Samx
Kokelas
Poissa
|
 |
« Vastaus #80 : 05.Toukokuu 2007, 19:27 » |
|
kuinka monta/ketkä nytten on ilmoittautunut tähän roolipeliin?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Greenhead
Velho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Meren rannalla. [Raahe]
|
 |
« Vastaus #81 : 05.Toukokuu 2007, 21:28 » |
|
veikkaisin 18 osallistujaa.. Menikö oikein.? Ketkä on osallistunut.. Viesteistä pystyy päättelemään 7-10 pelaaja. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Tiuku
|
 |
« Vastaus #82 : 05.Toukokuu 2007, 21:34 » |
|
Itse asiassa hyvinkin yli kymmenen pelaajaa pystyy päättelemään, jos on optimistinen. :) Ja minä tiedän yhden jota te ette.
Tulkaa nyt te epäröijät viimein mukaan, olisi ikävää jos tämän alkaminen venyisi kesälle tai -- pahimmassa tapauksessa -- tämä ei alkaisi ollenkaan. Se olisi jo enemmänkin kuin ikävää.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Hillo
Teknovelho

Poissa
Asuinpaikka: Helsinki
|
 |
« Vastaus #83 : 05.Toukokuu 2007, 21:37 » |
|
Nimenomaan. Miekin olen täällä hei, ettekä te voi olla yhtään minua jänishousumpia.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Mietin vasta mitä ajatella.
|
|
|
Greenhead
Velho

Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #84 : 05.Toukokuu 2007, 21:45 » |
|
Jes. niin sitä pitää. Anna mennä, Hillo 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Samx
Kokelas
Poissa
|
 |
« Vastaus #85 : 05.Toukokuu 2007, 21:48 » |
|
Inhottavaa jos tämä alkaisi kesällä...  Noh löytyisikö pelinjohtajalta osallistuja listaa?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Kuurankukka
|
 |
« Vastaus #86 : 05.Toukokuu 2007, 21:49 » |
|
Hei kuulkaa, mitä siihen esittelyyn noin niin kuin tarkalleen pitäisi kirjoittaa...?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
viha heikentää sydämistä voimakkaimmankin ja ennen kuin huomaat olet itsesi vankina murheidesi kahleilla kytkettynä katkeruuteen
|
|
|
|
Tiuku
|
 |
« Vastaus #87 : 05.Toukokuu 2007, 21:56 » |
|
Kuura: Minä kirjoitin oikeastaan vain ammatin. Ei siinä muuta tähdellistä ollut. Paitsi ehkä vielä se, että olen tällä haavaa aika köyhä. :) Kuulemma kelpasi hyvin.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Kuurankukka
|
 |
« Vastaus #88 : 05.Toukokuu 2007, 21:57 » |
|
Hienoa. Kiitos. ^^ Aww, nyt pitää enää keksiä ammatti. Ehehe. Kumminkin, ihan varmasti saan seen aikaan... toivottavastin pian.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
viha heikentää sydämistä voimakkaimmankin ja ennen kuin huomaat olet itsesi vankina murheidesi kahleilla kytkettynä katkeruuteen
|
|
|
Hillo
Teknovelho

Poissa
|
 |
« Vastaus #89 : 05.Toukokuu 2007, 22:04 » |
|
Kuura: Lyhyttä historiaa, ammatti, luonnetta eeteesee.
Ja Greenhead: minä nyt olen jo viikon (vai kaksi? emt.) ollut ilmoittautuneiden listalla, että en minä mikään lisäys sinne ole.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Greenhead
Velho

Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #90 : 05.Toukokuu 2007, 22:07 » |
|
Ja Greenhead: minä nyt olen jo viikon (vai kaksi? emt.) ollut ilmoittautuneiden listalla, että en minä mikään lisäys sinne ole. Jeps. kunhan moraalia lisäsin porukkaan. Ei kai tämä viestien kirjoittaminen meni spämmin puolelle.?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Hillo
Teknovelho

Poissa
|
 |
« Vastaus #91 : 05.Toukokuu 2007, 22:14 » |
|
Nääh.
No nyt meni.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Flamer
Noviisi
Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Vantaa
|
 |
« Vastaus #92 : 05.Toukokuu 2007, 22:24 » |
|
Keskustelu on aina kivaa, mutta koitetaas ihmiset pitää se spämmi poissa että ihmiset jaksavat ketjua alusta asti lukeakkin.  Valitettavasti en pysty laittamaan PJ:n asemassa osallistuja listaa esille koska kyseinen lista on Rid:in hallussa kunnes 20 pelaajaa on ilmottautunut. Mutta lista tulee esille samalla kun peli itse alkaa. Kärsivällisyyttä vain.  Kaikki eivät ole niin varmoja voivatko pelia pelata aktiivisesti ja siksi osallistujen määrä on aika vähäinen.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Morinjoc
Teknovelho

Poissa
Sukupuoli: 
Asuinpaikka: Tampere
|
 |
« Vastaus #93 : 05.Toukokuu 2007, 22:25 » |
|
josko etusivulle saisi linkin tänne? kenties kukaan ei vaan ole eksynyt tänne lukemaan tätä ketjua.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Minkälaista ääntä banaanit pitävät metsästäessään?
|
|
|
|
Rid
|
 |
« Vastaus #94 : 06.Toukokuu 2007, 09:49 » |
|
Kyllä tämä aika ylhäällä on ollut koko ajan ja leikkinurkassa on ollut kanssa linkityksiä tänne, että eiköhän tämä ole nähty. 18 19 osallistujaa on tällä hetkellä ja nyt vaan hirveästi painostusta kehiin että saataisiin peli aloitettua jo ensi viikonloppuna.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 06.Toukokuu 2007, 16:08 kirjoittanut Rid »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Xariel
|
 |
« Vastaus #95 : 06.Toukokuu 2007, 14:33 » |
|
Kaksi puuttuu? Jes! Kaksi vielä mukaan!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Samx
Kokelas
Poissa
|
 |
« Vastaus #96 : 06.Toukokuu 2007, 19:03 » |
|
eikös pj voisi itse ohjata paria tyyppiä, siis pahimmassa tapauksessa? 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Tiuku
|
 |
« Vastaus #97 : 06.Toukokuu 2007, 19:09 » |
|
Samx, se ei oikein tämäntyylisessä pelissä onnistu. Jos PJ ohjaa vaikka tavallista "kyläläistä" ja salamurhaajaa, äänestyssysteemissä ei ole paljoa järkeä, saati koko pelissä muutenkaan.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Rid
|
 |
« Vastaus #98 : 06.Toukokuu 2007, 19:18 » |
|
Jos tiistaihin mennessä ei ole tullut viimeistä pelaajaa, niin sitten uhraan itseni ja omaa aikaani pelin vuoksi, mutta mielellään en pelaisi... Mutta samaan syssyyn nyt sitten ilmoitus, että peli _alkaa_ ensi viikonloppuna!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Kuurankukka
|
 |
« Vastaus #99 : 06.Toukokuu 2007, 21:30 » |
|
Järjestä osallistujalista, niin tietää, ketkä ovat jo mukana ja keitä voi manipuloida.  Muoks: Awws, en ole ainoa, jolta puuttuu kuvaus.  Ihan totta, teen sen kohta... mutku en osaa.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 06.Toukokuu 2007, 22:43 kirjoittanut Kuurankukka »
|
tallennettu
|
|
|
|
|