Dynierax
Velho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Tampere
|
 |
« : 26.Huhtikuu 2012, 12:08 » |
|
En muista, oliko ennen uudistusta tällainen linki olemassa, mutta ainakaan nyt en sellaista löydä. Mielestäni se olisi kätä. Toki pikalinkki selaimessa ajaa asian, kun on omalla tai työkoneellaan hommissa. Ja voi olla, että näkö telkee taas temput, enkä vain ole huomannut linkkiä .-D
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Spekuloikaa fiktiota!
|
|
|
Dragan
Kriitikko
Velho

Poissa
Sukupuoli:
|
 |
« Vastaus #1 : 26.Huhtikuu 2012, 12:48 » |
|
Mainitsemasi ominaisuus (joka siis listasi kaikki ketjut johon olit osallistunut, ja johon oli tullut uutta sisältöä) oli joskus, mutta on tainnut tosiaan kadota.
Itsekin koin sen käteväksi, kun en kamalan aktiivisesti foorumia seuraile.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
tnjrp
Neurovelho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Piikkiö
|
 |
« Vastaus #2 : 26.Huhtikuu 2012, 13:59 » |
|
Mites se erosi "Uudet keskustelut" -osion "Kaikki lukemattomat viestit" -linkistä? Ai niin sori, tarkoittatte "Kaikki omat viestit, joihin on vastattu" -linkkiä. Oliko sellainen oikeasti joskus olemassa?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Dragan
Kriitikko
Velho

Poissa
Sukupuoli:
|
 |
« Vastaus #3 : 26.Huhtikuu 2012, 15:43 » |
|
Niin, en nyt tiedä kumpaa ominaisuutta Dynierax tarkoitti. Kunhan itse päättelin, että tuota mistä itsekin sanoin, koska tuo "Uudet keskustelut" nappi on kohtuullisen selvästi näkyvillä.
Itse muistelisin että oli joku "katso viestit mihin on vastattu" tms toiminto, saattoi toki olla jossain vanhemmissa foorumiversioissa. Tai sitten muistan totaalisesti väärin.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Nafisan
Kriitikko
Teknovelho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Oulu
|
 |
« Vastaus #4 : 26.Huhtikuu 2012, 18:13 » |
|
Minä liityin Risingiin edellisen ulkoasun aikaan ja minusta siinä tosiaan oli tuollainen valikko, joka näytti keskustelut, joihin olin osallistunut, joihin sen jälkeen oli vastatattu.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Jonakin päivänä olen puu, ja tuuli laulaa oksissani ja aurinko tanssii lehdilläni, ja olen vahva ja kaunis kaikkina vuodenaikoina." - Kahlil Gibran
|
|
|
tnjrp
Neurovelho

Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #5 : 27.Huhtikuu 2012, 10:33 » |
|
En sitten vaan koskaan tainnut tarvita sitä, kun en yhtään muista moista. Yleensä phpBB-tyyppisiltä löytyy "näytä omat viestit" -funktionaalisuus, muttei se tavallisesti erottele onko vastattu vai ei vaan se pitää tajuta katsomalla näytöstä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Darkki
|
 |
« Vastaus #6 : 27.Huhtikuu 2012, 10:46 » |
|
Vasemmasta reunasta löytyy nyt kirjautumisen alapuolelta linkit: - Lukemattomat viestit - Näytä uudet keskustelut
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Dynierax
Velho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Tampere
|
 |
« Vastaus #7 : 27.Huhtikuu 2012, 10:51 » |
|
Tuota tuota. Tarkoitan linkkiä, joka johtaa sivulle: http://fi.risingshadow.net/keskustelut/index.php?action=unread&all&start=0Ainakin oma "Uudet keskustelut" -linkkini ohjaa silvulle, jolla on kaikki edellisen käyntini jälkeen tulleet viestit. Jos tuo ko. viestilista on tyhjä, sivulla on linkki tälle "kaikki lukemattomat viestit" -sivulle. Saattaa toki olla, että tuolta asetuksista asiaa saisi säädettyä. En kuitenkaan nopealla etsimisellä löytänyt sellaista asetusta. Tuo linkki olisi mielestäni kätevä, koska en aina täällä käydessäni ehdi katsoa kaikkia mielenkiintoisia viestejä. Seuraavalla kerralla nämä keskustelut eivät näy enää uusina keskusteluina. EDIT: Joo. Olin taas hidas. .-s Kiitos Darkki.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Spekuloikaa fiktiota!
|
|
|
|
Fantasyfan
|
 |
« Vastaus #8 : 27.Huhtikuu 2012, 22:29 » |
|
Minulla on ollut samaa ongelmaa jo pitkään eli kaikki lukemattomat viestit eivät näy listauksessa vaan ne pitää manuaalisesti käydä foorumilta etsimässä. Joskus olen saattanut siitä mainita
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
|
Tiuku
|
 |
« Vastaus #10 : 28.Huhtikuu 2012, 13:12 » |
|
No, mikäs noiden "Lukemattomat viestit" ja "Näytä uudet keskustelut" ero nyt sitten on? Luulin tietäväni sen, mutta täysin saman sisällön se minulle tarjoaa, vaikka eiliseltä jätin tavaraa lukematta.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
tnjrp
Neurovelho

Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #11 : 30.Huhtikuu 2012, 08:37 » |
|
...ja tärkeämpi kysymys, kuka tuunasi vasemman laidan valikosta pois "Lukemattomat viestit" -valinnan? Tuli pikalinkeille näemä heti käyttöä 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Darkki
|
 |
« Vastaus #12 : 30.Huhtikuu 2012, 10:27 » |
|
Lukekaapas aiemmin pistämäni viesti uudelleen =)
Vasemmassa reunassa kirjautumisvalikon alla (oman avatarin) löytyy nyt nuo molemmat linkit, niin lukemattomat viestit kuin myös uudet keskustelut.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
|
Fantasyfan
|
 |
« Vastaus #14 : 30.Huhtikuu 2012, 17:26 » |
|
Entä jos ei siltikään tahdo aina näkyä? :P vai kettuileeko mun keksit
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Darkki
|
 |
« Vastaus #15 : 30.Huhtikuu 2012, 22:19 » |
|
Jaa-a siihen en valitettavasti osaa sanoa. Menee niin tekniseksi SMF:n foorum-softan sisälle, että en tuohon osaa sanoa, että miksi joskus tuo ei toimi joillakin käyttäjillä. Keksien kautta tuo kyllä etsii tietoja, joten voi johtua niistä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|