|
Dyn
|
 |
« : 31.Joulukuu 2011, 13:02 » |
|
Hyvää uutta vuotta kaikille, toivottavasti se on itse kullekin parempi, onnellisempi, tehokkaampi tai muuten laadullisesti onnistuneempi kuin kulunut.
Itse harvoin olen mitään uudenvuodenlupauksia tehnyt, lähinnä kun sellaisten pitäminen ei onnistu sen paremmin kuin muidenkaan itselle tehtyjen elämänlaatulupausten. Mutta jos tälle vuodelle vähän yrittäisin, pitäisi ainakin harrastaa enemmän liikuntaa, syödä monipuolisemmin ja ainakin joka päivä se yksi lämmin ateria, ja lisäksi käydä taas hierojalla (selkä kiittää). Ja hammaslääkärissä, mutta se toteutunee jo tammikuun alussa, sen verran kipeäksi on yksi visuri yltynyt.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Until one day, the boundary gives way.
|
|
|
Cesare
Noviisi
Poissa
Sukupuoli:
|
 |
« Vastaus #1 : 31.Joulukuu 2011, 20:51 » |
|
Koska viime vuoden lupaus onnistui hyvin, niin tänä vuonna yritän jotain, millä on oikeasti merkitystä. Siispä vähennän tehotuotetun lihan syöntiä. En kuitenkaan usko, että pystyn mihinkään hirveän jyrkkään mielipiteeseen, joten en kiellä makkaroita ja kinkkua itseltäni, syön sitä sitten vain, jos todella haluttaa. En joka päivä/viikko/kuukausi. Ilmoitin jo ruokalaan itseni kasvissyöjäksi, eli ainakaan koulussa en maiskuta possua!
Hammaslääkäriin voisi muuten mennä, vielä kun ilmaiseksi pääsee. Nyt loppuu viimeinen vuosi alaikäisenä, jippii!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Hiistu
|
 |
« Vastaus #2 : 31.Joulukuu 2011, 21:15 » |
|
En varsinaisesti lupauksia harrasta, mutta aikomus olisi kova panostaa koulunkäyntiin.. tai jotenkin nyt edes järkiperäistää sitä touhua. Kandin tutkinnon saan nyt keväällä kasaan. Hammaslääkärin tarkastuskin olisi kyllä kova sana. Onnellista räiskettä Vuoteen 2012!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Pane Onneni taskuusi ja pidä huolta, ettet kadota sitä. Pistä se siihen taskuun, missä ei ole reikää!
|
|
|
Warghast
Noviisi
Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Vantaa
|
 |
« Vastaus #3 : 01.Tammikuu 2012, 10:21 » |
|
Heh, en kyllä yleensä lupaile mitään uudelle vuodelle, koska usein sen lupauksen kanssa jää yksin ruikuttamaan. nyt kuitenkin työpaikalla päätimme yrittää seuraavaa: 4.1 aloitetaan Detox -kuuri joka jatkuu painon pudottamisella, tarkoituksena saada kesäkuuhun mennessä 10kg iloista elopainoa pois. Itse päätin tämänlisäksi että jätän punaisen lihan pois ja koska katselin että helmikuussa alkaisi miekkailukurssi school of European swordsmanship:ssä niin tulee piristettyä liikuntaakin samalla :)
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
ShadowDust
Kokelas
Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Halsua
|
 |
« Vastaus #4 : 01.Tammikuu 2012, 17:11 » |
|
En mitenkään aina lupaile mitään uudenvuodenlupauksia, mutta viime vuosi taisi olla toinen tai kolmas kerta. Tein silloin kaksi lupausta, josta toinen selvisi kunnialla läpi. Toinen tökkäsi marraskuussa.
Tänä vuonna ajattelin, että pitäisi olla vähän enemmän liikkeellä kavereitten kanssa, kun olen miltei aina kotona neljän seinän sisällä ottamatta yhteyttä kehenkään ja kerran kun on skootterikin omana, jolla liikkua.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
-ShadowDust
Hän istui nurkassa yksin eikä ketään vierellään. Jokainen askel, jonka hän oli ottanut, vei kohti omaa tuhoaan. Kuolema tuhoaa lopulta kaikki, ei palauta ottamaansa takaisin, ja silloin kaikki on poissa. Muu on varjoa, tuhkaa ja tomua.
|
|
|
|
Astorethein
|
 |
« Vastaus #5 : 01.Tammikuu 2012, 18:33 » |
|
En luvannut mitään tällekään vuodelle, mutta pari hyvää tavoitetta olen kyllä asettanut. Ensimmäinen ja ehkä tärkein olisi viimeinkin se opiskelupaikan hankkiminen, välivuosia on kuitenkin takana jo muutama. Toisaalta haluan juurikin siihen minua eniten kiinnostavaan kouluun, joten mitään ei-niin-kiinnostavaa en aio aloittaa, kun on kerran turvattu työpaikkakin olemassa.
Toinen tavoite liittyy itsestä huolehtimiseen ja yleisen hyvinvoinnin edistämiseen, eli tarkoitus olisi liikkua enemmän ja kehittää ruokavaliota terveellisemmäksi. En ole tehnyt tarkkoja suunnitelmia, mutta jospa noita lähipizzerian herkkuja nauttisi tänä vuonna hiukan vähemmän. Lenkkipolulla olen viihtynyt jo ennestään, mutta siellä käyminen on ollut vaikeaa saada säännölliseksi. Kovat pakkaset eivät ainakaan tänä talvena liene ongelma.
Alkoholin kulutustakin voisi periaatteessa vähentää. Varsinainen biletys oli viime vuonna todella vähäistä, mutta muutaman oluen yksikseen nauttiminen iltojen ratoksi kehittyi jossain vaiheessa tavaksi. Samaten kahviakin voisi juoda hillitymmin, nykyään sitäkin menee kurkusta alas sellaiset määrät, etteivät negatiiviset vaikutukset ole varmasti mahdottomia.
Kovin suuria tavoitteita en ole vielä keksinyt, ja nuo pienemmätkin ovat sellaisia katsotaan nyt-tyyppisiä. Elämäni tosin tuntuu juuri nyt sen verran kelvolliselta, ettei suurempiin tavoitteisiin ole tarvettakaan.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Ensin katsottiin Kauniit ja rohkeat, sitten tapettiin Seppo!
|
|
|
Morgan Blood
Velho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: TurQ
|
 |
« Vastaus #6 : 01.Tammikuu 2012, 21:53 » |
|
Minun lienee pakko luvata, että otan kiireelliset projektit tosissani. Minun pitäisi piirtää hyvän matkaa sarjakuvaa tänä keväänä, mutta en ole aikoihin piirtänyt pitkää tarinaa. Minua hieman jännittää varsinkin, kun samaan aikaan on tuleva näyttely ja opiskelut päälle. Lisäksi olen sen verran sosiaalinen olio, että minun on pakko roikkua ihmisparvissa ajoittain tai masennun. Mitähän tästäkin tulee... mutta ei siinä sinänsä mitään. Odotan innolla :D
Olen myös luvannut elää hieman rauhallisemmin. Sen onnistuminen minua vähän jännittää.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"To live is the rarest thing in the world. Most people exists, that's all." - Oscar Wilde
|
|
|
Warriorgirl
Velho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Jyväskylä
|
 |
« Vastaus #7 : 02.Tammikuu 2012, 15:10 » |
|
Jaah, jos sitä lupaisi vaikka siivota useammin :D Tosin taitaa olla pakkokin siivota useammin kun on tulossa perheenlisäystä ja vauvalle haluan kuitenkin tarjota turvallisen ja siistin kodin.
Yleensä en lupaa uutena vuotena mitään, koska kuitenkaan pidä sitä lupausta. Mutta noh, viime vuonna lupasin laihduttaa ja pudotinkin kevään aikana 10kg mutta sitten tulikin pieni este sille projektille. Sama varmaan jatkuu siis tänäkin vuonna, kunhan nyt ensin tuo perheenlisäys tulee.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Lachesis
|
 |
« Vastaus #8 : 14.Tammikuu 2012, 13:53 » |
|
Vaikka vuosi onkin jo muutaman viikon ikäinen, niin kaipa tässä vielä ehtii lupailla. Tai ainakin aikoa. Viime vuonna aioin kaivaa kitaran sängyn alta ja ruveta uudelleen soittamaan, mutta kaikki hienot pyrkimykset jäivät tohtorinväitöksen yliajamiksi. Yritän siis tänä vuonna samaa uudelleen. Lisäksi aion liikkua enemmän (ihan mikä määrä tahansa on enemmän kuin tällä hetkellä) ja kirjoittaa enemmän.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Valomuurin tuolla puolen nopeuden kantamattomissa
|
|
|
Veequa
Teknovelho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Yleensä jossain muualla
|
 |
« Vastaus #9 : 15.Tammikuu 2012, 13:33 » |
|
Nyt kun asun itsekseni (no, solussa), niin tämä lupaus on helpompi pitää: en aio mennä nälkäisenä nukkumaan. Kotona ei ikinä viitsinyt siinä yhden-kahden maissa mennä kolistelemaan keittiöön. Solukämppiksiä kohtaan minulla ei ole samanlaisia sympatioita.
Sit tietty nää muut perusjutut, kouluunpanostamiset, liikuntaharrastukset, kaverisuhteiden ylläpitäminen (ja uusien luominen!) ymsmyms. No, jousiammuntaa alan harrastaa jo tällä viikolla joten se siitä, kouluunpanostaminen lopahtaa viimeistään helmikuussa ja kaverisuhteita on tässä kaupungissa sen verran vähän, että eiköhän tästä päästä vain ylöspäin? Mafioissa on kiva käydä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Una espina de experiencia vale más que un bosque de advertencia
|
|
|
|