Keskustelut
touko 24
perjantai
Risingshadow on Suomen suurin scifi- ja fantasiakirjallisuuteen keskittynyt sivusto. Tarjoamme mm. kattavan ja ajantasaisen spefikirjatietokannan, arvosteluja uutuuskirjoista ja aktiivisen keskustelualueen!

Keskusteluvalikko

Kirjautuminen

Keitä paikalla

• Iivari
  • Boogahbo
  • Zisatto
  • Dyn
  • Rituri
  • Dragan
Yhteensä paikalla:
  • 6 käyttäjää
  • 27 vierasta

Lähetä sivu

Äänestys
Kysymys: Mitä mieltä värimaailmasta?
Sivistynyttä sinistä. - 41 (30.6%)
Höh, pitäisi olla synkän mustaa. - 27 (20.1%)
Ei, vaan vielä vaaleanpunaisempaa! - 4 (3%)
Kaikki kohdallaan. - 38 (28.4%)
Mua on petetty! Missä se pinkki on? - 24 (17.9%)
Äänestäjiä yhteensä: 133

Sivuja: 1 2 [3] 4 5   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä mieltä värimaailmasta?  (Luettu 5877 kertaa)
Lulion
Velho
**

Poissa Poissa
Sukupuoli: nainen
« Vastaus #40 : 10.Helmikuu 2007, 17:03 »

Minä tunnustan rehellisesti, että odotin pinkkiä, kun uusi sivu ilmestyi eteeni    En silti koe, että minua olisi huijattu. Tämä on kuitenkin aivan ihana ja hempeä ja söpö ja ihastuttava ja hieno. Minä tykkään oikein kovasti. Väri taitaakin olla se ainoa asia täällä, mikä ei vaatinut suurempaa totuttelua. Sininen on nätti.

Tulikohan tässä nyt tarpeeksi adjektiiveja...
tallennettu
kitu
Noviisi
*

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Ikisumumetsä, Valuen torni
« Vastaus #41 : 10.Helmikuu 2007, 17:18 »

Kyllä tähän tottuu, kunhan tässä kerkiää selailla, katsella, lukea ym.  Vähän vaaleampi kuin edeltäjänsä, mutta tyylikäs. Sitä minä vain, että mihin se pinkki jäi? Toisaalta taas arvasin sen vitsiksi.

Kyllä, olen tyytyväinen. Todella tyytyväinen tähän väriin. Tosin päänsärky-ystävällinen tämä tietokone ei ole.
tallennettu
Dranagh
Noviisi
*

Poissa Poissa
Sukupuoli: mies
Asuinpaikka: Jyväskylä
« Vastaus #42 : 10.Helmikuu 2007, 17:27 »

Olen positiivisesti yllättynyt uudesta väriskaalasta. Pinkki osoittautui sentään vitsiksi, joten saanen jatkossakin nukkua yöni rauhassa. Tosin olisin toivonut edellisen foorumin tavoin sävyvaihtoehtoja (tumma/vaalea), mutta tääkin on ok.
tallennettu
Maagitar Senna Dehesmunst
Velho
**

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Vantaa
« Vastaus #43 : 10.Helmikuu 2007, 17:31 »

Jaa-a... Meitä vietiin kyllä kuin pässiä narussa, pakko sanoa. *wirn*

Mutta juuh, vähän jään kaipaamaan entistä tummaa ja omalla tavallaan kiehtovaa värimaailmaa. Kuitenkin, en tyrmää tätäkään uutta, se on mukavan rauhallinen.

Me like.  Hymyilee leveästi
tallennettu

❒ Varattu
❒ Sinkku
✔ Odotan sitä Oikeaa, joka on yhtä kieroutunut kuin minä
Murzim
Velho
**

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Jkl
« Vastaus #44 : 10.Helmikuu 2007, 17:36 »

Pidin tosi paljon entisestä mustasta, ja ensi näkemältä vähän nikottelin tätä uutta. Mutta nyt kun olen tätä pariin otteeseen tänään katsellut niin täytyy sanoa että erittäin hienot sävyt, tyylikästä! Hymyilee
tallennettu
arian
Kokelas
*

Poissa Poissa
« Vastaus #45 : 10.Helmikuu 2007, 17:42 »

Tyylikästä sinistä. Tässähän tuntee itsensä ihan sivistyneeksi. Pinkki olisi ehkä vienyt hiukkapikkasen uskottavuutta koko sivustolta. =)
tallennettu
Jewel
Velho
**

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Helsinki
« Vastaus #46 : 10.Helmikuu 2007, 18:36 »

Onhan tämä tyylikkään värinen, kyllä minä tästä pidän. Tosin jos valita saisi, niin mielummin olisin silti säilyttänyt sen vanhan ulkoasun: tämä uusi on jotenkin kylmempi ja neutraalimpi.

Joistakin avoista huomaa, että ne on suunniteltu vanhaa värimaailmaa silmälläpitäen, jossa ne ehkä myös paremmin toimivat.
tallennettu
Steelsheen
Velho
**

Poissa Poissa
« Vastaus #47 : 10.Helmikuu 2007, 18:40 »

Just hyvä, käytinhän light-versiota vanhalla eikä tämä siitä mitenkään paljon taida poiketa. *Nyökyttelee hyväksyvästi*
tallennettu
Lady Thyme
Noviisi
*

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Esbåå
« Vastaus #48 : 10.Helmikuu 2007, 18:51 »

Ihan jees tämä uusi ulkoasu. Muuhun käytettävyyten ei oikein voi vielä ottaa kantaa.

Luettavuuden kannalta huomattavasti parempi näin, kuin tumma pohja valkoisella teksillä.

Ainut mikä äkkiseltään epäilyttää on tuo sivuston yläreunan liukuvärjäys. En vain ole mikään liukuvärjäysfani, se näyttää aina yltä törkeältä.
tallennettu
Lunara
Noviisi
*

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Joensuu
« Vastaus #49 : 10.Helmikuu 2007, 18:56 »

Sivistynyttä sinistä, onhan tämä nyt paljon parempi kuin se pelottava pinkki  Hymyilee leveästi Kivan hempeä ja rauhoittava, vaikka oudoltahan tämä näyttää vielä aiemman tumman pohjan jälkeen. Hyvää työtä!
tallennettu
Xariel
Neurovelho

Poissa Poissa
« Vastaus #50 : 10.Helmikuu 2007, 19:00 »

Minua on petetty...

Odotin sitä pinkkiä... :/
tallennettu
Mic
Vanha velho

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Tampere
« Vastaus #51 : 10.Helmikuu 2007, 19:12 »

mic, niinpä:) tosin se tarkoittaa seuraavassa uudistuksessa jo että sininen vaihtuu punaiseksi tai keltaiseksi?

Tai pinkiksi. Ei ainakaan keltaiseksi, kun sitä on jo käytetty ;)
tallennettu
wizard
Kokelas
*

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Helsinki
« Vastaus #52 : 10.Helmikuu 2007, 19:22 »

Minä odotin jo sitä pinkkiä. Pidin enemmän vanhasta tummasta. Tämä tuntuu liian steriililtä. Selkeydestä plussaa, mutta en kerta kaikkiaan pidä näin vaaleasta värityksestä, varsinkaan kun musta tausta luo ison kontrastin.
tallennettu
Diara
Velho
**

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Tampere
« Vastaus #53 : 10.Helmikuu 2007, 19:27 »

Mun mielestä tää sininen on tyylikäs, hyvä sävykin on löydetty  Hymyilee
tallennettu

"It's dangerous business going out your front door" - J.R.R. Tolkien
Arendon
Kokelas
*

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Tamperkele
« Vastaus #54 : 10.Helmikuu 2007, 19:28 »

Olisin halunnut nähdä sen pinkin :C Senkin ilonpilaajat!

Mutta tämä vauvansininen on toisaalta melko ihastuttava, toisaalta vihastuttava. Tumma oli parempi.
tallennettu
Wo
Noviisi
*

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Jämsä
« Vastaus #55 : 10.Helmikuu 2007, 21:43 »

Värimaailma on kiva. Kun aamulla tulin ekan kerran yllätys oli suuri. Odotin jotain räväkämpää. Tämä on aika neutraali ja asiallinen. Mutta toisaalta ei se väri kaiken A ja O ole. Ainut mikä häiritsee ovat nuo jotkut asiat punaisella fontilla (esim. keitä paikalla, yksityisviestit). Ne polttelevat ilkeästi silmää. Eivät sovi muuten tähän sivistyneeseen siniseen  Hymyilee
tallennettu
Lupus
Noviisi
*

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Joensuu
« Vastaus #56 : 11.Helmikuu 2007, 01:05 »

On vielä vähän hämmentynyt olo muutoksen jälkeen, joten "höh, pitäisi olla synkän mustaa." Eiköhän tähän vielä totu.
tallennettu
Hatta
Kokelas
*

Poissa Poissa
« Vastaus #57 : 11.Helmikuu 2007, 02:50 »

Minä jäin kaipaamaan tummempaa ulkoasua, tämä vaalea on jotenkin kliininen. Niin kuin sairaalan seinä tai jotain. Kylmä. Ja miksi, oi miksi nuo pinkit tähdet!? Mutta ei sentään onneksi kokonaan pinkki.
tallennettu
Souli
Velho
**

Poissa Poissa
Asuinpaikka: lahti
« Vastaus #58 : 11.Helmikuu 2007, 09:38 »

Pitää olla pinkimpää. XD Tämä väri ei mitenkään tyrmää, ei hyvällä eikä huonolla tavalla, joten kai se on ihan ok. Tällanen neutraaleiden neutraali hähmyväri, josta tulee ikävä vanhaa tummaa. En minä niin, että se tumma olisi ollut nykyistä kivempi väri, vaan siihen nyt liittyi enemmän muistoja. Ehkä tähänkin tottuu. Aikanaan.
Möö...

Olisi ollut kiva, että jokainen voi valita oman värinsä. Oletusväristä viis. Minulle pinkkiä.  Nauraa
tallennettu

voisi noin
noitana olla
vain vähän hunningolla
Regel
Velho
**

Poissa Poissa
Asuinpaikka: JKL
« Vastaus #59 : 11.Helmikuu 2007, 11:58 »

EHkä hieman tummempaa odotin, mutta kylläpä tähänkin tottui äkkiä.
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  
Keskustelut