31.Heinäkuu 2014, 12:26 *

Sivuja: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 34   Siirry alas
Kirjoittaja Aihe: Satuta/paranna -ketjut  (Luettu 36027 kertaa)

Asuinpaikka: Tampere/Vihti
« Vastaus #440 : 04.Maaliskuu 2012, 15:22 »

Päivitin taulukkoa.

Lisäsin myös itseni kannattamaan Vampyyrivaaria, koska hän on noista pikkuväen vampyyreistä miulle tutuin. Lisäksi Vampyyripäiväkirjoista ehdotettua henkilöä, koska kyseessä on käsittääkseni tunnettu sarja, joten arvelisin varsinaiseen plussailuun ja miinusteluun voivan hyvinkin osallistua henkilöitä, joille se semmoinen Damon Salvatore on tuttu.

muoks. Angel & Spiken tapaukseen joltain kommenttia?
« Viimeksi muokattu: 04.Maaliskuu 2012, 15:29 kirjoittanut Hiistu » tallennettu

Tapsa

Asuinpaikka: Helsinki
« Vastaus #441 : 05.Maaliskuu 2012, 13:32 »

Spike ja Damon Salvatore on aika samanlaisia tyyppejä, että jos on pakko valita Spikesta ja Angelista vain toinen, niin sitten Angel vaihtelun vuoksi, mutta mieluummin otettaisiin Spike ja Angel molemmat mukaan, onhan jälkimmäisellä oma spinoffikin.

Maailmanherra
Neurovelho
****

Asuinpaikka: Helsinki
« Vastaus #442 : 05.Maaliskuu 2012, 13:32 »

Vampyyrilistalle pitäisi saada ehdottomasti kyllä Louhi. Lisäksi viimeinen  oikeasti "cool" vampyyri puuttuu eli Preacherin Cassidy.

Don't trust the skull.
Vanamo

Asuinpaikka: Helsinki
« Vastaus #443 : 05.Maaliskuu 2012, 14:01 »

Voisin työntää lusikkani soppaan ja todeta, että minun kannatukseni saavat taulukon henkilöistä seuraavat: Dracula, Alucard, Angel, Lestat, Edward, Eric ja Vampyyrivaari.
Moonlord

Asuinpaikka: Lapua
« Vastaus #444 : 05.Maaliskuu 2012, 16:20 »

Tässä ajassa mitä näitä ehdokkaita on pähkäilty oltaisiin kisaillessa jo tiputettu pois niitä vähemmän tunnettuja... Kaikki vaan mukaan jotka ovat saaneet kannatusta.

Mutta jos nyt pitää taulukkoa päivittää niin oma kannatus menee hampaikkaille nimeltä: Dracula, Alucard, Angel, Spike, Blade, Lestat, Selene, Edward, Eric, Wrath, D, Orlok, arnabas, Vampirella, Mina, Damon S.
Tiuku

Asuinpaikka: Kuunsillan kartano, T**ku
« Vastaus #445 : 05.Maaliskuu 2012, 16:28 »

Ihan muistan joskus sanoneeni jotain vastaavaa, ja silloin sain vaan takaisin palautetta että tämä ehdokkaista kiistely on paljon kivempaa. :P No, olen tosin jo oppinut senkin että varsin turhalta tuntuu pelata pitkää listaa, jonka henkilöistä puoltakaan ei tunne. Into ei oikein säily.

Asuinpaikka: Tampere/Vihti
« Vastaus #446 : 05.Maaliskuu 2012, 20:08 »

Jos kaikki ehdotetut olisi otettu mukaan, niin listalle olisi tullut yli 25 hahmoa. Vähemmän tunnettuja toki tippuisi alussa nopeasti, mutta samalla suosittujen hahmojen "lähtöpisteet" senkus karttuisivat heille annetuista plussista, mikä sekin vaikuttaa pelin pituuteen… (Esim. yksi hahmo tapetaan nopeimmillaan viidessä vuorossa, kymmenen teoreettista vähiten tykättyä hahmoa 50 vuorossa. Ja tällä välin muille jakautunut 50 pistettä lisää.) Sen tähden mie tykkään jonkinmoisesta esikarsinnasta.

Voi toki olla, että tämmöisen esikarsinnan sijasta olisi jokin muu karsinta- tai karsimattomuussysteemi kivempi, joten sellaista kannattaa ideoida. (Taulukon kasaaminen nyt ainaskin saattaa olla hiukka ylimitoitettua väkertämistä.  Näyttää kieltä)

Nyt olisi kahdenlaista listaa tarjolla.

Ehdottamisensa lisäksi kahden tai useamman muun henkilön kannatuksen saaneet:

Dracula, Alucard, Angel, Spike, Blade, Lestat, Selene, Edward, Eli, Eric, D, Vampyyrivaari, Darren Shan, Pikkuvampyyri, Damon Salvatore (15 kpl)

Ehdottamisen lisäksi kertaalleen kannatetut:

Dracula, Alucard, Angel, Spike, Blade, Lestat, Selene, Edward, Eli, Duckula, Eric, Wrath, David, D, Vaari, Orlok, Darren Shan, Pikkuvampyyri, Barnabas, Vampirella, Mina, Damon Salvatore (22 kpl)

Velhoruhtinatar

« Vastaus #447 : 05.Maaliskuu 2012, 20:14 »

Kyllä Mina Murray pitää saada mukaan ihan vain koska Alan Moore.

Until one day, the boundary gives way.
Tiuku

Asuinpaikka: Kuunsillan kartano, T**ku
« Vastaus #448 : 05.Maaliskuu 2012, 20:27 »

Minusta nuo 15 muodostavat jo ihan hyvänkokoisen listan (joskin olen pettynyt jos Wrath ei ole mukana - ilmeisimmin tämän foorumin vampyyriromantiikkaa harrastavat nuoret naisihmiset eivät ole hoksanneet, että täällä puuhataan vampyyripeliä :P Wardin kirjat kun Risingillakin saaneet huomiota heti eniten Meyerin ja Harrisin jälkeen, kun vampyyreista on puhe). Tuo Minakin vielä hyvin mukaan mahtuu, jos se kerran halutaan.

Asuinpaikka: Tampere/Vihti
« Vastaus #449 : 05.Maaliskuu 2012, 20:29 »

Kyllä Mina Murray pitää saada mukaan ihan vain koska Alan Moore.

Siis se sittemmin Mina Harker ja eri henkilö kuin aiemmin mainittu Mina Tepes?

Ja ihan mielenkiinnosta: miksi Louhi on vampyyri? (Siis muutenkin kuin jossain roolipelissä?)

muoks.

Ja kisahan siis on niiiin pilalla, kun mukaan ei pääse hoteista hotein hottisvampyyri ikinä.. Mutta minkäs mahtaa.
Spoileri: Mielikuvituspoikakaverini (klikkaa näytä/piilota)
« Viimeksi muokattu: 05.Maaliskuu 2012, 20:42 kirjoittanut Hiistu » tallennettu

Velhoruhtinatar

« Vastaus #450 : 05.Maaliskuu 2012, 20:54 »

Harker sittemmin, kyllä joo. Kaikkien vampyyri-ladyjen lady (mut mun Mina on aina Mooren Mina ^^ ).

Until one day, the boundary gives way.
Jaragil

Asuinpaikka: Helsinki
« Vastaus #451 : 05.Maaliskuu 2012, 21:09 »

Mina Murray saisi kyllä omankin kannatukseni, koska ensinnäkin Alan Moore ja toisekseen Bram Stoker. Mutta jos hänet vielä otettaisiin näin kahdella ekstraäänellä ja pelattaisiin 16 hahmon peli, niin siinä olisi jo ihan kelpo peli?

But the raven, sitting lonely on the placid bust, spoke only
That one word, as if his soul in that one word he did outpour.
 - Edgar Allan Poe: The Raven
Vanamo

Asuinpaikka: Helsinki
« Vastaus #452 : 05.Maaliskuu 2012, 21:13 »

Minusta 15/16 on parempi määrä kuin 22, ettei tule liian pitkää ja venytettyä peliä.

(Wrathille mietin äänen antamista, mutta totesin sitten, että vaikka olenkin lukenut sarjaa, ei tämä hahmo oikeastaan liikuta minua sen kummemmin, että kaipaisin sitä listalle.)
Iivari
Velhoruhtinas

Asuinpaikka: Vantaan Jokiniemi (ja muu elämänalue)
« Vastaus #453 : 05.Maaliskuu 2012, 21:16 »

Kuudellatoista voidaan mennän mun mielestäni, vaikkei Ernest mukaan päässytkään.

Olen niitä tapahtumia
joita ei käsitellä perinteisillä luukuilla.
Pekka Kejonen
Feylana

Asuinpaikka: Hämeenlinna & Helsinki
« Vastaus #454 : 06.Maaliskuu 2012, 00:18 »

Ihan piti tarkistaa, että olenhan Davidia kannattanut. Tuo kuudentoista lista näyttää ihan kelvolliselta kuitenkin, vaihtoehdot huomioon ottaen, vaikken olisi yhtään pahoillani kahdenkymmenenkahden vampyyrin listastakaan - toistaiseksi nämä pelit ovat tuntuneet lähinnä liian lyhyiltä liian pitkien sijaan.

senhän tietää kaikki nuo, nuo jotka kuusta valon juo ja aamun värit silmissään tuo maailmaan

Asuinpaikka: Tampere/Vihti
« Vastaus #455 : 06.Maaliskuu 2012, 14:11 »

Eli Mina Murray ja juurikin Alan Mooren versioimana (niin ei tule pulmia sen kanssa, että Stokerilta on jo Dracula plus ettei Mina hänen kirjassaan kai ikinä muuttunut vampyyriksi).

Eli tämmöistä tyrkyllä:

Dracula (Bram Stoker)
Alucard (Hellsing)
Angel (Angel)
Spike (Buffy, vampyyrintappaja)
Blade (Blade)
Lestat (Anne Rice)
Selene (Underworld)
Edward (Twilight / Stephenie Meyer)
Eli (Ystävät hämärän jälkeen)
Eric Northman (True Blood / Charlaine Harris)
D (Vampire Hunter D)
Vampyyrivaari (Mauri Kunnas)
Darren Shan
Pikkuvampyyri
Damon Salvatore (Vampyyripäiväkirjat / L. J. Smith)
Mina Murray (Alan Moore)

haplotus

Asuinpaikka: Oulu
« Vastaus #456 : 06.Maaliskuu 2012, 16:26 »

Näyttää näpsäkältä listalta tuollaisena. Mukana toki muutama itselle tuntemattomampi tapaus, mutta en olekaan mikään vampyyritarinoiden suurkuluttaja. Mun puolesta tuolla voitaisiin siis mennä, sanani eräiden hahmojen puolesta olen jo sanonut ja se saa riittää.
Katinka
Noviisi

Asuinpaikka: Helsinki
« Vastaus #457 : 06.Maaliskuu 2012, 16:43 »

Minä kannatan myöskin. Kaikkia en tunne, mutta se johtunee enemmän yleisestä vampyyrisivistymättömyydestäni kuin listan henkilöistä.

Jos jokin ei meinaa onnistua, muistakaa, että vika voi olla maailmassa eikä teissä. - Matti Räsänen, Kotus

Asuinpaikka: Tampere/Vihti
« Vastaus #458 : 06.Maaliskuu 2012, 22:52 »

Siispä huomenna pääsee äänestämään.  Iskee silmää

muoks. Tuolla.
« Viimeksi muokattu: 07.Maaliskuu 2012, 12:31 kirjoittanut Hiistu » tallennettu

Moonlord

Asuinpaikka: Lapua
« Vastaus #459 : 07.Maaliskuu 2012, 12:55 »

Ehdotan seuraavaksi sarjaksi "Kapteeneja". Aivan kaikki eivät komenna avaruusaluksia mutta ovat muuten johtajatyyppejä scifi-sarjoissa. Ketä näistä olisit valmis seuraamaan helvettiin ja takaisin?

Amiraali Tolwyn on otettu lähinnä peleistä/animaatiosarjasta. Unohtakaa surkea filmi. Otin T.C. Mcqueenin Avaruus 2063-sarjasta Komentaja Rossin sijaan koska tämä oli niin paljon vakuuttavampi hahmo. Aluksi listani oli vähän pitempikin mutta karsin jo vähän porukkaa itsekseni, kuten Andromedan kapteenin ja Reinhard von Lohengrammin sekä Yang Wenlin Legends of Galactic Heroes animesarjasta koska ajattelin ettei kukaan tunne kuitenkaan. Tiedä sitten muistaako kukaan enää hienoa Avaruus 2063 sarjaakaan joka tuli telkusta vuonna 1996?

Ehdokkaani:

Kapteeni Kirk (Star Trek)
Kapteeni Picard (Star Trek: The Next Generation)
Kapteeni Sisko (Star Trek: Deep Sapce Nine)
Kapteeni Janeway (Star Trek: Voyager)
Kapteeni Archer (Enterprise)
Amiraali Adama (Battlestar Galactica)
Komentaja Sinclair (Babylon 5)
Kapteeni Sheridan (Babylon 5)
Kapteeni Gideon (Crusade)
Kapteeni Reynolds (Firefly)
Amiraali Tolwyn (Wing Commander)
John Crichton (Farscape)
Everstiluutnantti T.C. Mcqueen (Space: Above and Beyond) "Avaruus 2063"
Eversti O'Neill (Stargate)
Everstiluutnantti Sheppard (Stargate Atlantis)
Eversti Young (Stargate Universe)
Luutnantti Rasczak (Starship Troopers)
Kapteeni Jack Harkness (Torchwood)
Sivuja: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 34   Siirry ylös