Fates
Kokelas
Poissa
Sukupuoli:
|
 |
« : 17.Joulukuu 2012, 18:40 » |
|
Tälläista rakkausfiilistelyä väliin. Ensimmäisen tekstin laulunsanat ovat All i want for christmas is you- kappaleesta, eivätkä siis minun. Toisen tekstin laulunsanat ovat Johanna Kurkelan kappaleesta Oothan tässä vielä huomenna, eivät nekään minun. Halusin laittaa kummankin tekstin samaan aiheeseen, sillä ne ovat kovin lyhyitä, eivätkä kai edes kokonaisia novelleja. Olen kiitollinen kommenteista.
--------------------------------------------------------
Olet kaikki mitä tahdon
Mustia, kiharia hiussuortuvia roikkui kasvoillasi. Kasvojani hyväilevät sormesi tuoksuivat tupakalle. Tummasti rajatut utuiset silmät jotka maistelivat minua. Hämärähkössä olohuoneessa tuoksui sinulta. Ja rakkaudelta. Ja joululta. Istuin sinun kyljessäsi jouluvalojen loisteessa ja sinä syötit minulle suklaata joululaulujen soidessa talossa. Imaisit sormiesi päitä silmät puoliummessa.
Sait lahjaksi alusvaatteita, hajuvesia, huulipunia, korvakoruja, kaikkea naisellisen turhamaista jota sinä niin kovasti rakastit. Vaikka minä olisin rakastanut ihan mitä vain minulle olisit keksinyt ostaa, sinä halusit ostaa minulle lahjoja joista tiesit, että pitäisin. Kirjoja, suklaata, kashmirneuleen ja huivin.
Sinä nousit seisomaan ja koottuasi olohuoneen pöydältä ruokalautaset, tartuit käteeni. Sinä halusit tanssia ja koska rakastit tanssimista halusit, että myös minä tanssin kanssasi. Koska halusin että olen onnellinen. Pyörähtelimme olohuoneen lattialla ja sinä pidit sormissasi punaviinilasia varoen tiukasti läikyttämästä sitä.
Kellon rientäessä yli puolenyön sinä nostit minut syliisi ja vaikka olit lyhyempi ja kaikinpuolin sirompi, kannoit minut portaita ylos kohti makuuhuonetta. Sinä hymyilit ja sinun silmäsi suorastaan tulvivat puhdasta ja vilpitöntä rakkautta. Minä rakastin joulua ja sinua. Tämä yö ei tehnyt seuraa monille syntisille jotka olivat alkaneet samalla tavalla. Tämä yö oli hellä, tämä yö oli täynnä taikaa. Sinä pidit minusta kiinni ja huokaisit. Ja siihen me nukahdimme, sylikkäin.
There's just one thing I need I don't care about the presents Underneath the Christmas tree I just want you for my own More than you could ever know Make my wish come true All I want for Christmas is... You
--------------------------------------------------------
Pidä kiinni
Istuin vieressäsi ja katselin keltaisia lehtiä jalkakäytävällä. ''Jos nyt et anna minun mennä, älä päästä irti. Vaikka rukoilisin, anelisin, väittäisin olevani täysin järjissäni, älä tottele. Lupaa pitää minusta kiinni.'' Minä vannotin. Sinä tartuit käsivarsiini takaapäin ja suljit syliisi. Kun päässäni napsahti, sinä pidit lupauksesi. Vaaleat hiukset roikkuivat kasvoillani kosteina, osittain kyyneleistä ja syljestä, osittain ajoittain tihkuavista pisaroista. Vaikka riuhdoin ja rimpuilin, pidit kiinni. Et päästänyt irti vaikka satutin ja uhkailin sinua. Vielä silloinkin kun katulamput olivat jo syttyneet ja oksensin verensekaista nestettä, puolittain istuin, puolittain makasin sylissäsi. Vaikka oksennus valui uudelle valkealle syystakillesi, pidit kiinni ja nojasit päätäsi minun päälakeeni.
Pimeän tultua mä puristan sun kättäs, oothan tässä vielä huomenna Sä oothan tässä vielä huomenna
Kun alan vaipua unen ja valveen välitilaan ja ajatukseni hiipuvat, päästät vihdoin irti ja pujotat kätesi vyötärölleni. Nousemme ääneti ja astelemme hitaasti kohti pimeää rivitaloasuntoa. Autat minua riisumaan takin ja kengät. Istutat minut nojatuoliin ja pyyhi läpimällä, kostealla pyyhkeellä kasvoni. Keräät hiukseni kiinni. Olet asetellut ympärilleni huovan ja minulla on ensimmäistä kertaa aikoihin hyvä olla. Tahdot, että saan nukutuksi, joten kahvin sijasta tarjoilet minulle lämpimän kaakaon. Silmissäsi pilkahtelee rakkaus ja lusikka kilahtaa kuppia vasten. Ojennat sen hienoisesti vapiseviin käsiini. Suot itsellesi lämpimän suihkun vasta kun minä olen nukahtanut.
Voisin kuunnella nauruasi soivaa Kunnes sulaa ikijää tai yö on pysyvää Kun raakkuu varikset ja syvälle käy multa Tiedän jossain onnistuin, kun sinuun takerruin Mitä pidemmälle päivät käy, mä toivon Et ikuista tää onni on
|