25.Lokakuu 2014, 18:16 *

Äänestys
Kysymys: Miitti voisi olla lauantaina...
5.5. - 2 (22.2%)
12.5. (illalla mafia) - 2 (22.2%)
19.5. - 4 (44.4%)
26.5. - 1 (11.1%)
Äänestäjiä yhteensä: 9

Sivuja: 1 [2]   Siirry alas
Kirjoittaja Aihe: Turistina Helsingissä -miitti 19.5.  (Luettu 2242 kertaa)
Velhoruhtinatar

« Vastaus #20 : 15.Toukokuu 2012, 20:46 »

No, onko muita lähtijöitä?

Until one day, the boundary gives way.
Tiuku

Asuinpaikka: Kuunsillan kartano, T**ku
« Vastaus #21 : 15.Toukokuu 2012, 20:50 »

Lol, minä en varmaan olekaan tulossa, koska lopulta tuo viikonloppu näyttää muodostuvan koko kuukauden ainoaksi, joka ei käy. Tai no, voisin periaatteessa jättää menemättä kotiin perjantaina ja lähteä sen sijaan maanantaina, mutkun heti tiistaina pitää tulla sieltä takaisin, eikä ole kivaa kahtena peräkkäisenä päivänä istua kuutta ja puolta tuntia junassa.
Vanamo
Velho

Asuinpaikka: Helsinki
« Vastaus #22 : 16.Toukokuu 2012, 16:47 »

Harmi kun pidätte turistimiitin jo tässä kuussa. Olen ensi kuusta alkaen Helsingissä kesätöissä ja totaalisen pihalla koko kaupungista - eli turisteilua täytyy joka tapauksessa harrastaa. Iskee silmää
Warghast
Noviisi

Asuinpaikka: Vantaa
« Vastaus #23 : 16.Toukokuu 2012, 18:40 »

aion kammeta itseni paikalle, missä ja monelta olisi hyvä tapaamispaikka? Olen melko Tabula Rasa mitä tulee helsinkiin joten kaikki nämä yleisimmät turisti paikat sopivat (kirkot, kartanot, muistomerkit, museot, kiertoajelut ja muut sellaiset) ainoana rajoituksena taita olla finanssipolitiikka mikä estää esim. helikopterikierrokset (ja ne estää kyllä korkeanpaikan kammo ja lentopelkokin).

Olen itse käynyt suomenlinnassa ja linnanmäellä mutta en vastusta näissä käyntiä.
Velhoruhtinatar

« Vastaus #24 : 17.Toukokuu 2012, 21:36 »

Tällä mielenkiinnolla kyllä näyttää vähän siltä, ettei miittiä kannata pitää. Harmi. Yritetään ehkä loppukesästä paremmalla ajalla?

Until one day, the boundary gives way.
Warghast
Noviisi

Asuinpaikka: Vantaa
« Vastaus #25 : 19.Toukokuu 2012, 16:15 »

ainakin itseltä löytyy kiinnostusta myöhemminkin kesällä kerran tänään ei onnistu
Rituri
Velho

Asuinpaikka: Helsinki
« Vastaus #26 : 21.Toukokuu 2012, 10:11 »

Kyllä tämä minuakin kiinnostaa, en vain viitsinyt aiemmin kauheasti huudella, koska toukokuun viikonloput ovat aikalailla varattuja. Mutta jos myöhemmin kesällä sattuisi vapaapäivälle, niin että olen Helsingissä, niin olen mielelläni mukana.
Sivuja: 1 [2]   Siirry ylös