03.Syyskuu 2014, 05:11 *

Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 6   Siirry alas
Kirjoittaja Aihe: Tulevia elokuvia  (Luettu 13328 kertaa)

Asuinpaikka: Parkano
« Vastaus #20 : 18.Lokakuu 2011, 15:56 »

Haluan teidänkin tietävän, että Arnold Schwarzeneggerin tähdittämän The Last Stand-elokuvan kuvaukset ovat alkaneet. Arska tekee paluun toimintarooleihin esittämällä pikkukaupungin sheriffiä, joka aikoo estää huumepomon karkaamisen valtion rajojen ulkopuolelle. Mukana menossa ovat myös Forest Whitaker sekä itseäni hiukan hämmentäen Johnny Knoxville, joka harrasti idiotismia Jackassin parissa.

Elokuva valmistuu kaiketi vuodeksi 2013, joten aivan heti Arskan nykykuntoa elokuvatähtenä ei päästä todentamaan. Onneksi saamme nähdä hänet kuitenkin seuraavassa The Expendables-toimintapläjäyksessä, jossa miehellä pitäisi olla kohtuullisen näkyväkin rooli.

The Last Standin synopsis löytyy mm. täältä

Logikärmes
***

Asuinpaikka: Tampere
« Vastaus #21 : 18.Lokakuu 2011, 18:50 »

Uskaltaisikohan sitä tämän tiedon valossa jo toivoa, että Terminaattori-saaga saataisiin kohta saatettua päätökseensä? Huh

"The dog is a peasant and the cat is a gentleman."
- H. P. Lovecraft, Cats And Dogs

Asuinpaikka: Helsinki
« Vastaus #22 : 26.Lokakuu 2011, 02:02 »

En panis pahakseni. Selkeä tarinakaaren yritys on jatko-osaleffoissa ja Sarah Conner -tv-sarjoissa, mutta jos ei saada jotain kunnollista jo oikeasti kasaan, niin ekan (ja joidenkin tulkintojen mukaan toisen) Terminaattorin jälkeiset lähinnä vähentävät alkuperäisen ansioita.

Tuli muuten nähtyä Tintti-leffan traileri. Ei hyvältä vaikuta. Miksi traileriin ei ole otettu Haddockilta jotain kunnon lainauksia... http://www.youtube.com/watch?v=op3w_ICK4us

Fantasyfan
Arkkivelhotar

Asuinpaikka: Helsinki
« Vastaus #23 : 26.Lokakuu 2011, 16:29 »

Minusta tuo Tintin traileri vaikutti ihan kivalta, mutta näin iän myötä alkaa häiritsemään tuo Tintin nuoruus. Vai onkohan se sitä, että tarkemmassa formaatissa tuollainen tulee paremmin ilmi. Ei, minä olen vanhentunut.
Antti
***

« Vastaus #24 : 26.Lokakuu 2011, 18:10 »

Tintille on jo reilusti suunniteltu jatkoa:

There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.

Asuinpaikka: Helsinki
« Vastaus #25 : 26.Lokakuu 2011, 19:59 »

Lainaus käyttäjältä: Fantasyfan
Minusta tuo Tintin traileri vaikutti ihan kivalta

Niin... Mutta kai Haddockilta tulee leffaan hyviä sutkauksia?  Näyttää kieltä

Niin vakavammin ajateltuna on sitten aina se (jota tosin en tuolla aikaisemmin tarkoittanut), että en ole tietokoneanimaatioiden suuri ystävä. Mutta niiden tuottamista ongelmista alan hissukseen päästä eroon. Jostain syystä olen sen verran pervo, että haluaisin mieluummin nähdä Tintti-leffan oikeilla näyttelijöillä.

Lainaus käyttäjältä: Antti
Tintille on jo reilusti suunniteltu jatkoa:

Noista artikkeleista osui sellanenkin uutinen silmään, että James Bondista vähennetään toimintaa oscareitten toivossa. Ottaen huomioon, että Casino Royale ei ollut varsinaisesti huono, niin tuo on aika tervetullutta.

Btw. Domessa osui silmään että Akirasta ehkä ihan oikeasti tehdään Hollywood-leffa. Mä suhtaudun vähän kaksijakoisesti intoon tehdä uusintaversioita vanhoista tai muiden elokuvista sen sijaan että tehtäisiin jotain omaa hyvää, mutta toisaalta tuollaiset uusintaviritykset saattavat olla ainoa keino tutustua klassikoihin (jos pitää uusintaversiosta, niin tulee hanakammin katottua alkuperäinenkin, eiks jeh?)
« Viimeksi muokattu: 26.Lokakuu 2011, 20:30 kirjoittanut Rasimus » tallennettu

Fantasyfan
Arkkivelhotar

Asuinpaikka: Helsinki
« Vastaus #26 : 26.Lokakuu 2011, 20:31 »

Kuulin samaa Akirasta. Uutena tapahtumapaikkana vaan on Manhattan, joten saa nähdä kuinka tuo tarina kääntyy japanilaisesta yhteiskunnasta.

Asuinpaikka: Piikkiö
« Vastaus #27 : 27.Lokakuu 2011, 08:17 »

Ennustan, että jenkki-Akirasta tulee Godzilla-luokan kurakasa. Oikein hyvällä tuurilla se voi juuri ja juuri yltää 1:een Cloverfield -asteikolla.

---

Niin... Mutta kai Haddockilta tulee leffaan hyviä sutkauksia?  Näyttää kieltä
Olisi aivan hel... suuri sääli jos Serkis ei pääsisi irroittelemaan kunnon haddockismien parissa. Toivotaan parasta. Viimeistään Jacksonin Auringon temppelissä sitten.

Niin ja kyllä minäkin enemmin olisin halunnut Tinttini aidossa elokuvassa kuin MC-piirretyssä. Mutta toisaalta aika isossa määrin kaikki nykyleffat ovat "piirrettyjä", joten palkokasvien nasaali-imutteluun ei taida olla oikein kunnollista syytä.
Q_Black

Asuinpaikka: Itä-Suomi
« Vastaus #28 : 08.Marraskuu 2011, 20:03 »

Eniten odotan ensi viikolla leffoihin tulevaa Aamunkoita, joka on siis Twilight sagan viimeisestä kirjasta tehty ensimmäinen osa. Kirja tulee kaksiosaisena leffana. Tiedän, että leffa tulee olemaan ihan jotain muuta kuin aiemmat.

Ensi vuoden alulla tulee leffaan Nälkäpeli-trilogian ensimmäinen osa! Se on ehdottomasti päästävä katsomaan. Yksi parhaita kirjasarjoja, joita tiedän.

“What i want, i take” (Zsadist, LA)

Asuinpaikka: Parkano
« Vastaus #29 : 10.Joulukuu 2011, 21:16 »

Kauhun ja kipeän huumorin ystäviä varmaan kiinnostaa, että uusi Evil Dead tulee melko varmasti olemaan todellisuutta, ja realisoituminen tapahtuu näillä näkymin parin vuoden sisällä. Alkuperäisten Evil Dead-elokuvien ohjaaja Sam Raimi on vuosikausia antanut ymmärtää, että hän haluaa jonain päivänä tehdä episodin numero neljä, mutta ilmeisesti mies on siirtynyt vastaamaan vain kirjoituspuolesta itse ohjausvastuun langettua jollekin nobody-tyypille nimeltä Federico Alvarez. Heppu on minulle täysin tuntematon ja löytämäni infon perusteella luultavasti kaikille muillekin.

Elokuvan toteutumisesta on puhuttu kauan, mutta matkassa on ollut mutkia yksi jos toinenkin. Itse olen ymmrtänyt, että sarjan tähti ja ehdoton vetonaula Bruce Campbell on ollut jossain määrin haluton neljännen elokuvan tekemiseen, kun taas jossain vaiheessa hän ollut asiasta hyvinkin innoissaan. Herra Raimi taas on tuntunut olevan projektin suhteen täysin vakavissaan, mutta asettanut sen prioriteeteissaan sinne vähiten tärkeiden joukkoon. Kuten tiedämme, miehen Spider-Man-leffat ovat olleet viime vuosina aika pop.

Aiheesta on uutisoitu usein, mutta kunnollista tietoa on ollut saatavilla vähän. Näillä näkymin Campbell ei tule esittäämään pääosaa eli Ash Williamsia, mutta kuulemma tekee elokuvassa kuitenkin cameo-roolin. Ja tosiaan, elokuvan piti olla alunperin Evil Dead 4, mutta lopulta se on ilmeisesti vain remake.

Odotan elokuvaa innolla mutta varautuneesti. Campbell oli kuitenkin puolet originaalin trilogian viehätyksestä, jota tämä joskus valmistuva uutukainen ei varmasti sisällä kuin aavistuksen. Mutta eipä remake-versiolta voi ihmeitä odottaakaan.

Luottosivusto tarjoaa faktat pähkinänkuoressa:

Asuinpaikka: Helsinki
« Vastaus #30 : 10.Joulukuu 2011, 23:00 »

Tää into remakeihin ja miljoonansiin jatko-osiin on ihan oikeasti ärsyttävää... Molemmat kun tekevät selvää jälkeä oman lapsuuden / nuoruuden nautinnollisista kokemuksista.

Mad Maxista haaveillaan peräti uutta trilogiaa. Ilmeisestikin ilman Mel Gibsonia, vaikka hän ei vielä olekaan tutiseva vanha ukko toisin kuin Harrison Ford, joka ilmeisestikin saa vielä viidennen Indiana Jones-elokuvan.

Robocop kertoo enemmän siitä kun Robocoppia rakennetaan. Kuulostaa siltä, että ei ole toimintaelokuva vaan a) draamaleffa joka seuraa hissukseen koneeksi muuttuvan ihmisen kärvistelyä, b) taide-elokuva jossa seurataan kaksi tuntia koomapotilaan leikkelyä. Kumpikaan ei kuulosta hyvältä, koska a-vaihtoehto tuskin yltää Ghost in the Shellin filosofisiin ulottuvuuksiin.

American Psycho taas ei herätä tunteita suuntaan eikä toiseen. Itseasiassa jotenkin odotettavissakin nyt kun on saatu muutama vuosi kärvistellä jenkkiläisten investointipankkiirien ja kreikkalaisten pummien ansiosta. Mielenkiintoisena yksityiskohtana mainittakoon, että alkuperäisestä tehty kakkososa oli uskomattoman selvästi elokuva, jonka käsikirjoitus oli pyörinyt melkein riman ylittävänä tekeleenä niin kauan, kunnes joku keksi nimetä sen Amerikan Psyko 2:ksi - sen verran eri tyylilajeissa (puhdas komedia) ja painopisteissä kyseinen tv-tuotantotasoinen pätkä pyöri.

Fantastic Four, Daredevil jne. leffat resetoidaan (kiitoksia kauheasti, ei haittaa yhtään) mutta saa nähdä onnistutaanko niistä tekemään yhtään sen parempia leffasarjoja. Miksei jatko-osia tehdä paremmiksi? Vai onko alkuperäisten näyttelijä- ja tyylivalintojen päätetty olevan leffojen surkeuden syy kädettömien ohjaajien ja käsikirjoittajien sijasta?

Top Gun 2 tästä ja Tom Cruisesta en uskalla sanoa mitään, tai sisko nirhaa mut.

Mikäli olen oikein ymmärtänyt, nää on vain suunnitelmia, joten hyvällä tuurilla voimme välttyä kyseisiltä rainoilta.

Asuinpaikka: Parkano
« Vastaus #31 : 11.Joulukuu 2011, 17:06 »

Tuon takia olen ihmetellyt, miksi tämä villitys kohdistuu nimenomaan useamman vuosikymmenen takaisiin elokuviin, ikään kuin aikaväli jotenkin siunaisi uudelleenlämmittelyt automaattisesti. On vaikea keksiä syytä, miksi esim. uusi Indiana Jones olisi enemmän oikeutettu kuin vaikkapa seuraava American Pie tai Final Destination. Härskiys haisee joka tapauksessa.

Edellisessä viestissä piti vielä mainita, että Saw-jatkumo tulee epäilemättä laajenemaan vielä jonain päivänä, vieläpä useamman osan voimin. Episodi 7 oli niin sanotusti saagan päätös, mutta luonnollisesti sen uskoi vain jos halusi. Itseäni tämä ei yllättäen haittaa kovin paljon, koska Saw on mielestäni 2000-luvun parhaimpia lypsylehmiä, josta saattaa hyvinkin riittää oivan sadistista viihdettä vielä joksikin aikaa. Olen tosin antanut sarjalle anteeksi enemmän kuin kaikille näkemilleni kehnoille elokuville yhteensä, joten en voi puolustella suopeaa mielipidettäni tämän enempää.

Seregil of Rhiminee

Asuinpaikka: Kotka
« Vastaus #32 : 11.Joulukuu 2011, 18:05 »

Odotan itse kauhulla vanhasta Hellraiserista tehtävää remakea. Pidän alkuperäisestä elokuvasta todella paljon, koska se on sangen onnistunut brittikauhuelokuva, jossa on hyvät näyttelijät.

Tietääkseni tämä remake-projekti ei ole pahemmin edennyt, joten on toivoa, että sitä ei tehdä koskaan, mutta valitettavasti kaikki on mahdollista Hollywoodissa. Muistaakseni jossain luki, että filmauksen piti alkaa 2011-2012, mutta tällä hetkellä ei löydy kovin tarkkoja tietoja projektin kohtalosta (tältä sivustolta löytyy jotain tietoja).
jukkahoo
Leopardihattu

Asuinpaikka: Helsinki, Casa Tali
« Vastaus #33 : 11.Joulukuu 2011, 19:24 »

Muistan todella elävästi kaksi ensimmäistä Evil Deadia, näin molemmat ensi kerran 1987 ja olin enemmän kuin vaikuttunut elokuvien visuaalisuudesta, tunnelmasta ja silkasta kauhistuttavuudesta. Kolmas (ja jostain syystä ainakin amerikkalaisille aika lailla se ainoa) osa olikin sitten jo aivan eri budjetin tempaus, joka oli enemmänkin luokkaa "ihan kiva", vaikkakin edelleen kivuudessaan hyvinkin jees.

En kuvitellut, että sarjaa olisi tarpeen jatkaa, saati sitten tehdä uudelleen, mutta Fede Alvarezin nimen löytyminen tekijäluettelosta herättää varovaista kiinnostusta. Mies saattaa olla muillekin tuttu mainiosta lyhäristään Panic Attack!, jossa alle viidessä minuutissa räjäytellään Montevideo tuhannen päreiksi jättiläisrobottien ja muiden muukalaisten toimesta. Kaikki mitä Transformers-elokuvissa pitäisi olla ja sopivassa koossa. Suosittelen tutustumaan miekkosen muuhunkin tuotantoon vaikkapa hänen oman Youtube-tilinsä kautta. Erityisesti El Cojonudo välittänee aavistuksen siitä, millainen uusi Evil Dead voisi olla. Tätä ei sitten suositella herkille sieluille ja nuorisolle.

Look to the sky, way up on high
There in the night stars are now right.
Q_Black

Asuinpaikka: Itä-Suomi
« Vastaus #34 : 13.Joulukuu 2011, 21:25 »

Näitä odotan kovasti   Cool

NÄLKÄPELI (2012)
Luonnonkatastrofit, kuivuus, myrskyt, tulipalot ja tulvat nielivät suuren osan Pohjois-Amerikasta. Loput hävitti jäljelle jääneestä ruoasta käyty sota. Raunioista syntyi Panem. Sen kansalaiset nousivat kapinaan hallitsijoitaan vastaan, mutta hävisivät taistelun. Rangaistukseksi kehitettiin nälkäpeli. Pelin säännöt ovat yksinkertaiset. Jokaisen vyöhykkeen on arvottava yksi poika ja tyttö osallistumaan kisaan. Nuoret pakotetaan vaativiin olosuhteisiin luonnonalueelle, jossa heidän on tapettava toisensa. Viimeinen hengissä selviytyjä on voittaja. Nälkäpeli on vuotuinen tapahtuma ja koko maassa näytettävä tosi-TV-ohjelma. Tarina kertoo Katniss Everdeenistä (Jennifer Lawrence), joka osallistuu kilpailuun pikkusiskonsa puolesta. Katnissin vyöhykkeeltä arvotaan myös poika, Peeta (Josh Hutcerson). Poika vaikuttaa mukavalta, mutta Katniss ei voi tutustua häneen. Jos hän haluaa selvitä kilpailussa, hänen on tapettava Peeta. Nuoret työnnetään yhteiselle areenalle, jossa on vain yksi tavoite... tapa tai tule tapetuksi.

Nälkäpelin traileri

SLEEPING BEAUTY (2012)
Sleeping Beauty -elokuva kertoo tytöstä, joka ajautuu vahingossa prostituution maailmaan. Hänet huumataan, jotta asiakkaat voisivat toteuttaa hänen kanssaan sairaimpia seksuaalisia fantasioitaan. Väsymätön Lucy (Emily Browning) paiskii osa-aikatöitä yötä päivää, toimii vapaaehtoisena lääketesteissä ja myy itseään iltaisin yöklubeilla. Vaikka Lucylla on riittävästi rahaa elämiseen, ei vuokranmaksu silti huvita. Kehoaan Lucy ei juuri arvosta. Lucyn äiti olisi valmis tukemaan tytärensä elämää rahallisesti, mutta Lucyn intresseihin ei kuulu vastaanottaa tältä apua. Kodiksi edes jossain määrin luonnehdittava tila löytyy vodkaa ja muroja sekaisin popsivan Birdmann-nimisen poikaystävämäisen miestuttavan (Ewen Leslie) kainalosta. Elämä kiitää eteenpäin tauotta. Tunteet ovat kylmiä. Seksuaalisuus kylmää. Tärkeintä on pysyä liikkeessä, etteivät tunteet saavuta mieltä. Lucyn hiljalleen paljastuva luonne ja motiivit voivat tuntua järjettömiltä ja hahmo kenties typerältä - paikoin ehkä jopa vastenmieliseltä. Mutta valtaosa siitä mikä näkyy pinnalla on itsepetosta. Totuus kytee vahvana pinnan alla.

Sleeping Beautyn traileri

SNOW WHITE AND THE HUNTSMAN (2011)
Snow White and the Huntsman elokuva on amerikkalainen fantasia toimintaseikkailu, jonka on ohjannut Rupert Sanders, pääosissa Kristen Stewart, Chris Hemsworth, Charlize Theron, sekä Sam Claflin. Filmissä Lumikki (Kristen Stewart) on ainoa henkilö koko valtakunnassa joka on kaunehimpi kuin ilkeä kuningatar (Charlize Theron), joka haluaa tuhota tämän. Se, mitä ilkeämielinen hallitsija ei tiedä, on, että hänen valtakauttaan uhkaava nuori nainen on harjoitellut sotataitoja metsästäjän (Chris Hemsworth) avulla. Mukana seikkailussa on myös prinssi (Sam Claflin), joka on pitkään ollut Lumikin kauneuden ja voimakkuuden lumoissa.

Snow Whiten traileri

UNDERWORLD - AWAKENING (2012)
Vampyyrien ja Lycan-klaanin välinen synkkä taistelu jatkuu kun Underworld -leffasarja saa jatkoa. Uusi Underworld: Awakening-leffa saapuu valkokankaille 3D-muodossa. Kate Beckinsale nähdään jälleen vampyyrisoturi Selenen roolissa, kun hän pakenee vankeudesta ja löytää itsensä maailmasta, jossa ihmiset ovat saaneet tietoonsa vampyyrien ja Lycan-klaanin olemassaolon ja aikovat käynnistää täydellisen sodan tuhotakseen nämä molemmat kuolemattomat rodut.

Awakeningin traileri

“What i want, i take” (Zsadist, LA)

Asuinpaikka: Parkano
« Vastaus #35 : 13.Joulukuu 2011, 22:11 »

SLEEPING BEAUTY (2012)

Tämä leffa ilmestyi kyllä jo kuluvana vuonna, taidat sekoittaa ajankohdan dvd-julkaisuun, joka ainakin ulkomailla on joskus tammikuussa. Suomi-julkaisusta en osaa sanoa, mutta kovin kauas se tuskin tuosta alkuvuodesta venyy.

Elokuva kiinnostaa minuakin. Kovalevyltäkin se löytyi jokin aika sitten, mutta päätin jäädä odottamaan virallista julkaisua tarkoituksenani hankkia se omaan kokoelmaan. Kiintoisaa nähdä, onko Emily Browningista oikeaan näyttelijäntyöhön, Sucker Punchissa neidon tehtävähän oli lähinnä vain näyttää söpöltä.

Moonlord

Asuinpaikka: Lapua
« Vastaus #36 : 14.Joulukuu 2011, 00:39 »

SNOW WHITE AND THE HUNTSMAN (2011)

Stewart kauniimpi kuin Charlize Theron? Ai niin, tämähän olikin fantasiafilmi..  Nauraa

Asuinpaikka: Piikkiö
« Vastaus #37 : 14.Joulukuu 2011, 09:01 »

Nämä nättiysjutut toimivat vain paperilla, kuvissa tulee ongelma subjektiivisen kauneuskäsityksen kanssa.

Uskallan esittää arvion, että ko. leffa on kyllä tuosta riippumatta jöötiä.

Asuinpaikka: Piikkiö
« Vastaus #38 : 12.Tammikuu 2012, 13:35 »

John Carter - Burroughsin Mars-tarinoihin pohjautuva. Ei ensimmäinen yritys, mutta niiden aikaisempien olemassaolosta ei kannata tietää mitään (tuttuja esim. Tähtivaeltajan "Kalkkunalla on asiaa" -palstalta, ellen väärin muista)
Disneyn yritysten historiaa:
Glare

Asuinpaikka: Helsinki
« Vastaus #39 : 24.Tammikuu 2012, 22:00 »

No nyt tulevana vuonna tulen odottamaan ainakin kolmea Marvelin leffaa, joihin lukeutu mm.
Ghost Rider: Spirit of Vengeance
The Avengers
Amazing Spider-Man

Nuo tulevat olemaan ainakin se, mitkä pitää katsoa. Tosin löysin aika oudonkin elokuvan, johon voin reakoida ihmettelemällä vai itkemällä, että mitä ihmettä on elokuviin nykyään tulossa.
Eli tälläinen: Abraham Lincoln: Vampire Hunter
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 6   Siirry ylös