Keskustelut
touko 20
maanantai
Risingshadow on Suomen suurin scifi- ja fantasiakirjallisuuteen keskittynyt sivusto. Tarjoamme mm. kattavan ja ajantasaisen spefikirjatietokannan, arvosteluja uutuuskirjoista ja aktiivisen keskustelualueen!

Keskusteluvalikko

Kirjautuminen

Keitä paikalla

• Sopuli
  • Iivari
  • Pisania
  • kimithelaw
  • Darkki
  • Marygold
  • Dyn
  • Rituri
Yhteensä paikalla:
  • 8 käyttäjää
  • 42 vierasta

Lähetä sivu

Uusimmat viestit

Viimeisin näkemäsi elokuva? Take 2Rasimus426 vastaustaklo 21:12
Milloin on kevät?Kirjaneito20 vastaustaklo 20:52
Catherynne M. ValenteKirjaneito3 vastaustaklo 20:50
LyriikatKirjaneito35 vastaustaklo 20:47
Seuraava konsolisukupolviAstorethein15 vastaustaklo 20:27
Sivuja: 1 2 3 [4] 5   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tulevia elokuvia  (Luettu 6429 kertaa)
Rasimus
Velhoruhtinas

Poissa Poissa
Sukupuoli: mies
Asuinpaikka: Helsinki
« Vastaus #60 : 08.Kesäkuu 2012, 22:29 »

Täytyy tunnustaa. Mun ainoa syyni kirjoittaa nyt tähän ketjuun on mainitusta Lumikki ja metsästäjä-elokuvasta tehty loistava Domen arvostelu. Mulla yleensä vaatii vähän työtä päästä samanlaiseen sanansäilän heilutteluun.

No joo, silti niitä tulevia:

The Great Gatsby - Hollywoodin haudankaivuu jatkuu, eli uusien versioiden tekeminen vanhoista klassikoista ja keskinkertaisuuksista, tai (kuten tässä tapauksessa) ihan vain useaan otteeseen filmatuista kirjoista. Ehkä kiitettävästi teini-idolista vakavasti otettavaksi näyttelijäksi kehittyneen Leonardo DiCaprion voimin saataisiin viimeinkin aikaiseksi oikeasti hyvä tulkinta (ainakin IMDb pitää kolmea aikaisempaa keskinkertaisuuksina - itse muistan yrittäneeni joskus katsoa tuota 70-luvun tulkintaa).

Gangster Squad - 40/50-luvulle sijoittuvat dekkarit ja gangsterileffat jaksavat aina kiinnostaa mua. Sean Penn esittää Mickey Cohenia ja Josh Brolin häntä jahtaavaa poliisia. Tuntien Sean Pennin leffahistorian, kyseessä saattaa olla taiteellisesti korkeatasoinen mutta pirun puuduttava leffa. Zombielandin ohjaaja, wtf?

Riddick - Mä oon varmaan vähän kieroutunut pönttö, mutta oikeasti odotan tätä leffaa, vaikka ainoa oikeasti hyvä Riddick-leffa onkin Pimeän uhka, ja sitäkin pidetään kuulemma vain "ihan kivana".

World War Z - Tää on vieläkin tulossa. Post-production-vaiheessa, eli kyllä se toteutuu. Vaihteeksi tarinaa zombie-apokalypsin jälkeen, eikä sen ajalta.

Maximum Conviction - Tämän vuoden Steven Seagal -elokuva. Mies on vähän hiljentänyt tahtia ja alkanut varmaan ikääntyä. Päätellen siitä että muutamia vuosia sitten mieheltä tuli neljäkin leffaa ulos samana vuotena. Ei kyllä ole kiinnostanut Machetea lukuunottamatta vuosikymmeneen.

End of the World, Ends of the Earth ja The Ends of the Earth - Täysin toisiinsa liittymättömiä, oletan. Olen vain huomaavinani jonkinlaisen kaavan nimeämisessä  Näyttää kieltä

A good day to die hard - Ette ikinä arvaa mikä leffasarja saa jatkoa. Mikäs siinä, ei edellisetkään mitään huonoja ole olleet, kun Brucekin muuttuu yhä vain enemmän äijäksi hiusrajan perääntyessä ja äänen muuttuessa vähemmän kimittäväksi (ihan oikeasti, sen 80-luvun roolit ovat hirveää kuunneltavaa).

Django Unchained - Tarantinon tekoset aina kiinnostavat. Etenkin kun nyt on tulossa länkkäri.
tallennettu

Badassingly: You son of the questionable heritage.
Astorethein
Velhoruhtinas

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Parkano
« Vastaus #61 : 09.Kesäkuu 2012, 15:27 »

Maximum Conviction - Tämän vuoden Steven Seagal -elokuva. Mies on vähän hiljentänyt tahtia ja alkanut varmaan ikääntyä.

Johtuu varmaan siitäkin, että Seagal on nykyään niin lihava, että tiuhempi tahti kävisi epäilemättä kunnon päälle. Ja äijän naamahan oli melkoisen turpea jo ennen Machetea.

tallennettu

Ensin katsottiin Kauniit ja rohkeat, sitten tapettiin Seppo!
Q_Black
Velho
**

Poissa Poissa
Sukupuoli: nainen
Asuinpaikka: Itä-Suomi
« Vastaus #62 : 11.Kesäkuu 2012, 10:29 »

Oh, niin... Riddickiin tulee jatkoa! En malta odottaa millään! Vin Diesel on edelleen yksi lempparinäyttelijöistä ja Riddick nyt vaan on mahtava.

Yksi odotettu on The Host eli Meyerin Vieras - kirjaan perustuva leffa. Se saa ensi-iltansa 29.3.2013. Can't wait! Traileri: http://www.youtube.com/watch?v=BUkE5Q38pTk

Varjojen kaupungit - kirjasarjaan on kans tulossa leffa. Sitä odotellaan vaikka en oikein pidä kaikista näyttelijävalinnoista.
tallennettu

“Welcome to the wonderful world of jealousy. For the Price of admission, you get a splitting headache, a nearly irresistible urge to commit murder, and an inferiority complex. Yippee.” (Wrath, DL)
Huoleton
Velho
**

Poissa Poissa
« Vastaus #63 : 11.Kesäkuu 2012, 10:58 »

Yksi odotettu on The Host eli Meyerin Vieras - kirjaan perustuva leffa. Se saa ensi-iltansa 29.3.2013. Can't wait! Traileri: http://www.youtube.com/watch?v=BUkE5Q38pTk

Itse odotin Meyerin Vierasta, kunnes katsoin näyttelijälistauksen. Olin kirjaa lukiessa ajatellut päähenkilöiden olevan 25-35vuotiaita ja nyt näyttelijöiksi on kiinnitetty todella nuoria, jotka näyttävät teineiltä. http://www.imdb.com/title/tt1517260/. Harmillista, että näin hyvän kirjan on kirjoittanut sama henkilö kuin teinien suosikiksi nousseen twilight-sarjan.
tallennettu
Rasimus
Velhoruhtinas

Poissa Poissa
« Vastaus #64 : 11.Kesäkuu 2012, 14:10 »

Just kun pääsin sanomasta, että World War Z olisi edennyt post-production vaiheeseen, luen Domesta että se onkin taas vastatuulessa.

Saman sivuston mukaan myös Isaac Newtonista tehdään toimintaelokuva. Jahtaakohan se tällä kertaa zombeja, kun Lincoln varasi jo vampyyrit?

En oikein viihdy tässä maailmassa enää...
tallennettu

Q_Black
Velho
**

Poissa Poissa
« Vastaus #65 : 11.Kesäkuu 2012, 19:30 »

Itse odotin Meyerin Vierasta, kunnes katsoin näyttelijälistauksen. Olin kirjaa lukiessa ajatellut päähenkilöiden olevan 25-35vuotiaita ja nyt näyttelijöiksi on kiinnitetty todella nuoria, jotka näyttävät teineiltä. http://www.imdb.com/title/tt1517260/. Harmillista, että näin hyvän kirjan on kirjoittanut sama henkilö kuin teinien suosikiksi nousseen twilight-sarjan.
Juuh, itse petyin kyllä kanssa vähän tuohon näyttelijöiden valintaan juuri siksi et kuvittelin ne vanhemmiksi. Jaredin näyttelijä nyt vielä menee ja ehkä Melania, mutta että Ian ja Kyle?! Huhuh... noh, olen avoin ihminen enkä teilaa elokuvaa ja näyttelijöitä ennen kuin näen leffan :)
tallennettu

“Welcome to the wonderful world of jealousy. For the Price of admission, you get a splitting headache, a nearly irresistible urge to commit murder, and an inferiority complex. Yippee.” (Wrath, DL)
Echramath
Teknovelho

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Tampere
« Vastaus #66 : 22.Kesäkuu 2012, 19:02 »

Minä en yleensä ihan innosta hyppele näiden kaikenkarvaisten sarjakuvafilmatisointien kanssa (vaikka ajattelinkin uuden Batmanin toki katsoa, mutta Batman onkin Ikuinen Sankari), mutta spartalaisesti nimetty Dredd vaikuttaa... no lupaavalta. Traileri on julkaistu ja se tietysti noudattaa mahdollisia nykyaikaisen leffatrailerin konventioita (ei tosin kerro koko juonta etukäteen!), mutta sen läpi tuntuu siltä, että tässä on nyt jotain muuta kuin se 90-luvun Syltty-väkerrys ja jotain mikä on täysjärkisen porukan oma visio 2000AD-lehden suosikkisankarista.

Mikä ainakin allekirjoittaneelle oli teini-iässä sellainen tosi iso juttu. I AM THE LAW!

edit: Niin, tässähän on Lena "Cercei Lannister" Headey naispahiksena, jos se jotakuta kiinnostaa.
« Viimeksi muokattu: 22.Kesäkuu 2012, 19:08 kirjoittanut Echramath » tallennettu

What, are you a slubberdegullion? Are you a bashi-bazouk or something? Who the hell do you think I am? I'm the goddamn Haddock.
Rasimus
Velhoruhtinas

Poissa Poissa
« Vastaus #67 : 22.Kesäkuu 2012, 21:15 »

Ja lisää Dredd-aiheista musaa.

Jälkituotannossa olevia:

Elysium - Etelä-Afrikan ihmeen Neil Blomkampin (District 9) uusi scifi vaikuttaa jatkavan yhteiskuntakriittisillä linjoilla. Nyt on kyse varmaankin maahanmuutosta juonikuvauksen perusteella (rikkaat asuvat Elysium-avaruusasemalla, johon köyhän Maan asukkaat yrittävät tunkea).

Master - Paul Thomas Andersonin (mm. There will be blood, Boogie Nights, Magnolia...) tekouskonnon alkuajoista kertova draamaelokuva, joka tuskin välttää skientologien vihoja. Kiinnostaa tekijänsä takia.
tallennettu

Antti
Teknovelho

Poissa Poissa
« Vastaus #68 : 23.Kesäkuu 2012, 23:44 »

Django Unchained - Tarantinon tekoset aina kiinnostavat. Etenkin kun nyt on tulossa länkkäri.

IMDb:ssä pari traileria. Ovat lähes samanlaiset, mutta nostattivat ainakin minun odotuksiani entisestään. Tykkään Tarantinon elokuvista, mutten ole pitänyt niitä mahtavina. Django kuitenkin vaikuttaa minun silmiini erittäin hyvältä.
« Viimeksi muokattu: 23.Kesäkuu 2012, 23:50 kirjoittanut Antti » tallennettu
tnjrp
Neurovelho

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Piikkiö
« Vastaus #69 : 25.Kesäkuu 2012, 14:55 »

spartalaisesti nimetty Dredd vaikuttaa... no lupaavalta
Melko positiivista on erittäinkin se, että joskus muinoin huhutusta JD vs. JD (saatte päättää kumpi on kumpi) on luovuttu - varmaan toki jo aika aikaisessa vaiheessa. Turhan montaa sarjakuvafilmatisointia kiusaa "aloitetaan huipulta" -syndrooma. Tässä jää tilaa sankarin esittelylle (ja pedataaneen sitten juuri tuota mainittua asetelmaa kun pakollinen naistuomari on Anderson eikä Hershey).
tallennettu
Huoleton
Velho
**

Poissa Poissa
« Vastaus #70 : 06.Heinäkuu 2012, 08:32 »

http://youtu.be/VPTdlrN4AFI

Abraham Lincolnistahan on tullut useampi traileri, joista eka oli TYLSÄ. Toinen antoi toivoa taisteluista ja sai minut ainakin innostumaan leffasta ihan oikeasti. Tänä aamuna sattui youtubessa tulemaan vastaan Linkin Parkin/Abraham Lincolnin musavideo.
tallennettu
Ara
Kokelas
*

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Hämeenlinna
« Vastaus #71 : 06.Heinäkuu 2012, 09:53 »

Meyerin Vieras tulossa elokuviin... Todella hyvä tietää. Itse pidän kirjasta erittäin paljon, mutta katsottuani näyttelijälistan into lopahtaa heti hiukan, mutta silti se täyty perjaatteesta mennä katsomaan.

Abraham Lincoln näyttää todella hyvältä, ainakin sen trailerin perusteella, jota elokuvateattereissa näytetään. Mielenkiintoinen idea, eli tämä elokuva saattaa olla aivan loistava tai sitten pohjanoteeraus. Sen näkee sitten...
tallennettu

Kirjat ja musiikki ovat samanlaisia. Kun kerran on jäänyt koukkuun, ei pysty enää elämään ilman niitä.
tnjrp
Neurovelho

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Piikkiö
« Vastaus #72 : 06.Heinäkuu 2012, 11:20 »

Kestin Linkin Parkia kokonaista 3 sekuntia. Leffaa ehkä kestäisin jopa minuutteja. Ja tästä sitten seuraava "historiallinen henkilö yllättää" -leffa, ktos!
http://sharpwriter.deviantart.com/art/Ben-Franklin-VS-Zeus-271337266?q=gallery:sharpwriter&qo=4
tallennettu
Rasimus
Velhoruhtinas

Poissa Poissa
« Vastaus #73 : 30.Elokuu 2012, 21:59 »

Mä lupasin aiemmin ottaa Turtles-leffan henkilökohtaiseen valvontaan, mutta se sitten jäi...

Mutta nyt voi hyvä luoja näiden pellejen kanssa...

Vaikka en ole koskaan ollut mikään ninjakilpparifani, niin tekee pahaa jo ihan periaatteesta.

Ja niitä tulevia:

I, Frankenstein - Sarjakuvaan perustuvaa. Yhtään en tiedä mistä on kyse, mutta Aaron Eckhart ainakin on pääosissa.

Zero Dark Thirty - Ilmeisestikin elokuva Osama bin Ladenin ajojahdista ja nappaamisesta. Kathryn Bigelow on ennenkin tehnyt hyviä ja älykkäitä leffoja, joten miksi ei tämäkin.

Oz: The Great and Powerful - Taikuri Ozin tarina tällä kertaa. Dorothy kieltämättä alkoi jo kyllästyttämään. Sam Raimi tekijänä.

The Lord of Salem - Rob Zombie. Tartteeko muuta edes sanoa?
« Viimeksi muokattu: 30.Elokuu 2012, 22:09 kirjoittanut Rasimus » tallennettu

Maailmanherra
Neurovelho

Poissa Poissa
« Vastaus #74 : 30.Elokuu 2012, 22:15 »

Armoton

Clint Eastwoodin klassikosta on tulossa uusintaversio. Hauskasti asetelma sijoitettu Meiji-restaraation Japaniin.
tallennettu

En ole rasisti, olen espoo- ja audirealisti.
Rasimus
Velhoruhtinas

Poissa Poissa
« Vastaus #75 : 31.Elokuu 2012, 18:23 »

Hetkinen... Ettei tuo ole enemmänkin japaninnos kuin uusintaversio? Ketkä sen tekee?
tallennettu

Echramath
Teknovelho

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Tampere
« Vastaus #76 : 31.Elokuu 2012, 19:24 »

Hetkinen... Ettei tuo ole enemmänkin japaninnos kuin uusintaversio? Ketkä sen tekee?

IMDB. Mukana olevista nimistä Ken Watanabe on tuttu länsimaalaisillekin katsojille.

Miten vain, Akira Kurosawa näki John Fordin länkkäreitä ja innoittui tekemään samuraileffojaan, joita taas mm. Sergio Leone näki. Yojimbohan filmattiin Kourallisena dollareita ja Last Man Standinginä (viimeksi mainittuhan on gangsterielokuva).
tallennettu

What, are you a slubberdegullion? Are you a bashi-bazouk or something? Who the hell do you think I am? I'm the goddamn Haddock.
Karajishi
Noviisi
*

Poissa Poissa
« Vastaus #77 : 31.Lokakuu 2012, 09:17 »

Meyerin Vieras tulossa elokuviin... Todella hyvä tietää. Itse pidän kirjasta erittäin paljon, mutta katsottuani näyttelijälistan into lopahtaa heti hiukan, mutta silti se täyty perjaatteesta mennä katsomaan.

Onko Vieras tulossa elokuviin???? Kuinka voi edes olla mahdollista etten muka ole kuullut tästä mitään? En ole koskaan ollut kovinkaan suuri Twilight fani ja sen takia en aluksi innostunut tästäkään kirjasta. En vielä ole sitä kokonaan lukenut, mutta mitä tähän asti olen päässyt, täytyy myöntää että oli todellakin typerää vältellä kirjailijan muita teoksia yhden sarjan takia, eli ehdottomasti pitänee mennä katsomaan!

Odotan myös innolla tuota Varjojen kaupunkien ensimmäistä osaa Luukaupunkia, joka tulee ilmeisesti elokuviin 13. elokuuta 2013 (päivä saattoi olla toinen) mikäli nyt oikein muistan. Olen lukenut kaikki kirjat tähän saakka (suomeksi tietenkin) ja kuuluu kyllä kolmen parhaan sarjan joukkoon ehdottomasti. Mahtavat näyttelijät, hyvä ohjaaja, mikä voisi mennä pieleen? No okei, ehkä tuo lyhyt kuvausaika (olivat tässä jo muutama viikko takaperin puolivälissä ja aloittivat ku-vaukset elokuussa 2012) hieman epäilyttää ja onhan sitä näin aikaisessa vaiheessa melko mahdotonta sanoa millainen elokuvasta tulee, mutta odotukset ainakin ovat hyvin korkealla!
tallennettu

''My dreams are there where my heart belongs..''
Q_Black
Velho
**

Poissa Poissa
« Vastaus #78 : 31.Lokakuu 2012, 14:18 »

Eilen kun menin katsomaan uusinta Bondia niin siellä oli traileri siitä Nightwishin leffasta. Mikä se nyt olikaan? Joku Imagenarium tai jotain sinne päin. Traileri kyllä vaikutti aika mielenkiintoiselta ja erittäin fantasiapohjaiselta. Tuli välillä mieleen joku Painajainen ennen joulua-tyyppinen systeemi  Sen vois katsastaa :)

Lisäksi ootan kyllä uutta Wolverine - leffaa, jota kyllä saa vielä odotella. Ja Hurjapäät 6 on kovan odotuksen alla  Cool
tallennettu

Karajishi
Noviisi
*

Poissa Poissa
« Vastaus #79 : 01.Marraskuu 2012, 10:54 »

Ja Hurjapäät 6 on kovan odotuksen alla  Cool

Viitosen lopussa mietin, että onkohan elokuvasta tosiaankin tulossa vielä kuudes osa vai oliko loppu tosiaankin niin typerä, mutta ilmeisesti siis on tulossa? Sehän nyt on aivan itsestäänselvää, että se pitänee käydä katsastamassa 

En oikein tiedä mitä ajatella tuosta Star Wars -jutusta... Pidin sarjasta ja jotenkin on vaan pahat aavistukset tästä asiasta, mutta katsotaan nyt  Pyörittää silmiään
tallennettu

''My dreams are there where my heart belongs..''
Sivuja: 1 2 3 [4] 5   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  
Keskustelut