Keskustelut
kesä 20
torstai
Risingshadow on Suomen suurin scifi- ja fantasiakirjallisuuteen keskittynyt sivusto. Tarjoamme mm. kattavan ja ajantasaisen spefikirjatietokannan, arvosteluja uutuuskirjoista ja aktiivisen keskustelualueen!

Keskusteluvalikko

Kirjautuminen

Mainonta

Mainospalkki

Keitä paikalla

• Kasu
  • la_pirata
  • Scartti
  • Darkki
  • Dyn
  • Aorallan
  • Tiuku
  • Boogahbo
  • Fere
  • Nafisan
Yhteensä paikalla:
  • 10 käyttäjää
  • 44 vierasta

Facebook

Lähetä sivu

Uusimmat viestit

LapsetFere42 vastaustaklo 13:07
Päivän hajatelmala_pirata0 vastaustaklo 12:57
Mitä pelasit viimeksi - Lyhyitä arvostelujala_pirata20 vastaustaklo 12:42
AvioliittoScartti38 vastaustaklo 12:33
Viimeisin keikka jonka näit?la_pirata33 vastaustaklo 12:26
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 13   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Seuraava peli-ilta 19.5. Espoossa  (Luettu 7899 kertaa)
Rituri
Velho
**

Poissa Poissa
Sukupuoli: nainen
Asuinpaikka: Helsinki
« Vastaus #80 : 05.Toukokuu 2012, 09:23 »

Saa tulla ja tervetuloa muillekin huomenna pelaamaan. Omia pelejä kannattaa tuoda mukanaan jos jaksaa, mutta kyllä minunkin pelejä pelaamalla viihtyy. Järjestän jotain syötävää, mutta lisää saa toki tuoda.
tallennettu
Maailmanherra
Neurovelho

Poissa Poissa
« Vastaus #81 : 06.Toukokuu 2012, 13:16 »

Ai tämä on tänään?
tallennettu

En ole rasisti, olen espoo- ja audirealisti.
Rituri
Velho
**

Poissa Poissa
« Vastaus #82 : 13.Elokuu 2012, 22:29 »

Mietittiin mafiassa Angrodin kanssa, että kun syksy lähestyy kovaa vauhtia ja ihmisten kesäkiireet alkavat olla ohitse, voisi olla aika herätellä taas peli-iltoja henkiin. Viikolla järjestety peli-illat on olleet hieman hankalia, joten ajattelimme että perjantai tai lauantai voisi olla hyvä idea.

Lähdin katsomaan päivämäärää itselleni sopivista päivistä eli onko innostusta ja mikä päivä olisi sopisi mahdollisimman monelle. Seuraavat päivät sopivat minulle ellei mitään ihmeitä satu.

pe 24,8
la 25,8
pe 7,9
la 8,9 (mafia)
pe 21,9

Perjantaisin voisi aloittaa joskus viiden-kuuden maissa ja lauantaisin aikaisemmin. Tietysti voi ehdottaa myös jotain aivan muuta päivää, tuon pidemmälle minulla ei ole tiedossa työvuoroja ja aina voin yrittää myös vaihtaa vuoroa paremmin sopivaksi.
« Viimeksi muokattu: 14.Elokuu 2012, 18:10 kirjoittanut Rituri » tallennettu
Dyn
Velhoruhtinatar

Paikalla Paikalla
« Vastaus #83 : 13.Elokuu 2012, 22:48 »

Varmaan 7.9. kuitenkin. :) Mulle käy arki-illat, viikonloput huonommin. Perjantait on melko todennäköisesti ok.
tallennettu

Until one day, the boundary gives way.
Vanamo
Velho
**

Poissa Poissa
« Vastaus #84 : 13.Elokuu 2012, 22:53 »

Jee, lautapelaamaan! Neljä ensimmäistä mainittua aikaa ovat mahdollisia, 21.9. saattaa olla Tampereelle paluu edessä.
tallennettu
Angrod
Velho
**

Poissa Poissa
Sukupuoli: mies
Asuinpaikka: Espoo
« Vastaus #85 : 13.Elokuu 2012, 23:00 »

Mä olen vähän sitä mieltä, että mitä aikaisemmin sen parempi.

Eli 24-25.8 on suosikkini. Kumpi vaan tai ei se olisi ensimmäinen kerta kun peli-ilta venyy kaksipäiväiseksi.

Paikaksi käy Riturila tai Matinkylä (en ole Matti), mun vuoroon se taisi kyllä jäädä, kuten oli puhe. Kumpaankin pääsee kohtuu helposti.
tallennettu
Jaragil
Teknovelho

Poissa Poissa
« Vastaus #86 : 13.Elokuu 2012, 23:12 »

7.9. olisi minustakin se paras. 24. tai 25. on hitusen liian aikaisin meikäläisen menoille.
tallennettu

But the raven, sitting lonely on the placid bust, spoke only
That one word, as if his soul in that one word he did outpour.
 - Edgar Allan Poe: The Raven
Dyn
Velhoruhtinatar

Paikalla Paikalla
« Vastaus #87 : 13.Elokuu 2012, 23:14 »

Niin siis huomautin päivämäärän oikeinkirjoituksesta, en sopivuudesta. Mutta 7.9. on oikein hyvä päivä kyllä. Ritva ja Markus voi ottaa matsia, kumman luo saadaan mennä - tai sit vaan sovitte, että toinen eka ja toinen sit? :)
tallennettu

Huoleton
Velho
**

Poissa Poissa
« Vastaus #88 : 14.Elokuu 2012, 07:22 »

Sunnuntai 9.9 ois musta vielä parempi. Kaikkina muina ehdotettuina päivinä mulla on jo kalenterissa menoa tai luultavasti menoa.
tallennettu
Elthadora
Velho
**

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Vantaa
« Vastaus #89 : 14.Elokuu 2012, 12:55 »

Mieluummin juu 7.9. vaikken mene ihan takuuseen, pääsenkö silloinkaan. 24.-26.8. on jo varattu.

Periaatteessa mekin kai ollaan luvattu pitää peli-ilta jossain kohtaa. Voidaan sitten olla vaikka seuraavana vuorossa tämän jälkeen.
tallennettu
Emelie
Noviisi
*

Poissa Poissa
« Vastaus #90 : 14.Elokuu 2012, 17:04 »

Hmm, jompi kumpi noista päivistä 24.-25.8. olisi minun aikatauluuni parhaiten sopiva, tosin en ole varma ehdinkö välttämättä kumpanakaan päivänä. Muille ajankohdille minulla on jo muuta menoa.
tallennettu
Angrod
Velho
**

Poissa Poissa
« Vastaus #91 : 14.Elokuu 2012, 17:32 »

Hmm...

Jos me saadaan neljäkin henkeä paikalle, niin siinä on jo tarpeeksi porukkaa useimmille peleille.

Minusta se, että on mahdollista pitää myöhemmin peli-ilta, ei ole syy jättää pitämättä aikaisempaa. Noiden kahden suosituimman viikonlopun välillä on kaksi viikkoa (ihan tarpeeksi?). Keskustellaan vielä aiheesta, mutta minusta voimme siis yhtä hyvin sopia jo kahdesta peli-illasta.

Edit: Päätetty
« Viimeksi muokattu: 15.Elokuu 2012, 19:27 kirjoittanut Angrod » tallennettu
Rituri
Velho
**

Poissa Poissa
« Vastaus #92 : 15.Elokuu 2012, 23:03 »

Eli päätettiin beach partyssa pitää kaksi peli-iltaa, kun näytti kaksi päivämäärää olevan yhtä suosittuja. 24.8 pelaillaan Angrodin luona Espoossa ilmeisesti viidestä alkaen ja 7.9 minun luonani Pohjois-Haagassa. Myöhäisemmän (7,9) peli-illan voisi aloittaa puoli kuuden maissa niin ehdin kotiutua töistä.

Tarkemmat osoitteet saa tiedustelemalla peli-illan pitäjiltä.
tallennettu
Dyn
Velhoruhtinatar

Paikalla Paikalla
« Vastaus #93 : 15.Elokuu 2012, 23:15 »

Mä tuun varmaan ainakin tohon ekaan, jollen ole tuhottoman väsynyt duuniviikon päätteeksi.
tallennettu

Vanamo
Velho
**

Poissa Poissa
« Vastaus #94 : 15.Elokuu 2012, 23:17 »

Mie olen tulossa myös ainakin ensimmäiseen ja yritän myös toiseen. :)
tallennettu
tablo
Kokelas
*

Poissa Poissa
« Vastaus #95 : 15.Elokuu 2012, 23:38 »

Näin niinkun väli kysymyksenä kysyisin että mitä pelejä pelaatte. itse pelaan lauta pelejä aikasen paljon?
tallennettu

Varmuus on paras
Emelie
Noviisi
*

Poissa Poissa
« Vastaus #96 : 16.Elokuu 2012, 08:19 »

Itse tulen todennäköisesti tuohon ekaan, ellei tule mitään yllätysmenoa ja ellen onnistu hajottamaan itseäni työprojektien dl:ien kanssa.
tallennettu
Rituri
Velho
**

Poissa Poissa
« Vastaus #97 : 16.Elokuu 2012, 08:26 »

Me ollaan pelattu niitä pelejä, jotka joku sattuu omistamaan eli Small Worldia, Dalmutia, Dominionia, Scrabblea, Fluxxia, Talismania, Menolippua jne. En nyt muista kaikkia, mutta tuossa on nyt ainakin jotain peleistä. Peli valikoima riippuu vähän siitä kenen luona ollaan ja mitä ihmiset on jaksaneet tuoda mukanaan.
tallennettu
Dyn
Velhoruhtinatar

Paikalla Paikalla
« Vastaus #98 : 16.Elokuu 2012, 11:34 »

Varmaan suostutaan pelaamaan melkein mitä vain, mitä joku tuo paikalla ja suostuu jonka säännöt joku suostuu opettamaan. :D Ollaan ehkä tiedostamatta preferoitu suhteellisen nopeaan pelattavia pelejä, tai ainakin sellaisia, jotka eivät veny useiden tuntien mittaisiksi. Porukka saapuu aina vähän eri aikaan kuitenkin, eivätkä kaikki halua pelata kaikkea, joten on kiva, jos illassa ehditään pelaamaan paria-kolmea.

Se Dalmutin läiskiminen liittyy siihen loppuiltaan, missä kukaan ei enää jaksa tehdä mitään muutakaan.
tallennettu

Iivari
Velhoruhtinas

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Vantaan Jokiniemi (ja muu elämänalue)
« Vastaus #99 : 20.Elokuu 2012, 21:49 »

Tulen perjantaina, mutta pahasti myöhässä, koska humanistit kivasti päättivät kokoustaa kuudelta. Voisin kuvitella pääseväni yhdeksältä Espooseen, mutta eiköhän sekin riitä.
tallennettu

Olen niitä tapahtumia
joita ei käsitellä perinteisillä luukuilla.
Pekka Kejonen
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 13   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  
Keskustelut