Keskustelut
touko 19
sunnuntai
Risingshadow on Suomen suurin scifi- ja fantasiakirjallisuuteen keskittynyt sivusto. Tarjoamme mm. kattavan ja ajantasaisen spefikirjatietokannan, arvosteluja uutuuskirjoista ja aktiivisen keskustelualueen!

Keskusteluvalikko

Kirjautuminen

Keitä paikalla

• Nigi
  • Ansa
  • Huoleton
  • Rituri
  • Lune
  • Dragan
  • Dyn
  • Yoana
  • Iivari
  • Kefeidi
  • Tiuku
Yhteensä paikalla:
  • 11 käyttäjää
  • 45 vierasta

Lähetä sivu

Sivuja: [1]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ystävänpäivä  (Luettu 243 kertaa)
Dynierax
Velho
**

Poissa Poissa
Sukupuoli: mies
Asuinpaikka: Tampere
« : 14.Helmikuu 2013, 08:28 »

Se on täälä taas, eli hyvää ystävänpäivää kaikille yhdessä ja jokaiselle erikseen!

Viime vuodesta poiketen muistin asian tällä kertaa ajoissa. .-)

Mitä teidän ystävänpäivänne pitä sisällä? Onko ystävnpäivä vain kaupallista hömpötystä, koska jokainen päivä on ystävänpäivä? Vai onko nyt se ainoa päivä vuodesta, jona on ok osoittaa pehmeitä tunteita kanssaihmisiä kohtaan?
tallennettu

Spekuloikaa fiktiota!
Huoleton
Velho
**

Paikalla Paikalla
Sukupuoli: nainen
Asuinpaikka: Helsinki
« Vastaus #1 : 14.Helmikuu 2013, 10:03 »

Siirappisen makeaa ystävänpäivää!!!

Tänä vuonna muistin ystävänpäivän jo viime viikolla ja sain siis lähetettyä ystäville kortit. :)

En ole koskaan viettänyt ystävänpäivää mitenkään erikoisesti, eikä tämä vuosi ole poikkeus.
tallennettu
Warghast
Noviisi
*

Poissa Poissa
Sukupuoli: mies
Asuinpaikka: Vantaa
« Vastaus #2 : 14.Helmikuu 2013, 12:00 »

hyvät ystävänpäivät vaan. itte en muistanu koko tapausta, eihän tuo oo eres vapaapäivä niin ei rekisteröidy kummemmin omaan aika-avaruuteen. Mitä nyt työpaikalla intran teema oli ällöttävän vaaleanpunaisen.
tallennettu
Kirjaneito
Noviisi
*

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Suomi
« Vastaus #3 : 14.Helmikuu 2013, 14:17 »

Ihanaa ystävänpäivää kaikille!

Ystävänpäivä on päivä jolloin pitäisi muistaa ystävää. Itselleni tämä on joskus vaikeaa, esimerkiksi viime vuonna laiminlöin koko jutun. Tänä vuonna tein kavereille kortit ja rakkaimmalle ystävälleni ostin karkkia+purkaa ja tein kortin jossa kerron kuinka tärkeä hän on minulle.

Nykyään ystävänpäivä on aika kaupallinen juttu. Sydänleivokset ja vaaleanpunaiset roinat tunkevat joka nurkasta. Tämä ei mielestäni ole päivän idea, se on oikeasti tärkeiden ystävien huomioiminen. En myöskään hirveästi tykkää esim. koulumme halipassi jutusta. (Ripustat kaulaasi paperisydämen, halaat kaveria ja kirjoitatte nimenne toistenne sydämiin). Tästä nimien keräilystä tulee helposti statussymboli, mitä enemmän nimiä, sitä enemmän kavereita. Toisaalta onhan tuo ihan kiva, kerrankin tulee halattua kaveria! 
tallennettu

"Of course it is happening inside your head, Harry, but why on earth should that mean, that it is not real?" -Harry Potter and Deathly Hallows
Emelie
Noviisi
*

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Helsinki
« Vastaus #4 : 14.Helmikuu 2013, 14:54 »

Ystävänpäivätoivotukset.  Hymyilee

En oikein tiedä miten ystävänpäivään pitäisi suhtautua. Idea on sinänsä ihan hyvä, mutta sen kaupallisuus tökkii myös minua. Minä arvostan ehkä enemmän spontaaneja lahjoja (sekä antamisessa että saamisessa), joten jotenkin tällaiset enemmän tai vähemmän velvollisuudentunteen takia annettavat lahjat eivät oikein innosta.

En myöskään hirveästi tykkää esim. koulumme halipassi jutusta. (Ripustat kaulaasi paperisydämen, halaat kaveria ja kirjoitatte nimenne toistenne sydämiin). Tästä nimien keräilystä tulee helposti statussymboli, mitä enemmän nimiä, sitä enemmän kavereita. Toisaalta onhan tuo ihan kiva, kerrankin tulee halattua kaveria! 

Ja onhan se ihan kiva, jos kerää rohkeutta ja uskaltautuu halaamaan jotakuta johon on ehkä mahdollisesti ollut pitkään ihastunut.  Iskee silmää Tuohon tarkoitukseen itse sitä aikoinaan yläasteella ollessani käytin (kunhan olin ensin tosiaan kerännyt sitä rohkeutta...)
tallennettu
Celestine
Kokelas
*

Paikalla Paikalla
Asuinpaikka: jossain Synkmetsän syöverissä
« Vastaus #5 : 14.Helmikuu 2013, 17:17 »

Hyvää ystävänpäivää kaikille tämän lukeville!

Ystävänpäivän kaupallisuus ei oikein innosta, mutta annoin parhaille luokkakavereille kortit, lähetin tekstiviestit kauempana asuville ja kirjoitin sähköpostiviestin ulkomailla asuvalle rakkaalle ystävälleni. Ja tietty meillä oli kaverin kanssa itse askarrellut sydämet kaulassa

Ja kyllähän mulle nyt aina vaaleanpunaiset sydänmuffinssit kelpaa Iskee silmää
tallennettu

Elämä on kuin greippi. (Douglas Adams)
Vael
Kokelas
*

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Pääkaupunkiseutu
« Vastaus #6 : 14.Helmikuu 2013, 20:42 »

Hyvää ystävänpäivää munkin puolesta kaikille!

Mulle tämä päivä tuli liian nopeasti, enkä ehtinyt mitenkään varustautua, joten tunsin itseni vähän alisuoriutuvaksi ystäväksi koulussa heheh... Onneksi sydämen muotoista mokkapalaa ja suklaahippukeksiä riitti kaikille muiden puolesta ja muillakaan ei liiemmin noita kortteja ollut :P Ystävänpäivä alkoi mun osalta aika kakkaisesti, mutta haleja jaeltiin ja ystävät pelastivat mun päivän onneksi:)
Kiitos abien, myös karkkia saatiin mahan täydeltä. Ne ei olleet mitään laatumakeisia tai suklaata, vaan kovia ja esanssisen makuisia, mutta karkki näytti olevan ensisijaisesti heittoväline tänään joten ihan onnistunut valinta kai siinä mielessä.
Ainakin yksi ystävänpäiväkortti ja kirje munkin pitää vielä saada kokoon ennen maaliskuuta kun nään serkun pitkästä aikaa :) Kivaahan tollanen on, mutta koulu vie niin kauheasti aikaa ja huomiota että jää helposti kaikki luova toiminta vähemmälle.

*
tallennettu
Hiistu
Velhoruhtinatar

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Tampere/Vihti
« Vastaus #7 : 14.Helmikuu 2013, 21:40 »

Ystävänpäiväiltaa!

Korttia ja tekstaria lähetin, mutta muutoin ei tullut mitenkään erityisesti vietettyä. Luin tenttiin ja kävin katsomassa veljen vanhojentanssit. Nyt pitää jatkaa lukemista.

Kaikenlaiset äkkimakeat sydänleivokset olisi kyllä kelvanneet...   Näyttää kieltä
tallennettu

Tavallaan.
Dyn
Velhoruhtinatar

Poissa Poissa
« Vastaus #8 : 14.Helmikuu 2013, 22:17 »

Lähinnä katselin dösässä kun naapurin intialainen jätkä kiikutti kotiin hädin tuskin syliin mahtuvaa kukkapakettia... ois kelvannu mullekin. Muuten meni työn touhuissa tämä(kin) päivä sen ihmeempiä mitään juhlistamatta.
tallennettu

Until one day, the boundary gives way.
Sivuja: [1]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  
Keskustelut