Keskustelut
touko 23
torstai
Risingshadow on Suomen suurin scifi- ja fantasiakirjallisuuteen keskittynyt sivusto. Tarjoamme mm. kattavan ja ajantasaisen spefikirjatietokannan, arvosteluja uutuuskirjoista ja aktiivisen keskustelualueen!

Keskusteluvalikko

Kirjautuminen

Keitä paikalla

• Bensku
  • Rituri
  • Windark
  • Darkki
  • Dyn
  • Tilu
  • Iivari
Yhteensä paikalla:
  • 7 käyttäjää
  • 50 vierasta

Lähetä sivu

Äänestys
Kysymys: Milloin TamMiitti?
19.11. - 1 (20%)
26.11. - 0 (0%)
3.12. - 0 (0%)
6.12. (Itsenäisyyspäivä) - 1 (20%)
10.12. - 3 (60%)
Äänestäjiä yhteensä: 5

Sivuja: [1]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: TamMiitti 2011?  (Luettu 917 kertaa)
Dynierax
Velho
**

Poissa Poissa
Sukupuoli: mies
Asuinpaikka: Tampere
« : 30.Lokakuu 2011, 11:49 »

Tervehdys ihmiset!
Ylihuomenna, jos luoja suo, on kuukautemme vaihtuva marraskuuksi.

Ja varmaan Tampereella on tänäkin vuonna tarkoitus miittailla marraskuun jälkeisen kuun alkupuolella?

Ajattelin siis udella, onko ihmisillä kiinnostusta asiaa kohtaan, ja jos on, niin miten järjestäytyminen hoituisi?
Mitä? Missä? Milloin?
tallennettu

Spekuloikaa fiktiota!
Kuurankukka
Neurovelho

Poissa Poissa
« Vastaus #1 : 30.Lokakuu 2011, 15:41 »

Oon miettinyt tän ketjun perustamista jo ainakin monta päivää.

13. päivä on isänpäivä, muut viikonloput on varmaan tavallisia. Tjtn.
tallennettu

viha heikentää sydämistä voimakkaimmankin ja ennen kuin huomaat olet itsesi vankina murheidesi kahleilla kytkettynä katkeruuteen
Dynierax
Velho
**

Poissa Poissa
« Vastaus #2 : 31.Lokakuu 2011, 13:20 »

Lauantai olis varmaan paras viikonpäivä? Perjantaina ei ole aikaa ku ilta ja sunnuntaina on osa paikoista kiinni... Tosin lähempänä joulua paikat toki aukeilee paremmin. Ja jos kauempaa tulee, niin voi sitten vaikka humputella sunnuntai muuten vaan paikkakunnalla.

Kalenteri kertoo seuraavat viikonloput marras-jolukuulle:

12.-13.11. (em. isänpäivä) meni jo
19.-20.11.
26.-27.11.
3.-4.12.
10.-11.12.

Näitä voipi pohdiskella, ketkä kiinnostuneita olisivat. Ja eikhän noista iänestyksen saa myös. Ilmoitelkaa itsestänne ketjuun, jos kiinnostuneita olette paikalla olemaan.

Muoks: Jos on jotain muita ehdotuksia äänestystä varten, kuin ylläolevien viikonloppujen lauantait, niin laittaka viestiä.
« Viimeksi muokattu: 12.Marraskuu 2011, 03:02 kirjoittanut Dynierax » tallennettu

Spekuloikaa fiktiota!
Tiuku
Velhoruhtinatar

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Kuunsillan kartano, T**ku
« Vastaus #3 : 31.Lokakuu 2011, 14:29 »

Isänpäiväviikonloppuna minulla taitanee olla menoa lauantaina, kaikki muu saattaa hyvinkin käydä. Vähän rahatilanteesta riippuen, mutta oletettavasti.
tallennettu
Dynierax
Velho
**

Poissa Poissa
« Vastaus #4 : 12.Marraskuu 2011, 03:00 »

Täällä näyttää aika hiljaiselta ja marraskuu käy puoltaväliä jo. Ilhmiset hoi, kertoilkaa kiinnostuksestanne. Itse en näillä näkymin ole vielä joulunakaan Tamperelaistunut, mutta voihan sitä silti sinne hyvällä tuurilla päästä käymään.

Muokkailin tuota aiempaa päivämäär--listausta vähän.

Ja minä kun luulin Tamperetta aktiiviselksi spefistikeskisttymäksi... ,-)
tallennettu

Spekuloikaa fiktiota!
Kuurankukka
Neurovelho

Poissa Poissa
« Vastaus #5 : 12.Marraskuu 2011, 04:30 »

Yritin vinkata että äänestyksen vois perustaa mut ei sitä näytä tulleen. Voitaishan toki pitää ItsenäisyysPäiväMiitti. Tiistai on kyllä vähän epäsopiva. No jaa. En tiedä mistä "aktiivisuudesta" puhut. Matti kyl sanoi että miitti vois mennä niille laulaan Singstarii.
tallennettu

viha heikentää sydämistä voimakkaimmankin ja ennen kuin huomaat olet itsesi vankina murheidesi kahleilla kytkettynä katkeruuteen
Dynierax
Velho
**

Poissa Poissa
« Vastaus #6 : 12.Marraskuu 2011, 11:08 »

Kröh. Tuota. On nyt nolona tunnustettava, että tuo äänestyksen puuttuminen oli mun moka.Pahoitteluni siit'.Nyt se kuitenkin tuolla on, joten ei muuta ku ääntä käyttämään.

No mutta jo toki Tre on keskittymä! Teillä on siellä Soikkeli ja Spektre ja Morel ja ja ja. Täällä susirajalla ei ole moista tarjoilua...
tallennettu

Spekuloikaa fiktiota!
Dynierax
Velho
**

Poissa Poissa
« Vastaus #7 : 21.Marraskuu 2011, 01:01 »

Äänestys käy kuumana, joulukuun 10. päivä näyttäisi johtavan huimasti muita kaksinkertaisella kannatuksella. Tosin sitä on kannattanut vain kaksi ihmistä... Minä itse toisena. En muina viikonloppuina pääse paikalle, eikä se ihan varmaa tuolloinkaan ole, mutta...

Ketkä olisivat paikalle tulossa ja milloin?
Paikalliset?
tallennettu

Spekuloikaa fiktiota!
Kuurankukka
Neurovelho

Poissa Poissa
« Vastaus #8 : 21.Marraskuu 2011, 15:41 »

Toi ois minulle huono päivä... mut kai sitä ehtis ees pistäytyä.
tallennettu

Morgan Blood
Velho
**

Poissa Poissa
Asuinpaikka: TurQ
« Vastaus #9 : 21.Marraskuu 2011, 20:54 »

Minun pitäisi olla Tampereella muutenkin tuona viikonloppuna, niin enköhän pysty ujuttamaan samaan syssyyn söpöt olemuksenne! Sanotaan hei kun tavataan!
tallennettu

"To live is the rarest thing in the world. Most people exists, that's all."
- Oscar Wilde
Dynierax
Velho
**

Poissa Poissa
« Vastaus #10 : 23.Marraskuu 2011, 10:52 »

10. päivä on illalla Risingin pikkujoulut Helsingissä. Tästähän saisi oikein hyvän jatkumon, päivä ja iltapäivä Tampereella ja illaksi pikkujouluihin Helsinkiin? Rattoisa junamatka vastaa hyvin seikkailua, jos hyvin käy, VR:n  scifistisellä junalla perille asti.

Ainakin tässä olisi hyvä mahdollisuus kahteen keikkaan yhdelläkertaa täältä kauempaa katsottuna.
tallennettu

Spekuloikaa fiktiota!
Dynierax
Velho
**

Poissa Poissa
« Vastaus #11 : 06.Joulukuu 2011, 21:50 »

Vaikuttaa aika hiljaiselta tämä... No, olen näillä näkymin tulossa Treeelle 10. päivä. Tarkkaa aikaa en osaa sanoa, mutta...
tallennettu

Spekuloikaa fiktiota!
Iivari
Velhoruhtinas

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Vantaan Jokiniemi (ja muu elämänalue)
« Vastaus #12 : 07.Joulukuu 2011, 00:31 »

No sitten kaikki voivat tulla Helsinkiin illaksi! Ei tekosyitä!
tallennettu

Olen niitä tapahtumia
joita ei käsitellä perinteisillä luukuilla.
Pekka Kejonen
Kuurankukka
Neurovelho

Poissa Poissa
« Vastaus #13 : 07.Joulukuu 2011, 01:49 »

No sano sitku tiedät! Helsinkiin en kyllä lähde mut Tampereen keskustaan ehkä.
tallennettu

Dynierax
Velho
**

Poissa Poissa
« Vastaus #14 : 07.Joulukuu 2011, 10:43 »

Helsinkiin ihmiset suunnatkaa! Itse en ole varma sinne pääsystäni, se riippuu a) rahatilanteesta b) liikenneyhteysmahdollisuuksista Tre-Hki-Tre illan aikana. Yöksi haluan kuitenkin olla takaisin Tampereella auttamassa mukanani tulleiden tavaroiden purkamisessa.

Mä arvelisin olevani Tampereella jossain vaiheessa iltapäivää, riippuu missä vaiiheessa saadaan täällä itärajalla peräkärry pakattua ja päästään liikkeelle. Infoan asiasta tarkemmin tietäessäni. Illalle ei ole ohjelmaa, joten kai sitä jonkinlaista aktiviteettia keksii.
tallennettu

Spekuloikaa fiktiota!
Morgan Blood
Velho
**

Poissa Poissa
Asuinpaikka: TurQ
« Vastaus #15 : 08.Joulukuu 2011, 23:03 »

Olen lauantaina Tampereella! Jos heräätte inhimilliseen aikaan ja olette puoleen päivään mennessä kaupungissa, niin nähdään varmasti!

Illalla ystäväni täyttää 20 ja on eräät tuparit, joihin joudun katoamaan, mutta olisi hauska nähdä pitkästä aikaa, niin kuin olen erinäisiä kertoja maininnut tässäkin ketjussa ;)
tallennettu

"To live is the rarest thing in the world. Most people exists, that's all."
- Oscar Wilde
Echramath
Teknovelho

Poissa Poissa
« Vastaus #16 : 11.Joulukuu 2011, 13:47 »

Eikö TamMiitin pitäisi olla tammikuussa, niin joku muistaisikin sen?
tallennettu

What, are you a slubberdegullion? Are you a bashi-bazouk or something? Who the hell do you think I am? I'm the goddamn Haddock.
Sivuja: [1]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  
Keskustelut