätevä lykätä taas eteenpäin. Toisin sanoen menen lääkäriin vasta sitten, kun kipu alkaa häiritä liikaa. Sitä ennen voi onneksi vetää nappulaa naamaan ja niiden loputtua käydä vaikka Alkossa. Niin tekee tosimies!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Ensin katsottiin Kauniit ja rohkeat, sitten tapettiin Seppo!
|
|
|
Nafisan
Kriitikko
Teknovelho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Oulu
|
 |
« Vastaus #142 : 15.Toukokuu 2012, 23:14 » |
|
Hampi on pipi :( Tarinasi ei aiheuttanut minussa kovin hyviä fiiliksiä, koska itselläni hammas on myös vihoitellut Voin liittyä jonon jatkoksi. Kohta puoli vuotta hoidettu kahta hammasta juurihoidossa. Tuollaisen Tiukun kuvaaman kivun myötä menin lääkäriin, Astoretheinin kuvailemien oireiden kestettyä lähemmäs puoli vuosikymmentä. Ja nyt ilmeisesti viisaudenhammas oireilee, kun niska ollut jumissa pari päivää niin, että pääkin on aivan sekaisin. Yritäpä tässä nyt kirjoittaa esseitä (onneksi sain jo 15 sivua palautettua), vielä pitäisi lukea kolmeen tenttiin, joista ensimmäinen 25.5. Pitäisi opiskella uuden pääaineen perusopinnot ennen varsinaista vaihtoa. Kirjallisuus here I come! Auts...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Jonakin päivänä olen puu, ja tuuli laulaa oksissani ja aurinko tanssii lehdilläni, ja olen vahva ja kaunis kaikkina vuodenaikoina." - Kahlil Gibran
|
|
|
Warghast
Noviisi
Paikalla
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Vantaa
|
 |
« Vastaus #143 : 16.Toukokuu 2012, 06:50 » |
|
naama tulessa, täynnä pientä näppylää ja punaanen ku keitetyllä ravulla. JEP. Siinä partavaahdossa oli minttua....
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Rasimus
|
 |
« Vastaus #144 : 17.Toukokuu 2012, 22:18 » |
|
Olin vielä eilen kuulevinani säätiedotuksesta, että helatorstai olisi peräti hellepäivä.
No. Aamulla ajattelin, että kyllä se ilma lämmin onkin kun on ukkospilven peittämä taivas.
Paitsi että korkeimmillaan taisi lämpötila olla about 12 astetta.
Se helteestä ja siihen käsitteeseen liittyvästä automaattisesta ajatuksesta kauniista, aurinkoisesta päivästä...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Badassingly: You son of the questionable heritage.
|
|
|
Maagitar Senna Dehesmunst
Velho

Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #145 : 28.Toukokuu 2012, 10:54 » |
|
Oman taitamattomuuteni/laiskuuteni/yllättävän kevätahdistuksen takia on niin monta rautaa tulessa, että tekisi mieli vain ryömiä jonnekin kiven alle ja jäädä sinne piiloon.
Tästä en voi syyttää kuin vain itseäni ja se juuri potuttaa ja pahasti.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
❒ Varattu ❒ Sinkku ✔ Odotan sitä Oikeaa, joka on yhtä kieroutunut kuin minä
|
|
|
Ansa
Velho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: SJK/VSA
|
 |
« Vastaus #146 : 29.Toukokuu 2012, 07:23 » |
|
Eiköhän tämä mene tänne, kun en ole kerran saanut yöllä pahemmin unta, on näläkä ja kahvia haluaisin, mutta kun on pakko odottaa puoli tuntia ainakin. Kaikenlisäksi olin ylhäällä varmaan puoli kuuden aikaan tarkistamassa kolmeen kertaan, että olen ihan varmasti pakannut kaikki.
Ja kaksi kärpästä vielä kehtaa lentää mun ympärillä, en tykkää.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
The world is changing, the sun sets, and the vodka is coming to an end. - Dandilion
|
|
|
|
Hiistu
|
 |
« Vastaus #147 : 31.Toukokuu 2012, 23:10 » |
|
Täytyy valvoa, jotta kännykkä ehtii ladata, jottei siitä lopu yöllä akku, jotta se varmasti herättää aamukuudelta... Jokin tässä on pielessä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Tavallaan.
|
|
|
Moonlord
Velho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Lapua
|
 |
« Vastaus #148 : 03.Kesäkuu 2012, 08:29 » |
|
Muitakin hammassärkyisiä näemmä ollut täällä joten liitytään joukkoon. Sitkeää salmiakkia jyystäessä lähti vanha paikka irti, käytännössä hampaasta ei jäänyt jäljelle kuin kuoret. Sain heti seuraavana aamuna peruutuspaikan että saatiin se korjattua, mutta homma ei täysin onnistunut vaan sinne jäi jokin tulehduspesäke. Poski turposi muodottomaksi ja olen nyt muutaman ajan päivän ollut kuumeessa. Vaivana tämä ei nyt ole niin kauhean paha koska hampaan kipuilukin loppui operaatiota seuraavana päivänä, mutta...
minulta katkesi 24 vuoden sairaslomaton putki töissä tämän takia kun yhtenä aamuna oli niin paljon kuumetta ja hutera olo ettei pystynyt menemään töihin.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Rasimus
|
 |
« Vastaus #149 : 04.Kesäkuu 2012, 22:17 » |
|
Onnistunut tykypäivä: nilkka kipeänä ja selkä hellänä. Toivottavasti etenkin viimeinen ei aiheuta taas viikon vuodelepoa (ei kyllä tällä hetkellä tunnu siltä).
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Badassingly: You son of the questionable heritage.
|
|
|
tnjrp
Neurovelho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Piikkiö
|
 |
« Vastaus #150 : 06.Kesäkuu 2012, 11:57 » |
|
Eniten jyrsii tällä hetkellä se, että nuorempi rekku sai hotspot-ihottuman juuri näin ensin lauantaisen corgien erikoisnäyttelyn edellä. Eli kehään ei asiaa ole kun kyljessä on kämmenen kokoinen karvaton laikku. Itse vaiva on sentään onneksi jo käytännössä parantunut eikä tuohon johtanut kutkuttelu ja turkin jyystäminen muutenkaan enää vaikuta ihan niin ilkeältä kuin vielä viime viikonvaihteessa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Warghast
Noviisi
Paikalla
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #151 : 07.Kesäkuu 2012, 09:12 » |
|
selkä sano kesäloman aktiiviosuuteen päivän pituusen lomapakkoloman... pärkeles.. ois viälä palio tekemistä mutta oikee mikää ei onnistu ilman että ääni pääsee...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Gwynbleidd
Kokelas
Poissa
Sukupuoli:
|
 |
« Vastaus #152 : 15.Kesäkuu 2012, 19:41 » |
|
Minua potuttaa ystäväni ja siskoni.
Ystäväni vitsailevat aina kaikesta mitä minä teen ja nauravat jos mokailen. (Sattumoisin aina, jos jotain tapahtuu niin arvatkaa kelle nauretaan ja arvatkaapas ketuttaako sellainen).
Siskoni osaa aina tulla häiritsemään ja ärsyttämään aina, jos puhun Skypessä kavereiden kanssa tai pelaan jotain. Aina tulla jankkaamaan siihen, että "Miksi sä teit noin?" tai "Mitä sä teet?". Toisin, kun itse hän tekee jotain en saisi tulla edes sisälle huoneeseen, koska hän pelaa tai kirjoittaa omaa blogiansa. Eniten potuttaa se, että miksi naispuolisilla henkilöillä on blogit, joissa he kehuvat hiuksiaan tai kynsiään tai ylipäätään jankutttavat siitä, että miten tämä on tälläistä ja millainen se ja se poika oli ja seurustelen tälläisen mies henkilön kanssa jne. (Olen pahoillani, jos sinulla on blogi ja kirjotat tälläistä sinne. Se vain potuttaa, kun ei ole mitään muuta puhuttavaa kun siitä hemmetin Blogista!)
~Osis
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Dyn
|
 |
« Vastaus #153 : 19.Kesäkuu 2012, 21:19 » |
|
Dösäliikenne siirtyi kesäaikaan - minä en. Mun pitää edelleen päästä joka aamu yliopistolle ja mielellään sieltä illalla poiskin, ja jos mahdollista joutumatta vaihtamaan bussia jossain keskellä Itä-Vantaata. Miks mun ainoan suoran yhteyden pitää olla se, josta karsitaan vuoroja kovimmalla kädellä?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Until one day, the boundary gives way.
|
|
|
Huoleton
Velho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Helsinki
|
 |
« Vastaus #154 : 20.Kesäkuu 2012, 07:53 » |
|
Dösäliikenne siirtyi kesäaikaan - minä en. Mun pitää edelleen päästä joka aamu yliopistolle ja mielellään sieltä illalla poiskin, ja jos mahdollista joutumatta vaihtamaan bussia jossain keskellä Itä-Vantaata. Miks mun ainoan suoran yhteyden pitää olla se, josta karsitaan vuoroja kovimmalla kädellä?
TIEDÄN NIIN MILTÄ SUSTA TUNTUU!!! Sitten, kun vielä niitä oikeita aikatauluja ei ole pysäkin seinällä ja netissä ilmoitetaan, ettei kaikkia päivityksiä ole tehty. Ja lisäksi reitit vaihtuivat- asiasta ilmoitettiin maanantaina kesken matkan bussikuskin hiljaisella piipityksellä. Bussikuskikaan ei osannut siinä sitten kesken matkan kertoa, että mihin hän on ajamassa ja kuinka ihmiset nyt pääsevät töihin. Kiitos tästä onnistuneesta reittien poisto/muutospuuhasta.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Fantasyfan
|
 |
« Vastaus #155 : 26.Kesäkuu 2012, 10:20 » |
|
Kurkkukipu ja yskä. Kunnon tauti on tulossa näin keskellä kesää
(mutta olenpa iloinen, että se tuli juuri tälle viikolle, joka on työviikko kesälomaviikkojen välissä)
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Pisania
Risingin aktiivi
Teknovelho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Vallis Gratiae
|
 |
« Vastaus #156 : 26.Kesäkuu 2012, 16:28 » |
|
Tänään näin kirkkopuistossa Ben & Jerry's -vankkurin. En ihan läheltä kehdannut käydä tölläämässä makuvaihtoehtoja, koska en ollut aikeissa ostaa. Ei ollut tarpeeksi käteistä ja ajattelin pikku pyttyjen olevan vieläkin tyyriimpiä kuin kaupassa. Nyt sitten selvisi että siellä jaettiinkin ilmaista jätskiä. Voiiiii paiiinoookelllvotttomuuuussss!!! 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
If Ignorance Is Bliss, Why Aren't There More Happy People?
|
|
|
|
Dyn
|
 |
« Vastaus #157 : 27.Kesäkuu 2012, 15:26 » |
|
Duunin webbiserveri meni aamulla nurin "eikä sen pitäisi aiheuttaa huomattavaa haittaa". Noh, nyt kukaan ei pääse kotihakemistoihinsa, yhdellekään ulkoverkossa olevalle palvelimelle tai meidän omille webbisivullemme. Kun kuulin kahvihuoneessa, että tänne on tilattu huoltomies, tajusin ettei tarvitse kauheasti paineita ottaa tämän päivän suorituksesta. Jotain isompaa taitaa olla rikki (kun sitä ei oma ylläpito korjaa, ja tarvitaan joku sorkkimaan rautaa, huh).
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 27.Kesäkuu 2012, 15:34 kirjoittanut Dyn »
|
tallennettu
|
Until one day, the boundary gives way.
|
|
|
Feylana
Teknovelho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Hämeenlinna & Helsinki
|
 |
« Vastaus #158 : 28.Kesäkuu 2012, 22:42 » |
|
Mä tahtoisin mieleeni hätäpysäytysnapin, jota tökkäämällä vois keskeyttää vaarallisille urille suunnanneen ajatuskulun. Muita ihmisiä on mielenkiintoista analysoida, mutta on asioita joita ei pitäisi itsestään tajuta. Miksi, miksi, miksi on pakko hajottaa kaikki aina pienempiin ajatuksiin ja yrittää ymmärtää kaikkea läpikotaisin?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
senhän tietää kaikki nuo, nuo jotka kuusta valon juo ja aamun värit silmissään tuo maailmaan
|
|
|
Warghast
Noviisi
Paikalla
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #159 : 02.Heinäkuu 2012, 14:20 » |
|
Lapset. Lapset ja ainavaan lapset. Miksi ihmeessä vanhemmat eivät onnistu pitämään lapsiaan hiljaisina tai miksi raahaavat kiljukaulansa mukanaan kaikkialle. Kävin kirjastossa, vaahtosammuttimen kokoiset pikkupirut juoksivat pitkin käytäviä kiljuen kuin ilmahälytys sireenit. Kirjastossa pidetään turvat tukossa tai sinne ei tulla.
Kävin Jumbossa ja sielä oli jopa kirjakaupassa kirkuvia kakaroita jotka halusivat ties minkä opuksen hyllyltä ja kun eivät sitä saaneet, kirkuivat kahta kovempaa kunnes äitinsä antoi periksi. ja sitten mukula halusi taas jotain muuta.
Ruokakaupassa kuulee tuon tuostakin kakaran kiljuntaa "mutku mä haluuuuuuuuuuun!" luulisi että vanhemmat olisivat jossain vaiheessa tajunneet että jos ei halua ostaa räkänokalleen koko kauppaa niin jättää vinkujan kotiin.
alan olla entistä enemmän sitä mieltä, että vanhemmaksi haluavan pitää saada valtiolta lupa ja ajokorttia vastaava koulutus...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|