22.Tammikuu 2017, 16:16 *

Sivuja: [1]   Siirry alas
Kirjoittaja Aihe: Risingshadow.fi uudistuu!  (Luettu 2337 kertaa)
Darkki

Asuinpaikka: Helsinki
« : 16.Syyskuu 2013, 16:08 »

Risingshadow:n suomenkieliselle sivustolle tehdään laajamittainen päivitys perjantaista 27.9. klo 12:00 alkaen. Päivityksen aikana sivut tulevat olemaan poissa käytöstä - käyttökatko kestää arviolta useampia päiviä. Päivityksen etenemisestä tiedotetaan englanninkielisen Risingshadow:n foorumilla, tietenkin suomeksi -> Linkki.

Päivityksen myötä etenkin keskustelualue kokee huomattavan uudistuksen siirtyessämme käyttämään englanninkielisen sivuston kanssa yhteensopivaa Kunena-foorumipohjaa. Mikäli suinkin mahdollista, tullaan nykyisen keskustelualueen viestit siirtämään uudelle foorumille. Mikäli viestien siirto osoittautuu teknisesti mahdottomaksi toteuttaa, säilytetään nykyinen foorumi arkistona, josta vanhoja viestejä pääsee lukemaan.

Käyttäjien tiedot (mm. Kirjahyllyt kaikkine tietoineen) säilyvät ennallaan ja nykyiset tunnukset toimivat myös päivityksen jälkeen. Nykyisten käyttäjien ei siis tarvitse rekisteröityä uudelleen.
Piru Naiseksi
***

Asuinpaikka: Helsinki
« Vastaus #1 : 19.Syyskuu 2013, 12:17 »

Kuinkahan tänne enää sitten löytää?
Miten saa taas Risingin osaksi keskustelutyöpöytää?
Onkohan palstan ilme tieteisilakka
vai syökö kaiken ydyn männävuotinen savusilakka?

Toivon, ettei päivitystulos ole niin skifiä silkkaa,
että selailuvaikeudet mua, tietoteknistä tolloa, pilkkaa.
Se pilkka sitten kyllä omaan nilkkaan osuu,
kun  meikäakka ärjynä työpöytää virtuaaliatraimin hosuu.
Hiistu
Velhoruhtinatar

Asuinpaikka: Tampere/Vihti
« Vastaus #2 : 21.Syyskuu 2013, 17:26 »

Mikäli olen oikein käsittänyt, niin sivuston osoite ei muutu miksikään, ja nimi nyt ainakin pysyy samana. Eli samalla tavalla löytyy kuin ennenkin. Hymyilee

Tänne tulee käyttöön sama foorumipohja, joka on jo käytössä tuolla englanninkielisellä puolella, joten sieltä voi käydä katsomassa, millaiselta suunnilleen tulee näyttämään. Onhan se vähän erilainen käyttää kuin tämä entinen, mutta äkkiä sen käyttöön tottuu. Iskee silmää

Tavallaan.
Iivari
Velhoruhtinas

Asuinpaikka: Vantaan Jokiniemi (ja muu elämänalue)
« Vastaus #3 : 26.Syyskuu 2013, 16:16 »

Huomenna sit mennään kii! Muistakaa seurata tilannetta enkkupuolelta!

Olen niitä tapahtumia
joita ei käsitellä perinteisillä luukuilla.
Pekka Kejonen
Hiistu
Velhoruhtinatar

Asuinpaikka: Tampere/Vihti
« Vastaus #4 : 26.Syyskuu 2013, 18:47 »

Tämä on kyllä ehdottomasti jännin juttu sitten.. edellisen ison uudistuksen! Hymyilee leveästi

Tavallaan.
VMN
Kriitikko
Noviisi

Asuinpaikka: Vantaa
« Vastaus #5 : 26.Syyskuu 2013, 20:26 »

Hyvä tuoda tämä asia nyt esille kun uudistus on juuri tulossa, mutta tuonpa nyt esille kun vielä muistan ! Elikkäs Rising toimii hyvin vaihtelevalla menestyksellä kun yritän selata sitä puhelimellani. Toisinaan se toimii moitteettomasti, mutta useasti kuva alkaa ikään kuin välkkyä. Tausta säilyy, mutta kaikki merkityksellinen, kuvat, tekstit, koko ulkoasu muuten, katoaa. Välkyminen on joko sellaista että se tulee kerran pari, tai sitten jatkuvalla syötöllä niin että lukeminen on liki mahdotonta.

En tiedä onko ongelma tiedossa mutta toivottavasti uudistus muuttaisi asian!

Mene ja lue allekirjoittaneen hyytävä lyhyt novelli Vääjäämätön:

Sivuja: [1]   Siirry ylös