25.Huhtikuu 2014, 10:35 *

Sivuja: 1 ... 14 15 [16] 17 18 19   Siirry alas
Kirjoittaja Aihe: Uusien käyttäjien esittäytyminen  (Luettu 38167 kertaa)
Werian
Kokelas

« Vastaus #300 : 04.Maaliskuu 2012, 14:57 »

Tervehdys! Olen pitkälti mielikuvituksensa voimalla elävä olento Etelä-Suomesta. Harrastan kirjoittamista, asioiden pohtimista, lukemista ja kalpamiekkailua. Viimeisessä en ole erityisen hyvä, mutta mitäs sitten.
 Kirjoittamisesta voin mainita sen verran, että ensimmäisellä luokalla päätin, että minä tahdon kirjailijaksi. Nyt sitten 16-vuotiaana olen edelleen samoilla linjoilla. Henkilöhahmoni ovat rakkaimpia ystäviäni ja ajattelen heitä 90% valveillaolo ajastani. Mokomat tunkeilevat vielä uniinikin.
 Olen kasvanut fantasiakirja kourassa pienenä erakkokalana enkä voisi kuvitella elämääni ilman paperintuoksua ja täpötäysiä kirjahyllyjä.
 Olen äärettömän sosiaalinen ihminen joka vielä jonakin kauniina tai vähemmän kauniina päivänä saa kunnolla siipeensä, koska ei osaa pitää suutaan kiinni siiloin, kun siihen olisi tarve. Rakastan sanaleikkejä ja viljelen puhekielessäni runsaasti sarkasmia.
 Olen ollut koulukiusattu pienen ikäni joten itseni viihdyttäminen ei ole suurikaan ongelma. Pikemminkin jos joudun olemaan 24/7 ihmisten keskellä alan vaatimalla vaatia omaa tilaa.
 Vielä viime vuosina en kuunnellut musiikkia lainkaan joten vielä on siihenkin tottumista. Musiikkimakuuni kuuluu pitkälti elokuvamusiikki, videopelimusiikki ja japanilainen sekasotku.
 Tunteet ovat minulle kaikki kaikessa. Olen hyvin tunteellinen ihminen ja jokaisen tunteeni voi lukea kasvoiltani kuin olisin avoin kirja. Kirjoittamisenikin perustuu vahvasti tunteisiin. Yksi kirjoittajan tärkeimmistä tehtävistä on herättää lukijassaan tunteita. Kun aloitan tarinan kirjoittamisen, mietin millaisen tunteen tahdon siihen ladata. Elän tunteen uudelleen ja uudelleen jotta saan puettua sille sanoja päälle.
 Tiivistettynä olen ihminen jolla on taipumus piilottaa itsensä valkoisen naamion alle, pistää sen päälle toinen ja näyttää kipsin välistä pilkahduksia itsestäni kaikkien taiteen sääntöjen mukaisesti.

Fac ut vivas.

Asuinpaikka: Vantaan Jokiniemi (ja muu elämänalue)
« Vastaus #301 : 08.Maaliskuu 2012, 21:07 »

Muistakaa rakkaat uudet ihmiset kirjoittaa muuallekin kuin tänne <3

Meillä jo vähän vanhemmilla ihmisillä on ollut todella paljon tukea toisistamme vaikeimpina nuoruusvuosinamme ja täällä on perinteisesti ollut paljon erilaisia ihmisiä, jotka ovat voineet puhua mistä tahansa toistensa kanssa. Toivottavasti se tuntuu siltä vieläkin :)

Elfstone
Kokelas

« Vastaus #302 : 08.Maaliskuu 2012, 21:22 »

Heipsan!

Löysin tämän nettisivun vasta tänään. Hymyilee Olin kylläkin lukenut tästä usein. Eli luen paljon fantasiakirjallisuutta. Lemppareihin kuuluu esim. Perillinen-sarja ja Lumen ja jään maa-sarja.Joskus myöskin kirjoittelen fantasiatarinoita, mutta aika harvoin koska kun kirjoitan, en meinaa saada tarinaa loppuun.
Pisiform

Asuinpaikka: Tampere
« Vastaus #303 : 30.Maaliskuu 2012, 21:09 »

Hei!

Pyörin vanhalla foorumilla joskus vuonna nakki, eli välillä 2005-2007. Taisin rekisteröityä uudellekin foorumille silloin, mutta silloinen wintoosalleni ja opiskelijasunnon netille uusi foorumi oli silloin raskas ja crashaili.. Pikkuhiljaa sitten koko homma jäi.

Nyt takaisin täällä, tarkoituksena verestää ja löytää inspiraatiota taas kadottautua hyvien kirjojen maailmaan. Joskus lukemiseni aste kyllääntyi siihen, että tuntui että ei ole enää mitään uutta luettavaa. Nyt enemmän tulee keskityttyä scifin ja fantsun sijaan dekkareihin, joissa yliluonnollista aspektia ja sarjakuviin. Viimeisimpänä tullut American Vampirea luettua. Mitäs muuta, tykkään kissoista, viskistä ja miesten reisistä?

Lady Ramkin’s bosom rose and fell like an empire. — Terry Pratchett, 1989, Guards! Guards!
Ingrid_
Kokelas

« Vastaus #304 : 16.Huhtikuu 2012, 13:17 »

Hei kaikki,
itsekin löysin tieni etsiessani kirjoja, joita voisin lukea. Pääasiassa olen tähän mennessä lukenut kirja-arvosteluja ja selaillut kirjastoja muutenkin. Mahtavaa, että on tämä sivusto on olemassa, koska muuten en olisi saanut tietoa monesta upeasta kirjasta, jonka löysin tätä kautta ja olen nyt lukenut.

Luen paljon ja ihan kaikkea laidasta laitaan. Fantasia on kuitenkin se ykkösjuttu, ehdottomasti. Lempikirjani ovat Lumen ja Jään maa-kirjat, HP't ja tietenkin Taru Sormusten herrasta.
Muuten aika kuluu lähinnä elokuvia katsellen, voisi sanoa että ole leffa-friikki. Katson elokuvia melkein päivittäin, lempparit ovat ehdottomasti nuo samaiset TSH:t :)

Kirjojen ja elokuvien lisäksi rakastan syksyä, sen kirpeyttä, sadepäiviä ja värikkäitä lehtiä, kumisaappaita ja pehmeää valoa, jossa on ihana valokuvata. Tosiaan valokuvaan myös melko ahkerasti Canonin järkkärilläni. Lähinnä tulee kuvattua luontoa ja kissojani Musk ja Ottia.

Olen suunnitellut oman fantasiamaailman ja vähän kirjoitellutkin jotain. Toiveena olisi joskus saada koottua se kokonaiseksi romaaniksi, mutta aika näyttää.. Ajattelin, että voisin uskaltautua julkaisemaan omia kirjoituksiani foorumilla.

keväisin terveisin,
Ingrid
Morre

Asuinpaikka: Espoo
« Vastaus #305 : 18.Huhtikuu 2012, 11:39 »

Hei kaikki!

Sainpa viimeinkin aikaan rekisteröityä. Kaikkien näiden vuosien jälkeen... Sivusto on tuttu, mutta foorumi on jäänyt vähäisemmälle huomiolle.

Kolmekymppinen lukuhirmu, kirjoittajahirmu ja kirjabloggarihirmu. Kirjat, kirjat, kirjat... Niistä on elämäni tehty niin työn kuin vapaa-ajankin osalta.
Luen paljon, opiskelen kirjallisuutta yliopistossa. Mieluiten luen fantasiaa, kauhua ja historiallista fiktiota.

Yritän olla myös jonkin sortin foorumiaktiivi, mutta saa nähdä... Joka tapauksessa sivustoa on kiva seurata!
Jupe

Asuinpaikka: Vantaa
« Vastaus #306 : 18.Huhtikuu 2012, 21:00 »

Hei! Löysin viime talvena tämän foorumin kun googlesin Häivähdys kirjan.  Hymyilee . Rekisteröidyin muutama kuukausi sitten. Olen vuonna 1990 syntynyt nainen. Olen kotoisin Helsingistä ja olen asunut ja opiskellut Porvoossa ja nyt opiskelen ja asun Hämeenlinnassa. Olen vaatetusalan artesaani ja nyt jatko opiskelen melkein samaa alaa.

Mulla on tummanruskeat hiukset jotka ovat vyötärölle asti, vihreät silmät ja pukeudun "naisellisesti". Olen hyvin ujo joten en tiedä aionko koskaan mennä miitteihin.

Rakastan kirjoja (yllätys yllätys) Luen Astrid Lindgen, Roald Dahl, Himoshoppaaja, Tove Jansson, pukudraama, Jane Austen, Bronte ja pikku naisia kirjoja. Olen tällä foorumilla siksi että luen todella paljon Vampyyri, susi/ihmissusi ja muita kauhukirjoja.

Asun yksin 4 marsun kanssa, olen kissaihminen. Lisää marsuja en aio hankkia ja syy on allergia ja sitten kun marsuja ei enään ole aion hankkia 2 kissaa.

Harrastuksiin kuuluu kirjojen lukeminen, marsunäyttelyt, käsityöt & ompelu, piirtäminen & maalaaminen, partio, kävely, erilaisten tavaroiden keräily (esim. My Little Ponyt) ja elokuvien katselu. Musiikki makuuni kuuluu rokki ja metalli musiikki.
« Viimeksi muokattu: 17.Kesäkuu 2012, 16:08 kirjoittanut Jupe » tallennettu
Anha
Kokelas

« Vastaus #307 : 19.Huhtikuu 2012, 12:28 »

Jaa, voishan sitä jotai tännekki pistää, uudeksi itseni kyllä luokittelisin... :)
Oon -95 syntyny tyttö, joka tykkää lukee ja piirrellä. Luen lähinnä fantasiaa, mutta jotai muutaki on tullu kokeiltua... :D
Ei musta paljoo voi kertoo... Oon vähä ujo, livenä tosi hiljane ja en mikää huomiota herättävän näköne. Mut yleensä jostai nurkasta löytää yksin kirja kädessä.
Liityin ku tykkään lukee ja vaikuttaa kivalta sivustolta.   Hymyilee

Asuinpaikka: Vantaan Jokiniemi (ja muu elämänalue)
« Vastaus #308 : 19.Huhtikuu 2012, 13:56 »

Tervetuloa jälleen kaikille uusille käyttäjille! Kirjoitelkaa rohkeasti muuallekin keskustelualueelle, ja ottakaa tila haltuun!

Ansa

Asuinpaikka: SJK/VSA
« Vastaus #309 : 09.Toukokuu 2012, 12:15 »

Hallo!
Siitä on aikaa se miekka ja kivi, kun Risingissä viimeksi kuhnailin ja rustailin hirveää tekstiä, joita tarinoiksi ei voisi edes kutsuakaan. Jossain vaiheessa koko sivu unohtui täysin, mutta jokunen kuukausi takaperin palauduin takaisin jotakin kautta (etsittiin koulussa tietolähteitä). Sitten yritin muistella vanhan tunnukseni tietoja (nickin muistin, kun sitä useammassa paikassa käytin), mutta salasana ja s-posti, joita käytin siinä, ovat unohtuneet tyystin. Joten päätin sitten tehdä uuden...

Tällä kertaa kuljen nimellä Ansa (tulee etu- ja sukunimeni kahdesta ensimmäisistä kirjaimista, aiempi nickini oli Aiona). Edelleenkin tulee kirjoiteltua tarinoita, mutta sitäkin enemmän luettua erilaista kirjallisuutta, etsittyä tietoa, ja välillä taidan piirtääkin jotain omituista. Vuodesta 86 lähtien olen tätä maailmaa nähnyt, suurin osa siitä rillien läpi.
Jossain Risingin miitissä tainnut joskus ollakin (ja jonkinlainen muistikuva, että olen viisi euroa velkaa jollekin), näin sivuhuomiona.

Mitähän sitä vielä toteaisin... opiskelen kirjastomerkonomiksi ja vuoden päästä tarkoitus valmistua. Eli kirjojen parissa tulen elämään hyvin pitkään, tavalla tai toisella. :)

The world is changing, the sun sets, and the vodka is coming to an end.
- Dandilion

Asuinpaikka: Vantaan Jokiniemi (ja muu elämänalue)
« Vastaus #310 : 09.Toukokuu 2012, 12:24 »

Aiona! Upeaa, että olet löytänyt takaisin!

Elenna
Noviisi

Asuinpaikka: Pirkanmaa
« Vastaus #311 : 13.Toukokuu 2012, 16:28 »

Heippati hei! Risingiin tupsahti nyt lukiolaistyttö vuosimallia '95, ja aivan lukutoukka sellainen. Siinä siis syy, miksi kirjoitan tätä: kirjat, varsinkin fantasiakirjat ja Tolkienin upeat teokset, ovat yksi hienoimmista asioista elämässäni - perheen, ystävien ja muiden rakkaiden lisäksi.

Mitenkähän osaisin kuvailla itseäni? Olen tällainen kiltti, ujonpuoleinen, usein hiljainen - tosin ystävien seurassa välillä turhankin äänekäs - ja yltiöpositiivinen hiippari. Olen luonnostani blondi, silmät lasien takana ovat harmaansiniset ja olen aivan pätkä, hiukan yli 155-senttinen.

Intohimojani ovat kirjallisuuden lisäksi elokuvat (mitä eeppisempi filmi, sitä parempi) ja heppailu, ja myönnän myös lukevani Aku Ankkaa innokkaasti, erityisesti Don Rosan sarjakuvia. Itse asiassa innostun helposti uusista - välillä ihan hulluistakin - asioista, ja jotkut niistä jäävät sitten tärkeiksi kiinnostuksenkohteiksi elämääni. :)

My name is Sherlock Holmes. It is my business to know what other people don’t know.
Loria

Asuinpaikka: Tampere
« Vastaus #312 : 26.Toukokuu 2012, 23:55 »

Kirjoitanpa tähän ketjuun siitä huolimatta, että olen kaikkea muuta kuin uusi :D
Suorastaan muinaismuisto, johan sitä muistetaan vielä risingin alkutaipaleetkin. Vuosia on vaan vierähtänyt "muutama" siitä kun täällä viimeksi kävi.

Eli nainen 28 v Tampereelta. Jotenkin eksyin tänne pitkästä aikaa ja ajattelin aktivoitua :)

RedDragon
Kokelas

« Vastaus #313 : 06.Kesäkuu 2012, 02:58 »

Terve!
Päätinpä tänään vihdoin ja viimein rekisteröity tänne. Sivulla olen aikaisemminki surffaillut, kun olen luettavaa etsinyt, joten siinä mielessä ihan tuttu sivu. (:

Itsestäni sen verran, että rakastan lukemista! Fantasiaa pääsääntöisesti luen, mutta välillä saatan lukea joitakin klassikoitakin. Lempikirjojani ovat ehdottovasti HP:t, Keplo Leutokalmat, Ensimmäinen siirtokunta, Sookie Stackhouse -romaanit ja Varjojen kaupungit (kauhea lista, joka jatkuisi vaan, mutta minkäs teet kun rakastan kirjoja).

Olen '97 syntynyt tyttö. Uudessa seurassa, jossa en tunne ihmisiä, olen aluksi hiljainen ja seuraan keskustelua mielummin sivusta, mutta kun olen tarpeeksi sivusta seurannut, avaan suuni, eikä sitä ole helppo sulkea kun se kerran olen avannut. Luonteeltani olen muuten hiukan hullu ja rakastan vauhtia. Siis todellakin rakastan sitä, ja siksi haaveeni onkin hankkia kunon moottoripyörä, sitten kun ikä riittää. Omaan myös vahvat melipiteet monista asioista.

Olen ulkonäöltäni hiukan "emohtava". Pukeudun melko poikamaisesti, jonka vuoksi monet luulevat ensinäkemältä minua pojaksi.

Muita harrastuksia ovat kitaran satunnainen soittelu, omien tarinoiden kirjoittelu, piirtäminen ja elokuvat. Rakasta myös elokuvia, joten katson niitä melkein joka päivä. Musiikki makuun kuuluu rock ja metalli/heavy. Japani on lähellä sydäntäni ja rakastan sen kulttuuria. Luen mangaa ja katson animea, jonka myötä harrastan myös cosplayta. :3

P.S. Mikään ei voita sateista syyspäivä, jolloin voi vain käpertyä peittoon ja tarttua hyvään kirjaan.
Ansa

Asuinpaikka: SJK/VSA
« Vastaus #314 : 06.Kesäkuu 2012, 03:27 »

Tervetuloa vain. :D

Samaa mieltä! Toisaalta välillä voisi sen kirjan vaihtaa toiseen puoliskoon (lue: poikaystävään). Iskee silm&#228;&#228;

The world is changing, the sun sets, and the vodka is coming to an end.
- Dandilion
Huoleton

Asuinpaikka: Helsinki
« Vastaus #315 : 08.Kesäkuu 2012, 10:20 »

Hei!

Olen ikuinen ilveilijä-sanoisin ikuinen lapsi, mutta koska uskon olevan nykyisin huomattavasti katkerampi ja vastuuntuntoisempi kuin lapsi, ei kuvaus enää päde minuuun. Nauran kaikelle-useimmiten itselleni. Luen koko ajan jotain- viime aikoina pääasiassa netin huumorisarjakuvia. Pikkukuvani on myös sellaisesta nimeltä Nichtlustig- suosittelen saksan kielentaitoisia lukemaan erityisesti joulun ajan piirroksia :) Sivuille taisin eksyä etsiessäni henkilölistausta Ajan pyörään. En ole koskaan ollut kovin yhteisöllinen lukija vaan lukeminen on ollut aina se oma juttu, koska kaverit eivät ole olleet kovinkaan lukijatyyppiä.
Gwynbleidd
Kokelas

« Vastaus #316 : 15.Kesäkuu 2012, 19:29 »

Hei!

Luen paljon fantasiaa (Suomeksi ja Englanniksi, mutta nyt olen alkanut lukea enemmän englannin kielisiä kirjoja, koska pidän alkuperäisistä versioista enemmän). Minulle kelpaa kaikenlainen seura, jolla on hyvä huumorintaju. Olen myös kovin kiinnostunut ropettamisesta. (Jos jollain on valmis rope johon voisin liittyä, Kiitos jo etukäteen). Tässä oli tämmöinen pieni esittäytyminen

~Osis
NocheStella

Asuinpaikka: Seinäjoki
« Vastaus #317 : 19.Kesäkuu 2012, 14:35 »

Hei, olen fantasiakirjallisuuteen totaalisen koukkuun jäänyt melkeinaikuinen pöytälaatikkokirjailija Pohjanmaalta. Luonnoltani olen pahemmanlaatuinen mietiskelija, silloin tällöin jään kesken lauseen jumiin ajatuksiini. Tulta ja tulikiveä löytyy tarpeenvaatiessa tästä sisupussista, vaikka useimmiten ilmiasu on leppeä kuin järven pinta juhannusyönä. Ulospäin nähtynä ei tästä tytöstä löydy juuri huomioitavaa, tavallisenoloinen seinäruusu, joka kylläkin joskus intaantuu hippityylistä. Yksinäiset hetket ovat toinen koti, ihmsiiä en juuri kaipaa kunhan kirjoja ja paperia on lähellä. Sen vähän seuran suhteen, jota yleensä kaipaan, olen melkoisen kaikkiruokainen, vakavat puheet maailmanlopusta menee siinä missä totaalisen sekopäiset höpinät vihreistä ankoistakin.
Dragan
Kriitikko
Velho

« Vastaus #318 : 19.Kesäkuu 2012, 18:44 »

...vakavat puheet maailmanlopusta menee siinä missä totaalisen sekopäiset höpinät vihreistä ankoistakin.

Hmm, entä analyysit vihreiden ankkojen aiheuttamasta maailmanlopusta?

Tervetuloa vain uusille käyttäjille.  Hymyilee
ém

Asuinpaikka: Naantali
« Vastaus #319 : 19.Kesäkuu 2012, 20:37 »

Moikka

Löysin tämän sivuston vasta eilen ja rekistöröidyin saman tien.
Olen aika hulluna fantasiakirjoihin, scifistä en niinkään välitä. Fantasian lisäksi luen myös romantiikka kirjoja, kuten Nora Robertsin ja Sophie Kinsellan kirjoja.  Lempi fantasia tai scifi kirjailijaa on vaikea nimetä... ehkä Annukka Salama, Elina Rouhiainen, sekä Stephenie Meyer. Harry Potter -kirjat uppoaa myös joka kerta. Kauhukirjat ei taas ollenkaan ole mua varten. Liian jänniä omaan makuuni.
Muuten vapaa-ajallani (mikä ei kulu lukemiseen) käyn uimassa ja harrastan myös partiota, sekä street dancea.
Olen tälläinen nuori, yläkoululainen, joka on aina iloinen. Pidän muiden ihmisten seurasta, mutta viihdyn myös yksikseen esimerkiksi hyvän kirjan parissa. Musiikki ei ole minulle mitenkään tärkeä, mutta radiota kuuntelen joskus.
On kiva, kun löytyi tällainen sivusto, mistä löytyy ihan sairaasti hyviä kirja vinkkejä :)

« Viimeksi muokattu: 23.Helmikuu 2013, 00:08 kirjoittanut ém » tallennettu

"Kun rohkeuden vie liian pitkälle siitä tulee hulluutta"
Sivuja: 1 ... 14 15 [16] 17 18 19   Siirry ylös