|
Narri
|
 |
« : 19.Tammikuu 2012, 09:48 » |
|
Heikkoja signaaleja, jotka koko ajan vahvistuvat, on siitä, että Doctor Who olisi palaamassa Suomeen (klikkaa).Sarjan suosio on ollut kovassa kasvussa myös Brittiläisen Kansainyhteisön ulkopuolella, esimerkiksi entisissä siirtomaissa kuten Yhdysvalloissa. Kelpo tohtori taisi seikkailla Suomessa vain yhden kauden ja jouluspesiaalin verran.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Aliasy
Noviisi
Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Winter Wonderland
|
 |
« Vastaus #1 : 19.Tammikuu 2012, 16:43 » |
|
Hei hienoa!
Joskus aikoinaan sitä tuli Yleltä katsottua ja viimeaikoina olen herännyt mietiskelemään josko sitä voisi nykyään myös jostakin katsoa. Netistä hakeminen ei innostanut joten se on jotenkin sitten jäänyt.. mutta tästä minullekin hyviä uutisia, että pääsen tutustumaan siihen ihan alusta asti!
Odotan innolla!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Freyja
Teknovelho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Rovaniemi
|
 |
« Vastaus #2 : 19.Tammikuu 2012, 18:00 » |
|
Näyttää varmistuneen, että YLE on ostanut esitysoikeudet Doctor Whon 6 kauteen ja että kolme ensimmäistä kautta esitettäisiin ensi kesänä. Hieno uutinen, vaikka itselläni on jo dvd:llä ja nähtynä kaikki tähän astiset, viimeisin Christmas spesiaalikin.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Fantasyfan
|
 |
« Vastaus #3 : 19.Tammikuu 2012, 21:10 » |
|
Uudet Dr Who sarjat ovat niin hyvää laatua, että sarjaa olisi saanut esittää enemmänkin. Onko sarjan spinoff Torchwood päässyt vielä suomalaisille kanaville?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
tnjrp
Neurovelho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Piikkiö
|
 |
« Vastaus #4 : 20.Tammikuu 2012, 08:02 » |
|
Ainakin Torchwoodin täydet kaksi kautta on tietääkseni näytetty Suomessa jo pariinkin otteeseen. Myös MTV3 Scifi kuulema on sitä pyörittänyt. Kuraahan tuo oli. Eikä uusi-Huukaan nyt mitään pöksytkastelevan jumalaista ollut sen Christopher Ecclestoniin kauden perusteella. Kuulema tosin myöhemmät kaudet ovat paljon parempia, kertovat fanipojat. Ehkä asian nyt viitsii tarkastaa. Ainakin uudemmat jaksot ovat saaneet aina juonipulaisen Hollywoodinkin lopulta kiinnostumaan Tohtorin toilailuista: http://www.bautforum.com/showthread.php/124190-Doctor-Who-to-be-made-into-Hollywood-feature-film/
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Jussi
|
 |
« Vastaus #5 : 20.Tammikuu 2012, 10:59 » |
|
Hyvä uutinen, minä olen katsonut Whosta vain Narrin mainitseman yhden kauden plus jouluspesiaalin. Pidin kyllä enemmän Torchwoodista, jota Yle tosiaan esitti kaksi kautta. Mieluummin näkisin jatkoa siihen, sillä sarja jäi kiinnostavaan tilanteeseen. Who ei minuun erityisemmin iskenyt, se oli tasolla "ihan kiva/katsottava". Toivottavasti sarja paranee seuraavilla kausilla.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
tnjrp
Neurovelho

Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #6 : 20.Tammikuu 2012, 11:10 » |
|
Soihtumetsän väen seikkailuita ei ole ainakaan toistaiseksi kuin juuri ne kaksi kautta + 5-osasainen tjsp. minisarja tehtynä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Freyja
Teknovelho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Rovaniemi
|
 |
« Vastaus #7 : 20.Tammikuu 2012, 11:44 » |
|
Soihtumetsän väen seikkailuita ei ole ainakaan toistaiseksi kuin juuri ne kaksi kautta + 5-osasainen tjsp. minisarja tehtynä. Sekä kymmenjaksoinen neloskausi, Miracle Day viime vuonna.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
tnjrp
Neurovelho

Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #8 : 20.Tammikuu 2012, 14:46 » |
|
Jaha no niin, oli sitten vanhaa tietoa mulla taas. Jossain vaiheessa ihmettelinkin että olivatpa ne paljon juonenkäänteitä siihen minisarjaan ahtaneet mutta tuo "jenkkikausi" tietysti selittää asian ilman, että tarvitsee turvautua yliluonnollisiin vaihtoehtoihin.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Jussi
|
 |
« Vastaus #9 : 30.Toukokuu 2012, 10:25 » |
|
Muistutetaan siitä, että Whon Suomessa aiemmin näyttämättömät jaksot alkavat tänään TV2:lla klo 20.00. Olen katsellut sarjasta vain sen Ylellä syksyllä 2006 esitetyn kauden, joten nämä ovat minullekin uusia.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Rasimus
|
 |
« Vastaus #10 : 30.Toukokuu 2012, 13:37 » |
|
Kuulema tosin myöhemmät kaudet ovat paljon parempia, kertovat fanipojat. Oikeastaan myöhemmät kaudet eivät ole parempia, vaan ihan samaa roinaa. Sen sijaan siinä joukossa alkaa olla yksittäisiä todella hyviä jaksoja. Jos ei pitänyt ekastakaan kaudesta, niin ei ne myöhemmätkään varmaan lämmitä kuin vain satunnaisesti. Muhun kyllä uppoaa, vaikka välillä vituttaakin camp-hönöily (pitäkää nyt ne halvatun kantokahvalla varustetut cybermenit poissa ruudusta! Dalekitkin on vähemmän naurettavan näköisiä).
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Badassingly: You son of the questionable heritage.
|
|
|
Nafisan
Kriitikko
Teknovelho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Oulu
|
 |
« Vastaus #11 : 30.Toukokuu 2012, 14:58 » |
|
Minulle Tohtori on siinä mielessä uusi tuttavuus, että en ole ennen kuin nyt vasta alkanut seuraamaan sarjaa. Areenasta katson, kun en tv:tä omista. Välillä todella hauskoja jaksoja, kun puolestaan esim. edellinen jakso, 2. kauden aloittava tuplajakso oli välillä haukotuttava. En vielä osaa sanoa, kuinka korkealle top listalla sarja pääsee, mutta aina viikonloppuisin huomaa katsovansa kelloa kahdeksan aikaan ja tajuaa, ettei tänään Tohtoria tulekaan. Kai tässä jonkinlainen riippuvuus siis on jo syntynyt? Tohtorin vaihtuminen oli hämmentävää, vaikka avopuoliso olikin jo vinkannut sen tulevan.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Jonakin päivänä olen puu, ja tuuli laulaa oksissani ja aurinko tanssii lehdilläni, ja olen vahva ja kaunis kaikkina vuodenaikoina." - Kahlil Gibran
|
|
|
tnjrp
Neurovelho

Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #12 : 30.Toukokuu 2012, 16:09 » |
|
Oikeastaan myöhemmät kaudet eivät ole parempia, vaan ihan samaa roinaa. Sen sijaan siinä joukossa alkaa olla yksittäisiä todella hyviä jaksoja En minä mihinkään paranemiseen erikoisemmin uskonutkaan, koska kunnon fanipojan mielestä melkein poikkeuksetta ne jaksot, joita et ole nähnyt, ovat aina parempia kuin ne, jotka olet nähnyt. Varsinkin jollet erikoisemmin pitänyt näkemistäsi jaksoista. Tietysti koska tv-sarjoissa monesti viehätys perustuu sekä katsojan että tekijäin pääsemiseen sinuiksi hahmojen, maailman tjsp. kanssa, niin jossain määrin "toinen kausi on parempi" -ilmiö on jopa ihan todellinen.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Jussi
|
 |
« Vastaus #13 : 11.Kesäkuu 2012, 01:46 » |
|
Kakkosella esitettävä kausi on alkanut mukavasti: yksikään jaksoista ei ole ollut huono. Pidin eniten kolmannesta, jossa se robottikoira varasti koko show'n. Sarjaa seuraa tällä hetkellä mielellään, mutta kautta on yli puolet jäljellä. Pohjanoteerauksia voi hyvinkin tulla eteen...
Viimeksi näytetyssä tuplajaksossa häritsi kybermiesten ulkoasu, mihin Rasimus viittasi pari viestiä sitten. Kai näiden pitäisi olla uhkaavan eikä huvittavan näköisiä? Camp-tyyli toimi hyvin robokoiran kohdalla, mutta ei kybermiehissä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Daliden
Velho

Poissa
|
 |
« Vastaus #14 : 19.Kesäkuu 2012, 04:18 » |
|
Olen nyt armaan kihlattuni pakottrohkaisemana katsellut Doctor Whota, ja ollaan kolmoskauden loppupuolella. On todettava, että ykköskausi oli puurtamista paikka paikoin, mutta jo kakkoskaudella joukossa vilahti muutama mainio jakso, ja kolmoskaudella olikin sitten jo ihan "Three Stories", "Company Man" ja "Hush"-tasoisia jaksoja. Siis minun mielestäni.
Papukaijamerkki niille, jotka lunttaamatta tietävät sarjat ;) (Ja ei, tuo ei ole minun top-3:ni, se on hyvin amorfinen ja laaja käsite :)
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Huoleton
Velho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Helsinki
|
 |
« Vastaus #15 : 19.Kesäkuu 2012, 07:34 » |
|
Itse tulin katsoneeksi joskus vuosia sitten muutaman jakson Doctor Who:ta ja kyllästyin. Sittemmin olen katsonut spin off sarjan Torchwood, jota ehdottomasti suosittelen myös muille minunlaisilleni, jotka eivät ole Doctor Who:ta katsoneet. Torchwood ei vaadi aikaisempaa tietämystä sarjasta. Nyt minulla on harkinnassa Doctor Whon katsominen. Sarja on kuitenkin niin legendaarinen, että hiukan kummastuttaa itseänikin etten ole siihen aikaisemmin tutustunut.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Nafisan
Kriitikko
Teknovelho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Oulu
|
 |
« Vastaus #16 : 19.Kesäkuu 2012, 08:27 » |
|
Onneksi potkupalloilu väistyi ja viikon tauon jälkeen Tohtori palasi ruutuun. Piti välissä aloittaa jo katsomaan Torchwoodia, nyt menossa ekan kauden kymmenes jakso. Ihan katsottavaa viihdettä tämäkin. :)
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Jonakin päivänä olen puu, ja tuuli laulaa oksissani ja aurinko tanssii lehdilläni, ja olen vahva ja kaunis kaikkina vuodenaikoina." - Kahlil Gibran
|
|
|
Prosper
Kokelas
Poissa
|
 |
« Vastaus #17 : 26.Kesäkuu 2012, 12:36 » |
|
Doctor Who on yksi tämän hetkisistä suosikeistani "päivittäisistä seurattavista." Aloitin seuraamaan sarjaa jaksosta 175, ystäväni suosituksesta. Sarjassa ilahduttaa monet tutut näyttelijät sekä ihana David Tennant, joka oli ihana leffassa L.A. Without A Map. Itse en erityisemmin sicifistä perusta, mutta Doctor Whossa on niin paljon huumoria ettei tästä voi olla pitämättä. Tarkoitus olisi myös sarjasta kirjoitettuja kirjoja jossain vaiheessa lukea.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
'kestäös vain, sydän! sait katalampiakin sä kestää.'
|
|
|
|
Jussi
|
 |
« Vastaus #18 : 28.Kesäkuu 2012, 15:15 » |
|
Sarjaa seuraa tällä hetkellä mielellään, mutta kautta on yli puolet jäljellä. Pohjanoteerauksia voi hyvinkin tulla eteen... Kaksi viimeisintä olivat heikkoja, varsinkin se "huumori"jakso. Näitä edeltäneestä kaksiosaisesta tarinasta tykkäsin.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Narri
|
 |
« Vastaus #19 : 28.Kesäkuu 2012, 17:05 » |
|
Sarjaa seuraa tällä hetkellä mielellään, mutta kautta on yli puolet jäljellä. Pohjanoteerauksia voi hyvinkin tulla eteen... Kaksi viimeisintä olivat heikkoja, varsinkin se "huumori"jakso. Näitä edeltäneestä kaksiosaisesta tarinasta tykkäsin. Minusta Tohtori Kukan viehätys on juuri tässä. Vakavien spektaakkelien jälkeen voi tulla camp-hölmöilyä. Koskaan ei voi tietää. Mitään rajoja ei oikein ole ja mielikuvituksen annetaan laukata.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|