|
Louhikäärme
|
 |
« Vastaus #20 : 28.Lokakuu 2012, 23:38 » |
|
Jostain syystä esim. YouTube ei toimi kaikilla konekokoonpanoilla / käyttöjärjestelmillä näin siististi, vaan bufferoi vain joitain kymmeniä sekunteja ja lopettaa siihen kunnes jatketaan katselemista tarpeeksi pitkälle. Johtaen pahimmassa tapauksessa jatkuvaan pätkimiseen.
Itse olen törmännyt tuohon hyvinkin usein. Jostakin syystä se korjaantuu yleensä vaihtamalla resoluutio pienimmäksi mahdolliseksi, odottamalla että video on kokonaisuudessaan puskuroitu, ja sitten vaihtamalla reso takaisin halutuksi (jolloin puskurointi tietenkin alkaa alusta, mutta toimii kuten pitääkin).
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
tnjrp
Neurovelho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Piikkiö
|
 |
« Vastaus #21 : 29.Lokakuu 2012, 10:02 » |
|
PS3:lla ja/tai Apple TV:llä pätkimistä ei ole kuulema esiintynyt kolmen eri testipisteen lausuntojen mukaan. Tietonkoneella (en muista oliko Apple vai Microsoft-alusta) sensijaan puskurointi ei ilmeisesti toiminut yhtä hyvin yhden käyttäjäkokemuksen mukaan (koepaikkana Turun keskusta). Pätkiminen ilmeisesti siis voi johtua myös laitteesta ja sen puskurointikyvystä, ei pelkästään palveluntarjoajasta.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
Nafisan
Kriitikko
Teknovelho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Oulu
|
 |
« Vastaus #23 : 29.Lokakuu 2012, 17:11 » |
|
Huomasin itsekin Netflixin tekstitysongelmasta tehdyn uutisen täällä. Pari tuttuani kirjablogimaailmassa sitten totesivat katsoneensa yhden jakson Buffya tuolla, ja siinä oli mm. dead rose kuultu that rose (tuo ruusu), vaikka konteksti olikin "kuolleet nousivat". Samaisessa jaksossa pop quiz oli käännetty pop visa. Itse en palvelua ole käyttänyt ja tämän kuultuani tuskin käytänkään. Suomenkuvalehden mukaan suuri osa suomalaisista oppii engantia katsomalla mm. elokuvia ja sarjoja (vs. duppaus). Itsekin olen kehittänyt kielitaitoani vastaavalla tavalla ja turvaudun (hyviin) käännöksiin jos en osaa alkuperäiskieltä (vaikkapa venäjä, espanja tai japani). Toisinaan huomaa aivan ihmeellisiä käännöksiä englannista suomeen, vaikka asia ei olisikaan vaikea tai väärin ymmärrettävissä. Eräs aihetta sivuava esimerkki on Matrix Revolutions vhs-kasettina tulleella versiolla ollut "kilin kellit".
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Jonakin päivänä olen puu, ja tuuli laulaa oksissani ja aurinko tanssii lehdilläni, ja olen vahva ja kaunis kaikkina vuodenaikoina." - Kahlil Gibran
|
|
|
Q_Black
Velho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Itä-Suomi
|
 |
« Vastaus #24 : 31.Lokakuu 2012, 14:24 » |
|
Itsellä Netflix kokeilussa ja ihan jees on ollut. Ainakaan katsomissani sarjoissa ei ole ollut häikkää tekstien kanssa. Sääli vaan, että suurin osa leffoista on vanhempaa kamaa ja kaikki uudemmat varteenotettavat on jo katsottu, että ei tuo nyt ihan asiaansa aja mun tapauksessa. Voi olla, että kokeiluajan jälkeen laitan oman tilin kiinni.
HBO:ta kyllä odotan kovasti. Sais tulla jo!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
“Welcome to the wonderful world of jealousy. For the Price of admission, you get a splitting headache, a nearly irresistible urge to commit murder, and an inferiority complex. Yippee.” (Wrath, DL)
|
|
|
tpi
Velho

Poissa
|
 |
« Vastaus #25 : 01.Marraskuu 2012, 21:14 » |
|
Täältä plugin nettiselaimeen, ja katsottavaa netflixsistä löytyy "pikkuisen" enemmän. http://mediahint.com/
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
jukkahoo
|
 |
« Vastaus #26 : 02.Marraskuu 2012, 00:52 » |
|
Voiherranjeesus! Ei tuollaisia saa kertoa ihmiselle, jolla ei ole muutenkaan vapaa-aikaa! Tuoltahan näyttäisi löytyvän Aivan Kaikki Tarpeellinen ja Tarpeeton.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Look to the sky, way up on high There in the night stars are now right.
|
|
|
tnjrp
Neurovelho

Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #27 : 26.Marraskuu 2012, 12:30 » |
|
Tässä lisää tuskailtavaa Jukkahoolle: http://www.unotelly.com/unodns/Toimii kuulema ainakin omenafirman koneiden kanssa ihan mainiosti.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
tnjrp
Neurovelho

Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #28 : 13.Joulukuu 2012, 11:45 » |
|
Kaikki joita asia kiinnostaa varmaan huomasivatkin, että HBO:kin tuli lopulta Suomeen? http://www.iltasanomat.fi/digi/art-1288523504416.htmlAlustavalikoima on NetFlixiin verratuna ehkä hieman oudosti rajoittunut: kelpoisia ovat tietokone, iOS-laitteet , Samsungin älytelkkarit ja Soneran IPTV-boksi.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Sini
|
 |
« Vastaus #29 : 13.Joulukuu 2012, 21:02 » |
|
Eipä jaksa HBO enää kiinnostaa: pitää sitoutua vähintään vuodeksi... Ja sit ihmetellään kun ihmiset käyttää piraattikanavia! Kyllä katsottavaa on Netflixissä ihan tarpeeksi.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Sini
|
 |
« Vastaus #30 : 03.Tammikuu 2013, 21:48 » |
|
Ja nyt Netflixiin on tullut vino pino lisää scifi-sarjoja... 4400, Stargate ja Stargate Universe, Being human UK, Hubotit, originaali Star Trek, Twin peaks, Sarah Connor chronicles. Ei tässä enää mitään vuokraamoita tms. tarvita.
Itse olen katsonut sieltä leffojen lisäksi muutaman jakson Veronica Marsia, joka uhkaa olla hurjan koukuttava.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Daliden
Velho

Poissa
|
 |
« Vastaus #31 : 07.Tammikuu 2013, 13:15 » |
|
Itse olen katsonut sieltä leffojen lisäksi muutaman jakson Veronica Marsia, joka uhkaa olla hurjan koukuttava.
Vaan kuvailepa sarja yhdellä virkkeellä niin, että se kiinnostaisi satunnaista epäluuloista katselijaa ;) Tässä kätevä linkki, josta voi seurata Netflixiin tulevia uutuuksia: https://dl.dropbox.com/u/12824642/nx.htm
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Vartie
Noviisi
Poissa
Asuinpaikka: Helsinki
|
 |
« Vastaus #32 : 20.Tammikuu 2013, 12:09 » |
|
Voi ei, tulin nyt aloittaneeksi Netflixin ilmaiskuukauden ja mun elämä, minne katosit? Sohvaperunoitumisaste nousee hälyttävästi.
Kaikki Star Trekit ovat menneet minulta ohi, mutta nytpä sivistän itseäni! Päätin aloittaa DS9:sta, mikä on kyllä ehkä sikäli virhe, että uudesta vanhaan päin siirtyminen voi olla tuskallisempaa kuin toisin päin. Sitten aloittelin Lekend of the Seekeriä, josta en ole kuullut kuin pahaa, mutta hei. Olisihan siellä (jostain vähän objektiivisemmasta näkökulmasta määriteltyä) laatuakin: Breaking Bad esimerkiksi on pitkään kiinnostanut. Helposti pureskeltavien sarjojen pariin jumahtaminen vain on... helpompaa.
Veronica Mars, hmm. En tiedä siitä oikein mitään, paitsi että ilmeisesti tällaiselle vanhalle Buffy-fanille se saattaisi upota liiankin hyvin. Pitäisiköhän tänään korkata...
(No ei! Tänään piti kirjoittaa! Saas nähdä, miten käy.)
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Q_Black
Velho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Itä-Suomi
|
 |
« Vastaus #33 : 22.Tammikuu 2013, 10:48 » |
|
Eipä jaksa HBO enää kiinnostaa: pitää sitoutua vähintään vuodeksi... Ja sit ihmetellään kun ihmiset käyttää piraattikanavia! Kyllä katsottavaa on Netflixissä ihan tarpeeksi. Siis täh? Minä kyllä ainakin sain irtisanottua sen suorilla kun tietyistä syistä en voinutkaan sivustoa käyttää 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
“Welcome to the wonderful world of jealousy. For the Price of admission, you get a splitting headache, a nearly irresistible urge to commit murder, and an inferiority complex. Yippee.” (Wrath, DL)
|
|
|
|
Sini
|
 |
« Vastaus #34 : 23.Tammikuu 2013, 20:57 » |
|
Siis täh? Minä kyllä ainakin sain irtisanottua sen suorilla kun tietyistä syistä en voinutkaan sivustoa käyttää  Tuollaisessa tapauksessa varmaan pakko antaa irtisanoa suoraan, tai on kuluttaja-asiamies kohta ovella. Aluksi tietona tosiaan oli, että sitova sopimusaika on 12 kk ja jos oli ilmaisen kk sattunut saamaan, niin 11 oli maksettava. Nyt siellä näyttää lukevan UKKssa: Kuinka pitkä on sitova sopimusaika?
Sitova sopimusaika vaihtelee tarjousten välillä.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 23.Tammikuu 2013, 21:02 kirjoittanut Iivari »
|
tallennettu
|
|
|
|
|