Keskustelut
touko 25
lauantai
Risingshadow on Suomen suurin scifi- ja fantasiakirjallisuuteen keskittynyt sivusto. Tarjoamme mm. kattavan ja ajantasaisen spefikirjatietokannan, arvosteluja uutuuskirjoista ja aktiivisen keskustelualueen!

Keskusteluvalikko

Kirjautuminen

Keitä paikalla

• VMN
  • Kirjaneito
  • Tiuku
  • Rituri
  • Dyn
  • Freyja
  • Echramath
  • Zisatto
  • Jossu89
  • Iivari
  • Thialfi
  • Scartti
  • Maailmanherra
Yhteensä paikalla:
  • 13 käyttäjää
  • 49 vierasta

Lähetä sivu

Sivuja: 1 2 [3]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Supernatural  (Luettu 4612 kertaa)
Mablung
Kokelas
*

Poissa Poissa
« Vastaus #40 : 03.Helmikuu 2013, 19:12 »

Täällä on näemmä lähinnä saanut ylistystä. No kyllä itsekin voin jossain määrin kehua sarjaa.

Alkuvaiheissa hommassa oli hyvä meininki. Kierrellään impalalla jenkkilää ja saadaan suukot kauniilta naisilta. Sopivasti kauhua ja huumoria.

Erityisesti Samin alkuvaiheiden nössöilylle on herkullista vaihtelua kun sarjan edetessä
Spoileri (klikkaa näytä/piilota)

Dean puolestaan muuttuu taas tylsemmäksi hahmoksi, kun alkaa huumorintaju vähenemään ja käpy tunkemaan perseeseen. Onhan se toisaalta ymmärrettävää kun
Spoileri (klikkaa näytä/piilota)
, mutta silti Deanin riitelyä Samin/Castielin/enkelien/Bobbyn kanssa on ihan liikaa ja se ei yksinkertaisesti ole hauskaa tai viihdyttävää. Okei osa riidoista on ihan tarpeen juonen kannalta, mutta niitä on ihan liikaa ja ne tappavat huumorin. Siispä katseluni on loppunut jonnekkin 5.kauden vaiheille.

Muutenkin sarjassa käytetään vähän liikaa juonikuviota: pahikset(demonit) tekevät kunnon suunnitelman, tekevät ansan, sankarit laukaisevat ansan, jäävät kiinni ja vain pahisten liiallinen leijuminen voitolla ja tuuri pelastaa sankarit. Miksei hyvikset voi koskaan olla ovelia?
tallennettu
Scartti
Kokelas
*

Paikalla Paikalla
Sukupuoli: nainen
« Vastaus #41 : 08.Helmikuu 2013, 16:12 »

Tää on yks mun lemppareista, jonka mä odotin loppuvan jo 5. kauteen. Todella toivon, että 8. kausi on viimeinen. Mä en voi sietää Garthia ja mun mielestä sarja on antanut jo kaikkensa. Jos fiktiivisiä hahmoja voi rakastaa, niin Dean... aah. Sen ilmeet saa mut kikattamaan kuin pikkutyttö ja mä en ole ollut pikkutyttö enää vuosikausiin  Nolostunut
tallennettu
Fantasyfan
Arkkivelhotar

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Helsinki
« Vastaus #42 : 17.Helmikuu 2013, 20:54 »

Sarjan näyttelijät ovat kieltämättä hyvä näköisiä. Minulla on brittikaveri (nainen) ja hänellä on kuva jossa on hänellä on kumpikin tyyppi samaan aikaan kainalossa. Hyvä "palkka" kun on coneissa auttamassa ;)
tallennettu
Scartti
Kokelas
*

Paikalla Paikalla
« Vastaus #43 : 17.Helmikuu 2013, 21:08 »

9. kausi alkaapi syksyllä Kaipa heillä sit kuitenkin on jotain annettavaa.
tallennettu
Yoana
Kokelas
*

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Oulu
« Vastaus #44 : 10.Toukokuu 2013, 23:48 »

Supernatural on kieltämättä itelläki yks lempparisarjoista. Alussa, eka tuotantokaus ei meinannu oikeen sytyttää mutta melko pian kun hommaan pääs paremmin sisälle, sitä olisin aivan koukuttunut :D Kolme ekaa kautta on hyllyyn tullut hankittua, ja muut ilmestyneet on seurattu televisiosta tai tietokoneelta, ja innolla odotellaan jo uutta. Ja kunhan hinnat tulee noilla dvd- boxeilla vähän alas, niin kyllä ne pitää kokoelmiin saada :) Mä kattelen mielellään hyviä sarjoja uudelleen. Yhdyn kyllä Scarttin mielipiteeseen siitä, että Garth on tosi ärsyttävä, mutta muuta pahaa sanottavaa en kyllä keksi. ;)
tallennettu

Ihmiselle on enemmän etua siitä, että kukin saa elää mielensä mukaan kuin että hänet pakotettaisiin elämään niin kuin kaikista muista näyttäisi parhaalta.
- J. S. Mill
http://bloodmanifestvampireblog.blogspot.fi/
Huoleton
Velho
**

Poissa Poissa
« Vastaus #45 : 13.Toukokuu 2013, 13:20 »

Jei, yhdeksäs kausi menossa ja tykkään. Tällä kaudella on palattu siihen vanhaan kaavaan, että joka jaksossa ratkaistaan yksittäinen juttu ison juonen kulkiessa taustalla.
tallennettu
Huoleton
Velho
**

Poissa Poissa
« Vastaus #46 : 16.Toukokuu 2013, 19:19 »

Kausi yhdeksän ala jo!!!
Kauden kahdeksan päätös oli kutkuttavimpia kauden päätöksiä ikinä!
tallennettu
Janiii
Noviisi
*

Poissa Poissa
Sukupuoli: mies
Asuinpaikka: kuopio
« Vastaus #47 : 19.Toukokuu 2013, 18:18 »

Kausi yhdeksän ala jo!!!
Kauden kahdeksan päätös oli kutkuttavimpia kauden päätöksiä ikinä!

Jäi kyllä jännittävään paikkaan!

Vitsi, että tää sarja on hyvä! Mahtavia hahmoja kuten, Sam, Dean, Bobby, Castiel, Benny, Crowley, D.J. Squallsin Garth jne. Sarjassa on myös hyvää itseironiaa itsensä suhteen.
tallennettu
dreameling
Noviisi
*

Poissa Poissa
Sukupuoli: mies
« Vastaus #48 : 19.Toukokuu 2013, 22:17 »

Samin ja Deanin bromance on edelleen puhdasta kultaa ja ansaitusti koko sarjan kantava voima. (Maailma, mytologia ja muut hahmot eivät nekään ole pässimmästä päästä.)
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  
Keskustelut