22.Tammikuu 2017, 16:12 *

Sivuja: 1 ... 12 13 [14]   Siirry alas
Kirjoittaja Aihe: Seuraava peli-ilta 11.10. klo 17 Espoossa!  (Luettu 21518 kertaa)

Asuinpaikka: Espoo
« Vastaus #260 : 03.Heinäkuu 2013, 14:35 »

Kaveri sitten tartutti muhun kesäflunssan- olo kuin jyrän alle jääneellä. En tule tänään Espooseen  Surullinen ellei joku ehdottomasti tahdo saada itsellensä sairaslomaa.

Jep...4-1=3

Juteltiin puhelimissa, että se hieman vähän, mutta aikakin on kuitilla.

Mutta koska paikalle saapuminen ei vaadi keneltäkään (meistä kolmesta) juuri ylimääräistä vaivannäköä, niin tapaamme siltä neljältä ja päivystämme hetken lisäpelaajia.

Kolmestaankin voi pelata jotain, leffateatteri on samassa rakennuksessa (kotiteatteri viereisessä), joten eiköhän sitä tekemistä keksitä.

Asuinpaikka: Espoo
« Vastaus #261 : 20.Elokuu 2013, 19:43 »

Millos olis seuraava peli ilta

Asuinpaikka: Espoo
« Vastaus #262 : 22.Elokuu 2013, 12:58 »

Ei hajua...ehdoituksia kehiin paikasta ja ajasta?

Mä otan itse tästä vielä syyskuun alkuun jatkuvan aikalisän.
Huoleton

Asuinpaikka: Helsinki
« Vastaus #263 : 22.Elokuu 2013, 13:29 »

Mä valmistelen uutta pelipaikkaa, joten en pääse pelailemaan ennen kuin lokakuussa... Mä voin emännöidä tammikuussa!
Velhoruhtinatar

« Vastaus #264 : 22.Elokuu 2013, 13:34 »

Mä oon 6.9. asti Hyvin Jumissa duunieni kanssa ja vähän kaiken muunkin, mutta sen jälkeen sopii meillä tai jossain muualla. Jos meillä, niin suositaan lauantaita.

Asuinpaikka: Espoo
« Vastaus #265 : 29.Elokuu 2013, 12:40 »

Mulle sopis 7.9

Velhoruhtinatar

« Vastaus #266 : 29.Elokuu 2013, 16:32 »

Meillä siis voidaan pelata lauantaina 7.9. Olisiko muita tulijoita silloin?

Vanamo

Asuinpaikka: Helsinki
« Vastaus #267 : 29.Elokuu 2013, 16:48 »

7.9. pitäis sopia.

Asuinpaikka: Espoo
« Vastaus #268 : 01.Syyskuu 2013, 14:13 »

Jep, nyt on syyskuu...7.9 sopii.
Velhoruhtinatar

« Vastaus #269 : 01.Syyskuu 2013, 17:19 »

Jees, pelataan siis meillä Vantaalla lauantaina 7.9. klo 15 alkaen.

Ei nyt jakseta laittaa ruokaa, siihen menee tuhottomasti aikaa, joten syökää lounaanne etukäteen ja ottakaa illaksi mukaan naposteltavaa nyyttärihenkeen. Osoitetta saa privalla jos sitä ei tiedä. Alaovi on lukossa aiempaan tapaan, joten pyytäkää numerokin tarvittaessa.

Jos ehdin, käyn ostamassa tällä viikolla viimeinkin sen Menolipun myös meille. Muuten meillä on tämä meidän vanha suppea valikoimamme, eli tuokaa pelejä mukananne.

Rituri

Asuinpaikka: Helsinki
« Vastaus #270 : 04.Syyskuu 2013, 14:56 »

Olen tulossa, mutta en vältämättä ihan kolmeksi. Olen amulla töiss ja en muista ihan varmasti mihin aikaan pääsen.
Velhoruhtinatar

« Vastaus #271 : 05.Syyskuu 2013, 19:36 »

Hähää, ostin voileipägrillin! Voidaan tehdä sillä pientä iltapalaa lauantaina, varaan itse tänne karmeat kasat paahtoleipää, cheddaria, kinkkua, kurkkusalaattia tms. täytteitä. Jos haluat jotain eksoottisempaa leipäsi väliin, tuo mukanasi. Muutan nyyttäriperinnettä kannattaa vaalia lähinnä sipsien ja karkkien muodossa.

Tuhlasin rahojani myös Menolipun Amerikka-versioon ja Intia/Sveitsi-lisäosaan, joten junapelejä ei tarvitse raahata -- muita sen sijaan kyllä. Muuten meillä on vanha valikoima eli Scrabble, Carcassonne, Alias ja muuta sekalaista. Tuokaa siis myös pelejä. :)

Ja myöhemminkin kuin klo 15 saa tulla, ei ole kiirettä lopettaa just tänä lauantaina (olen ehkä ansainnut vähän vapaata kaikelta gradun vääntämiseltä...)

Asuinpaikka: Espoo
« Vastaus #272 : 25.Syyskuu 2013, 19:48 »

Mites saataisko peli-ilta kasaan mafia viikonloppuna,  itse pääsen lomille todennäköisesti jo torstaina joten perjantai tai lauantaina ennen mafiaa.

Asuinpaikka: Espoo
« Vastaus #273 : 26.Syyskuu 2013, 17:33 »

Foorumin uudistus painaa päälle, mutta eiköhän tätä ehditä lukemaan ennen tapahtumapäivää...

...eli ehdotan peli-iltaa minun luonani Espoossa (osoitteen saa tarvittaessa) pe 11.10 klo 17 alkaen. Meillä taitaa olla rajallisesti paikkoja tarjolla, jonne sopii muutamaa useampi henkilö, eikä täällä ole pelattu hetkeen...

Tähän päiväykseen päädyttiin kun tarkistin parin vakiokävijän aikatauluja (ainoa sopiva lähitulevaisuudessa), siitä pienestä pohjasta on varmaan hyvä lähteä rakentamaan.

Loka- marraskuun vaihteeseen tai keskemmälle marraskuuta varmaan mahtuisi sitten toinen peli-ilta (tai leffamiitti)? Sopii varmaan availla keskustelua siitäkin...
Iivari
Velhoruhtinas

Asuinpaikka: Vantaan Jokiniemi (ja muu elämänalue)
« Vastaus #274 : 26.Syyskuu 2013, 17:38 »

Mun kalenterissa ei ole mitään tuolle perjantaille vielä, ellen ole unohtanut jotakin, mistä seuraa, että sopii, jos Espoo armahtaa ^^

Olen niitä tapahtumia
joita ei käsitellä perinteisillä luukuilla.
Pekka Kejonen
Velhoruhtinatar

« Vastaus #275 : 26.Syyskuu 2013, 19:25 »

Mulla on johonkin kuuteen asti duunin retriitti (jossa on ruokaa, juomaa ja ehkä jatkotkin) joten en tiedä, ehdinkö/jaksanko pelailemaan. Päätös syntynee senhetkisen olotilan pohjalta. :)

Sivuja: 1 ... 12 13 [14]   Siirry ylös