16.Tammikuu 2017, 14:42 *

Sivuja: 1 2 [3]   Siirry alas
Kirjoittaja Aihe: Hukkatyttö (pitkää fantasiaa)  (Luettu 11187 kertaa)

Asuinpaikka: Varsinais-Suomi
« Vastaus #40 : 01.Toukokuu 2013, 19:26 »

Ähm, kiitoksia. Ensinkin niistä kuvista. Hukan kuva oli ensimmäinen susi, jonka olen koskaan piirtänyt... Piti etsiä mallikuvia netistä ja muutenkin vähän niin kuin opetella kaikki alusta lähtien... Miten saada turkki näyttämään karvaiselta ja niin edelleen. Joten kuva on vähän kankea. Samoin kuin tussaus. :D Samoin oli hankalaa piirtää ensimmäistä kertaa elämässäni miestä ilman paitaa. Lihaksikasta miestä. Ilman paitaa. Etsin inspiraatiota Petri Hiltusen piirroksista... Joten siksi lopputulos oli. Mitä oli.

Hihihi. Kiitos. :3 Se selittyy myöhemmin (paljon myöhemmin), miksi Deumos tunnisti Anetten. Itse asiassa olen jo antanut kaikki tiedot teidän käsiinne, joten jos olette oikein nokkelia, kyllä te sen arvaatte. Itse asiassa se on niin ilmiselvää, että vähän hämmästyttää, miksei kukaan ole jo sanonut sitä ääneen.

Kiitos kiitos kiitos. Olette niin ihania.

noreen
Kokelas

« Vastaus #41 : 01.Toukokuu 2013, 19:35 »

Jaah, senkö saa tässä sanoakin? Minulle tuli lähinnä mieleen, että Deimos on tavannut Anetten tämän syntyessä, tyttöhän taisi olla puolikuollut ellei peräti tyystin hengetön syntyessään.

Asuinpaikka: jossain Synkmetsän syöverissä
« Vastaus #42 : 01.Toukokuu 2013, 21:32 »

Tai sitten Duéumos on se Anetten hukka... tai ei sittenkään. Pyörittää silmiään

Asuinpaikka: Varsinais-Suomi
« Vastaus #43 : 02.Toukokuu 2013, 16:46 »

Aika hyvin! Varsinkin noreen on jo lähellä totuutta. :3 Kun tuota vielä mietit vähän eteenpäin, tajuat juonen aivan varmasti.

Harri Potaska
Kokelas

« Vastaus #44 : 02.Toukokuu 2013, 17:48 »

Tarkoitus ei ole viilata pilkkua vaan huomauttaa asiallisesti, että kun kerran olet nähnyt paljon vaivaa, voisi kertomuksesi aloitus parantua, jos muuttaisit sitä poistamalla sen ensimmäisen sanan.

"Kaikki alkoi siitä"...olisi parempaa kieltä.

Jatkoa en ole lukenut, koska minua tuo häiritsee.

(Tämän kommentin saa poistaa, jos se tuntuu liian henkilöönkäyvältä.)

Asuinpaikka: Varsinais-Suomi
« Vastaus #45 : 02.Toukokuu 2013, 18:58 »

Anna kun tajuan tämän oikein. Et saanut luettua kuin ensimmäisen lauseen, koska ensimmäinen sana häiritsi sinua niin paljon? :D Tästä ei voi perfektionismi (ja pilkunnu***nen) vähän paremmaksi muuttua! Ja ei ollenkaan, en loukkaantunut. Tämä on liian huvittavaa, että viitsisi loukkaantua. :3

Älä huoli, ensimmäinen lause on vielä tuollainen, koska en ole täysin varma, millaiseksi muotoilen sen lopullisesti. Tarina nimittäin alkaa täysin samoilla sanoilla, miten manalassa ollessaan Anette aloittaa kertomisen, kun selittää, miten joutui manalaan. Yhdessä ajatusversiossa ajattelin, että aloitan tarinan tällaisella "prologilla", mutta kun lopulta päätin, että turhaa toistaa sama kohtaus (koska kohtaus tulisi myöhemmin), niin aloitin sittenkin alusta.

Jahka tiedän, mitä Anette oikeasti sanoo, ensimmäinen lause muuttuu. :3

Kiitos informatiivisesta ja auttavasta kommentista! :'D

Harri Potaska
Kokelas

« Vastaus #46 : 02.Toukokuu 2013, 19:20 »

Ole ystävällinen!

Katsos, kyllä Homeros torkahtelee, mutta Homeroksen ei kannattaisi torkahdella heti alussa. Etenkin, jos pitää paikkansa, että kustannustoimittajat lukevat korkeintaan ensimmäisen sivun - tai ensimmäiset rivit!

Asuinpaikka: Varsinais-Suomi
« Vastaus #47 : 15.Toukokuu 2013, 15:39 »

Viides luku ilmestynyt! Kommentteja saa antaa. :3

Asuinpaikka: Varsinais-Suomi
« Vastaus #48 : 30.Toukokuu 2013, 21:44 »

Jos tätä nyt vielä joku lukee, niin kuudes luku on ilmestynyt. :)

Asuinpaikka: jossain Synkmetsän syöverissä
« Vastaus #49 : 31.Toukokuu 2013, 17:47 »

Olen pahoillani, etten ole laittanut kommenttia, vaikka olenkin lukenut kummankin osan. Laitan myöhemmin viidennen osan palautteen, nyt tulee juttua kuudennesta... Menemme näin erittäin kronologisessa järjestyksessä  Hymyilee leveästi

Joo, mutta tämä kuudes osa. Nyt tulee kaipaamaani tietoa Eufemiasta ja olen siksi hyvin tyytyväinen. Jotenkin aloin sympata heti tätä pikku prinsessaa, ja odotan kovasti lisää. Lenoren kihlaus ei sinäänsä ollut mikään yllätys, mutta järkytys kuitenkin.

Sitten tuli mieleen, että oletko nähnyt Laputa-elokuvaa? Ehkä lentävä saari on hyvä jumalien asuinpaikka, mutta tuntuu, että se vie ajatukset elokuvaan. Jos keksisi vaikka jonkun oman paikan? Ei millään pahalla Hymyilee

Korpissa oli hieman häiritsevää se, että siitä puhuttiin hän-muodossa. No, onhan lintu aika inhimillinen, mutta itseni se häiritsi. Se tietty riippuu ihan lukijasta.

Ja jos Deumos on rakastunut Anetteen, mitä tuleekaan tapahtumaan? Zandros on pelottava... Tosi pelottava. Mitä se tekee Anetelle? Kunpa Korppi ei tottelisi käskyä...

Viidennestä tulee palautetta sit myöhemmin (= epämääräisen ajan päästä Iskee silmää)

Asuinpaikka: Varsinais-Suomi
« Vastaus #50 : 01.Kesäkuu 2013, 17:05 »

Olen nähnyt Ghibli-studion Laputan ja siinähän ei siis ole kyseessä hihasta repäisty nimi...

Laputa on alunperin esitelty Jonathan Swiftin kirjassa Gulliverin matkat ja juuri tuosta kyseisestä kirjasta otin nimen. Se muuten on erittäin loistava kirja. Kirjassa Laputa oli juuri älykköjen kansoittama kaupunki, oikea utopia, joka sitten kuitenkin oli omalla tavallaan vajaa ja viallinen. Kaikessa viisaudessakaan älyköt eivät tajunneet kaikkia asioita. Siksi Laputa tuntui sopivan tyylinsäkin puolesta... Ihailen Swiftin kirjoitustyyliä ja pistävää ihmistajua. Tämä nimen lainaaminen oli vähän niin kuin kömpelö kumarrukseni hänen suuntaansa.

Mmmh, kiitos palautteesta. :3

Asuinpaikka: jossain Synkmetsän syöverissä
« Vastaus #51 : 07.Kesäkuu 2013, 14:31 »

Joo, tiesin mistä Laputa alunperin on. Miksihän en sanonut sitä? Vai olinko unohtanut koko jutun? Hmm. Loma on tehnyt tehtävänsä.

Asuinpaikka: Varsinais-Suomi
« Vastaus #52 : 18.Kesäkuu 2013, 14:52 »

Se on aika hyvin. Itse sain tietää asiasta vasta, kun luin Swiftin kirjan.

Blogin päivittäminen on vähän jäänyt. Noh, muutenkin. Ei väliä.

Asuinpaikka: jossain Synkmetsän syöverissä
« Vastaus #53 : 18.Kesäkuu 2013, 21:35 »

On sillä väliä! Laita äkkiä lisää osia, jooooko?

Asuinpaikka: Varsinais-Suomi
« Vastaus #54 : 26.Kesäkuu 2013, 09:27 »

Noh, nyt siellä on uusi kappale.

Asuinpaikka: jossain Synkmetsän syöverissä
« Vastaus #55 : 04.Elokuu 2013, 21:52 »

Sori, olen myöhässä... Mutta koska et ole enää linkittänyt lukuja, olen elänyt siinä uskossa, että olet lopettanut kirjoittamisen Surullinen Ehkä laitan blogiin suraavat kommentit Hymyilee

Seitsemäs luku: Susiratsastajia! Jihhii! Ensin pidin enemmän Lysanderista, Nath tuntui jurolta ja pelottavlta, mutta sitten L alkoi ärsyttämään. Onhan se aika söpö ja näin, mutta... ääh, Nath on kiinnostavampi!

Nyt kun olen lukenut loputkin luvut, en voi vilpittömästi ihmetellä missä Eufemia on.
Spoileri (klikkaa näytä/piilota)
Hyvä luku, kirjoita lisää!

Asuinpaikka: Varsinais-Suomi
« Vastaus #56 : 30.Elokuu 2013, 10:49 »

Heh, joo. En ole jaksanut (ts. muistanut) linkittää uusimpia lukuja tänne ihan niin säännöllisesti... No, nyt laitoin niitä taas lisää. Ja yritän jatkossakin muistaa laittaa niitä aina silloin tällöin. n___n

Kiitos! Piristävä kommentti. Mukavaa että olet pitänyt. :3

Asuinpaikka: Varsinais-Suomi
« Vastaus #57 : 26.Syyskuu 2013, 11:47 »

Lisäsin kolmannentoista luvun. :)

Sivuja: 1 2 [3]   Siirry ylös