Keskustelut
touko 22
keskiviikko
Risingshadow on Suomen suurin scifi- ja fantasiakirjallisuuteen keskittynyt sivusto. Tarjoamme mm. kattavan ja ajantasaisen spefikirjatietokannan, arvosteluja uutuuskirjoista ja aktiivisen keskustelualueen!

Keskusteluvalikko

Kirjautuminen

Keitä paikalla

• Iivari
  • Jupe
  • jukkahoo
  • Rituri
  • Ansa
  • Darkki
Yhteensä paikalla:
  • 6 käyttäjää
  • 51 vierasta

Lähetä sivu

Uusimmat viestit

Free Energytnjrp18 vastaustaklo 14:00
Kesän ja syksyn 2013 kirjatKeeper43 vastaustaklo 13:05
Olipa kerrantnjrp79 vastaustaklo 09:57
Man of Steel (Teräsmies)tnjrp11 vastaustaklo 09:49
Euroviisut 2013 MalmössaEmelie16 vastaustaklo 08:09
Sivuja: 1 [2]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Frendit  (Luettu 2121 kertaa)
Kuurankukka
Neurovelho

Poissa Poissa
« Vastaus #20 : 19.Toukokuu 2007, 00:52 »

Tällaisessa komediasa muuten ärsyttää se, että joka väli on naurettu. No, [huono vitsi]ehkä amerikkalaiset ovat niin tyhmiä, että tarvitsevat selkeän äänimerkin tietääkseen kohdan, jossa on ollut vitsi ja kuuluu nauraa[/huono vitsi]...

Minä en ole koskaan nähnyt tuollaista fanisivua, joka ei yllätä ketään. x)
En ole koskaan seurannut Frendejä (eniten nyt jos koskaan), mutta luulen silti, että se iski ennen paremmin. Tai sitten en vain ajatellut, miten idiottimaista se oikeastaan on, kun ne raahaa sohvaa palasina ylös portaita... Pyörittää silmiään
tallennettu

viha heikentää sydämistä voimakkaimmankin ja ennen kuin huomaat olet itsesi vankina murheidesi kahleilla kytkettynä katkeruuteen
Mirja Fell
Teknovelho

Poissa Poissa
Sukupuoli: nainen
Asuinpaikka: Vantaa
« Vastaus #21 : 21.Toukokuu 2007, 11:22 »

Entä katsoiko kukaan Frendejä tai muistaako muuten kun Joey ja Phoebe kävivät kisaa siitä, onko olemassa todella oikeaa pyyteetöntä tekoa. Phoebe yritti, yritti ja yritti, mutta aina hänelle tuli hyvä mieli eikä Joey siksi hyväksynyt sitä pyyteettömäksi.

Mikä on teidän oma mielipiteenne?
tallennettu
Spiritless
Noviisi
*

Poissa Poissa
« Vastaus #22 : 02.Kesäkuu 2007, 19:43 »

Musta frendit on ihan sika siisti sarja. Mun mielestä kaikkein paras hahmo on ehkä Monica. Se on sellanen siivous friikki.
Mä pidän myös Chandlerista, sen nimikin on kiva Bing. Frendien mukana saa aina nauraa ja se pirirstää muutoin ankeaa arkea, Harmi vaan et se jäi nyt kesätauolle! Surullinen
Mut toivottavasti se jatkuu sit taas syksyllä niin saa iltaankin jonkin kiintotähden. Hymyilee leveästi
tallennettu
Mazaiahero
Kokelas
*

Poissa Poissa
Sukupuoli: mies
Asuinpaikka: Inari
« Vastaus #23 : 01.Heinäkuu 2007, 21:19 »

Frendit on kyllä mielestäni kaikkien aikojen paras sarja. Jaksaa kyllä katsoa uudestaan ja uudestaan eikä kyllästy millään. Ja ne huumor pläjäykset jaksavat naurattaa aina.

Lempi hahmo on kyllä Joey.... eiku Chandler... eiku sittenkin Joey. Tai oikeastaan molemmat yhdessä. Joey kun on niin yksinkertainen ja Chandler jaksaa vitsejä vääntää joka asiasta. Loistava parivaljakko. Mutta koko kuuden porukka täydentävät toinen toisiaan aivan mahtavasti ja melkeinpä joka jaksossa saa nauraa vedet silmillä.
tallennettu
Miketz
Kokelas
*

Poissa Poissa
Sukupuoli: mies
Asuinpaikka: Suomi,Ivalo
« Vastaus #24 : 05.Elokuu 2007, 23:19 »

Minäkin katson frendejä melkeinpä joka päivä dvd:ltä. On pakko myöntää että on paras sarja mitä oon ikinä katsonut. Olen katsonut kaikki 10:teen tuotantokauteen asti ja aina tekee mieli katsoa uudestaan alusta loppuun. Lempihahmoa ei oikeestaan ole. Joey on semmonen rento,osaa olla joskus hauskakin. Chandler kertoo melkeinpä joka kohtaan jonkin vitsin...joskus
menee läpi mutta joskus taas ei. Ross on joskus ehkä liian työnsä luomoissa että on pakko pälpättää jotain siitä. Rachel on todellakin prinsessa...itkee aika herkästi. Monica on liian tarkka kaikesa ja liian tiukkapipo. Phoebe on minusta hieman outo...hän on aina ihan ulkona asioista.

Mutta todella hyvä sarja!!!Suosittelen niillekkin jotka eivät ole kastoneet vielä Frendejä.
tallennettu
Gilmard
Kokelas
*

Poissa Poissa
« Vastaus #25 : 06.Elokuu 2007, 18:54 »

Kyllähän se niin menee, että tästä sarjasta ei voi muuta kuin pitää.
Suosikkihahmo on ehdottomasti Phoebe.
tallennettu
Mirja Fell
Teknovelho

Poissa Poissa
« Vastaus #26 : 06.Syyskuu 2008, 10:23 »

Frendit loppuu kohtapuoliin taas Subilla, näin kuulin jostain. Onko joku muukin tietoinen tällaisesta? O.o
tallennettu
Parapluie
Noviisi
*

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Pohjois-Pohjanmaa
« Vastaus #27 : 21.Syyskuu 2008, 12:47 »

Minä katson, katson, katson, katson, katson!
Lempihahmoni on Phoebe. Ja Mirja, siitä loppumisjutusta, että eikös siinä sen aikana välillä pyöri jotain muuta? Siis kyllä se ainakin joku päivä viikossa tulee.

Onkohan K.A. Applegate Frendien fani, kun sen yhdessä kirjassa kuudella delfiinillä oli Frendien nimet?
tallennettu
Platypus
Velho
**

Poissa Poissa
Asuinpaikka: Espoo (Kotikunta Hyvinkää)
« Vastaus #28 : 02.Lokakuu 2008, 19:17 »

Jep, täälläkin on Frendien katsoja. Frendeissä on sama hyvä puoli kuin Simpsoneissa: jaksot voi katsoa vaikka kuinka monta kertaa, ilman että tuntuu tyhmältä.

Suosikkini on Chandler, koska sarkasmi puree hyvin omaan huumorintajuuni. Sitä paitsi C osaa aina puhua kauniisti Monicalle, jos Monicalla on paha mieli.
Suosikkijaksoa en voi sanoa, koska en voi muistaa kaikkia. Niitä on liikaa, siis parhaita jaksoja.

En katso joka jaksoa telkkarista, ei jaksa. Olen tosin nähnytkin ne kaikki.
tallennettu

"Then you're destined for the world without chores and sweating - the eternal hell of boredom in heaven"  ~M. Skinner
Mirja Fell
Teknovelho

Poissa Poissa
« Vastaus #29 : 03.Lokakuu 2008, 08:23 »

Onkohan K.A. Applegate Frendien fani, kun sen yhdessä kirjassa kuudella delfiinillä oli Frendien nimet?

Mitä?!
tallennettu
Serafia
Kokelas
*

Poissa Poissa
« Vastaus #30 : 12.Heinäkuu 2012, 16:34 »

Rakastan sitä sarjaa. Lempihahmoni on varmaankin Joey ja heti perässä tulee Chandler.
tallennettu
Sivuja: 1 [2]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  
Keskustelut