Keskustelut
touko 21
tiistai
Risingshadow on Suomen suurin scifi- ja fantasiakirjallisuuteen keskittynyt sivusto. Tarjoamme mm. kattavan ja ajantasaisen spefikirjatietokannan, arvosteluja uutuuskirjoista ja aktiivisen keskustelualueen!

Keskusteluvalikko

Kirjautuminen

Keitä paikalla

• Dyn
  • Emelie
  • Jussi
  • Rituri
  • VMN
  • Ansa
  • Q_Black
  • Windark
  • Darkki
  • Iivari
Yhteensä paikalla:
  • 10 käyttäjää
  • 40 vierasta

Lähetä sivu

Uusimmat viestit

Tupakka ja tupakointiFormaldehyde62 vastaustaklo 00:48
Viimeisin näkemäsi elokuva? Take 2Rasimus426 vastaustaklo 21:12
Milloin on kevät?Kirjaneito20 vastaustaklo 20:52
Catherynne M. ValenteKirjaneito3 vastaustaklo 20:50
LyriikatKirjaneito35 vastaustaklo 20:47
Sivuja: [1]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: //Siivottu pois  (Luettu 1005 kertaa)
Aura
Kokelas
*

Poissa Poissa
Sukupuoli: nainen
Asuinpaikka: Turku
« : 13.Huhtikuu 2007, 18:26 »

Siivottu, poistettu, hävitetty, kadotettu ja niin edelleen.
« Viimeksi muokattu: 26.Tammikuu 2013, 21:13 kirjoittanut Aura » tallennettu
emu
Noviisi
*

Poissa Poissa
« Vastaus #1 : 16.Huhtikuu 2007, 15:38 »

oikein kivoja kuvia ^^ tykkäsin itsekin siitä Yoelista, ilme on tosiaan hieno. en tiedä miksi, mutta mua alkoi naurattamaan  Hymyilee leveästi (älä ota sitä loukkauksena, sillä se ei ole sitä  Iskee silmää ) viimeinenkin kuva on muuten kiva, mutta toinen käsistä hyppäsi esiin, kun siinä ei ollut sormia.

olisi kiva itsekin osata piirtää noin.
tallennettu
Aura
Kokelas
*

Poissa Poissa
« Vastaus #2 : 17.Huhtikuu 2007, 22:11 »

Lainaus käyttäjältä: emu
---, mutta toinen käsistä hyppäsi esiin, kun siinä ei ollut sormia.
Jätin tiedostaen sormet pois, koska minulla oli visio. Visio toimii näköjään huonosti, ja tajusin juuri äsken miksi. Äh, ensikerralla paremmin -__-

Kiitoskiitos kommentista :)
tallennettu
Puolikuu
Noviisi
*

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Helsinki
« Vastaus #3 : 26.Huhtikuu 2007, 19:33 »

Nyt oli pakko tulla laittamaan kommenttia, vihdoin sain aikaseksi. ^^

Esimmäinen: En oikein näy tarvetta jatkaa tätä loppuun. Hyvähän se on näinkin ja ehkä paremminkin, kun tyyppi ei huku liian kirjavaan taustaa. Tuo lyijäritausta on oikeastaan hyvinkin nätti. Noh, mitä itse tyyppiin tulee niin kivalta näyttää, vaikka haalareissa tussijälki näkyykin vähän ikävästi *valivali*. Ei kokonaisuudessa ole valittamista.

Sitten tuo satunnainen hyypiö. Aikas Bleach-vaikutteinen se todellakin on. Tästä työstä pidän aika paljon, käsissäkään ei minulla ole valittamista ja väritys on great (etenkin kasvoissa). Oikein hyvä. :)

Tämä Yoel on mielestäni näistä paras, ilmeikäs. Suorastaan loistava! By the way, ilmeestä tulee kummasti mieleen Naruto. :D Siis ne mangassa sillä taitaa ollakin jotain tuollaisia irvistelyjä. Rososta jälkeäkin on joskus mukava katsoa.. mutta olisit nyt piirtänyt kädet!

Ja viimesestä sanon vain, että idea on hieno, vaikka totetutus onkin hieman suttuinen.

Muttamutta.. näytät olevan hyvä keksimään kaikkia erilaisia hahmoja. Piirräpä joskus tyttökin! ;)

« Viimeksi muokattu: 26.Huhtikuu 2007, 21:27 kirjoittanut Puolikuu » tallennettu

Is all that we see or seem
But a dream within a dream
Panic
Kokelas
*

Poissa Poissa
« Vastaus #4 : 19.Toukokuu 2007, 16:48 »

Oih, oikein nättejä kuvia. Varsinkin sivupropfiilikuva on erittäin onnistunut mielestäni. Kaikki piirtäjät, jotka jaksavat kuvansa värittää, saavat kaiken arvostukseni. Minä kun en itse osaa/jaksa värittää kuvia, ne jäävät aina lyijykynäsotkuiksi..  Surullinen

Eli juu, kauniita kuvia, jatka samaan malliin! ^___________^
tallennettu
Greenhead
Velho
**

Poissa Poissa
Sukupuoli: mies
Asuinpaikka: Meren rannalla. [Raahe]
« Vastaus #5 : 19.Toukokuu 2007, 21:05 »

Lainaus
satunnaisen hyypiön hillumaan

Pidin tästä hyypiöstä eniten.  Hymyilee leveästi miekan koriste kuvio on hieno kun se jatkuu puvun teemaan. Hyvin osasit sen värittää ja tussata. "Respect"
Oletko ajatellut sarjakuvan tekoa jossa esiintyy nänä hahmot.?
tallennettu
celeblith
Teknovelho

Poissa Poissa
« Vastaus #6 : 19.Toukokuu 2007, 22:24 »

Ensimmäinen kuva on kivasti piirretty, etenkin housut olivat jotenkin todella upeat, tussin jälki näkyy niissä minusta kivasti. Ja oikeastaan ei haittaa vaikka tausta onkin "keskeneräinen".

Hyypiön toinen käsi on tosiaan vähän jännä, mutta muut hienoudet korvaavat sen :). Todella hieno ja siististi tehty.

Yoel on ihan hauska, mutta jotenkin niin keskeneräinen, viimeisteltynä se olisi varmasti upeampi.

Äijän pää ja kädet on todella hienosti väritetty. Koasvot etenkin ovat hyvin onnistuneet. Jokin tuossa käärme osassa häiritsee, väritys ei ole ihan niin hyvin onnistunut.

Teet siis tusseilla näitä? Millaisilla, joillain ihan tavallisilla vai onko jotain erikois tusseja? Itse en oikeastaan koskaan käytä tusseja, lähinnä vain puukyniä, olisi kiva tietä lisää..
tallennettu
Aura
Kokelas
*

Poissa Poissa
« Vastaus #7 : 21.Toukokuu 2007, 18:18 »

Olin ihan omg omg kun muistin jättäneen tämän tänne huomiotta ó___o

Puolikuu, kiitos, tyttöjä piirrän heti kun saan anatomian kuntoon :'D Surullista kyllä, mutta minusta poikia on helpompi piirtää kuin tyttöjä.
Panic, minulta kesti vähän aikaa totutella ajatukseen, että ne työt kannattaisi tussata ja värittää, ihan vain sen säilymisen takia :D Kyllä se sitten ajan kanssa luonnistui. Vielä vähän hakusessa se värityksen toimivuus, mutta tässäpä on aikaa kehittyä vielä.
Greenhead, sarjakuvaa on jonkin verran jo piirretty, mutta näistä hahmoista vain kaksi on mukana, ja nekin eri tarinoissa (eli tuo ensimmäinen mekaanikko-poika, ja tuo pahis-Yoel). Muut on aika paljon randomeja. "Respect" takaisin ihan vaan sen takia että kommentoit ;)
celeblith, joo tusseilla väritän. Ihan tavallisia tusseja käytän, ainoastaan harmaat ja ihonvärit ovat copiceja (Copic Ciao), koska niillä on helpompi värittää tasaisesti. Ja silleen.

Tack kommenteista! Ootte ihanii \o/
tallennettu
Mirja Fell
Teknovelho

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Vantaa
« Vastaus #8 : 22.Toukokuu 2007, 10:18 »

Nuo kaikki Auran piirrokset ovat vähän samantyylisiä kasvoiltaan jne. Mutta kaikki olivat hyviä, Yoel oli hyvä luonnos, hyvä kun pystyisin samaan viikkojen työllä...  Näyttää kieltä En saanut ensin 'äijän' hahmosta kiinni, mutta kun huomasin, mihin tyypin varsi loppui, ihmettelykin loppui kuin seinään. Vauh.
tallennettu
Zereott
Teknovelho

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Kemi
« Vastaus #9 : 25.Toukokuu 2007, 11:18 »

Vaikka itse sanotkin, ettei tuo äijä näytä sinun piirtämältäsi, niin minä muka olen havaitsevinani samanlaista piirtotyyliä etenkin kasvoissa ja hiuksissa kuin muissakin töissä. Kyllä ne kaikki näyttävät sinun töiltäsi.
Hyypiö ja äijä olivat suosikkejani. Hyypiö muuten toi etäisesti mieleen samurai Jackin ja äijästäkin tuli jotakin mieleen, mutta kun en nyt muista mistä sarjasta ja kuka se oli.
Noh, kuitenkin nämä olivat hyviä piirroksia. Muuten, miksi Yoelilla ei ollut käsiä?
tallennettu
Sivuja: [1]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  
Keskustelut