Keskustelut
touko 18
lauantai
Risingshadow on Suomen suurin scifi- ja fantasiakirjallisuuteen keskittynyt sivusto. Tarjoamme mm. kattavan ja ajantasaisen spefikirjatietokannan, arvosteluja uutuuskirjoista ja aktiivisen keskustelualueen!

Keskusteluvalikko

Kirjautuminen

Keitä paikalla

• Dyn
  • Iivari
  • Hiistu
  • Darkki
  • Rituri
  • Holly
  • Astorethein
Yhteensä paikalla:
  • 7 käyttäjää
  • 44 vierasta

Lähetä sivu

Uusimmat viestit

Jääkiekon MM-kisat 2013Astorethein31 vastaustaklo 13:12
Robin Hobb -uutisiaJussi43 vastaustaklo 11:08
Uudistus käyttäjien kirjahyllyihin!Darkki8 vastaustaklo 23:06
Seuraava peli-ilta 19.5. Espoossatablo251 vastaustaklo 16:54
Runo: Uusi huominenFates6 vastaustaklo 15:51
Sivuja: 1 2 [3]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Keskustelua avatareista  (Luettu 2052 kertaa)
Souli
Velho
**

Poissa Poissa
Sukupuoli: nainen
Asuinpaikka: lahti
« Vastaus #40 : 12.Heinäkuu 2011, 20:49 »

Oma kuvani on toki omin käsin riipusteltu omakuva! Joskus lukion loppuvaiheilla tehty harjoitussisäänpääsytyö. En ole aivan täysin tyytyväinen maalausjälkeen ja tyyliin: kasvot jäävät tuollaisina hyvin kaksiulotteisiksi, mutta olen mieltynyt väreihin (tai ties mihin) ja käytän tätä mielelläni avatarina.

Eli ei pieniä valkoisia kissoja tälläkertaa :p
tallennettu

voisi noin
noitana olla
vain vähän hunningolla
Formaldehyde
Noviisi
*

Poissa Poissa
« Vastaus #41 : 23.Marraskuu 2012, 04:41 »

Ketju on ehtinyt maata mullissa jo hyvän tovin, mutta josko sitä silti tohtisi ylös kaivella.

Pidän tämän kuvan mietteliäästä vastakkainasettelusta.

Huomaan, että minulla on taipumusta valita toistuvasti mustavalkoisia avatareja, jotka toistavat itseään myös aihevalinnan suhteen. Ne esittävät useimmiten jonkun kasvoja, poikkeuksena eräs piirroshahmo, jonka olen saanut mahtumaan kokonaisena kuvaan eräällä toisella sivustolla.

Samastun avatareihini ja myöskin sitoudun niihin päätöksen tehtyäni.

Memento mori.

tallennettu

Flowers in formaldehyde.
Hansu
Kokelas
*

Poissa Poissa
Sukupuoli: mies
« Vastaus #42 : 22.Tammikuu 2013, 22:18 »

Pohdin pitkään, että millaisen avatarin oikein haluan tälle foorumille. Kun viimeksi pyörin foorumilla, käytin kuvaa verenhimoisesta Rurouni Kenshinistä. Ei se enää oikein puhuttele. Sitten keksin käyttää kuvaa yhdestä hahmosta minun ja kaverini pelistä! Avatarini kuvan on tehnyt vesiväreillä tämän kaverini kaveri. Haluan vähän röyhistellä rintaani ja sanoa, että tuo pappa on maalattu tarkasti minun luonnosteni mukaan. Hehee. Olen vain ylpeä siitä, että piirrokseni kävivät tälle taiteilijalle ja että hän teki siitä niin hienon.

Avatarini pappa on siis minun ja kaverini keskeneräisestä viikinkiseikkailupelistä. Papan nimi on muistaakseni Helmut ja hän oli eläissään suuri viikinkipäällikkö. Kuoltuaan pappa sitten tulee mukisemaan kelvottomalle pojan hulttiolleen, ettei hänelle hommattu riimukivi ole tarpeeksi iso ja pojan pitäisi hakea tietysti se kaikista isoin. Helmut on luonteeltaan äkäinen ja ihmisten kanssa varsin toimeentulematon haamu.
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  
Keskustelut