23.Tammikuu 2017, 06:23 *

Sivuja: [1]   Siirry alas
Kirjoittaja Aihe: Käyttäjätunnuksien yhdistäminen  (Luettu 1605 kertaa)
Ansa
Velho

Asuinpaikka: SJK/VSA
« : 13.Syyskuu 2013, 14:17 »

Hoplaa.

Ajattelin potkia teitä täällä, kun kuitenkin sitä tulin pohtineeksi jo pitkän aikaa. Elikkäs ongelmani on suurinpiirtein samankaltainen kuin Rosella aiemmin (katso Nimimerkin vaihtaminen): olen ollut olemassa täällä toisella nikillä (Aiona). Koska unohdin sen tiedot tyystin, kirjauduin sitten uudestaan tällä Ansalla. Nyt kävi mielessä onnistuisikohan näiden kahden yhdistäminen ja jatkaisin joko Aiona- tai Ansa-nikillä.

Jossain määrin olen alkanut kiintymään kyllä Ansaan, mutta Aiona kummittelee tuolla vieläkin. Siihen liitetty sposti on varmaankin kuollut jo aikaa sitten, mikä selittänee sen, etten saanut palautettua tietoja kyseiseen käyttäjätunnukseen. Kai sitä vain haluaisi kaikki omat kirjoitukset saman nikin alle, jos onnistuu. Tässä tällainen pähkinä teille purtavaksi. :)

The world is changing, the sun sets, and the vodka is coming to an end.
- Dandilion
Darkki

Asuinpaikka: Helsinki
« Vastaus #1 : 20.Syyskuu 2013, 09:02 »

Meillä on tulossa iso uudistus jossa tämä keskustelualue menee kokonaan uusiksi. Katsotaan uuden keskustelualueen myötä saadaanko nykyisiä viestejä sinne siirrettyä ja mahdollisesti siellä sitten yhdistettyä nimimerkkejäsi yhteen viestien osalta.
Sivuja: [1]   Siirry ylös