Kirjasto R. L. Stine Kana kynimättä
syys 21
sunnuntai

Risingshadow on Suomen suurin scifi- ja fantasiakirjallisuuteen keskittynyt sivusto.
Tarjoamme mm. kattavan ja ajantasaisen spefikirjatietokannan, arvosteluja
uutuuskirjoista ja aktiivisen keskustelualueen!

[klikkaa suuremmaksi]

Kana kynimättä

(Goosebumps, #28) Seuraava Edellinen

Julkaisupäivä heinäkuu 2010
Muokannut Thialfi 12.06.2014

Kustantanut Sanoma Magazines Finland. Teoksen alkuperäinen nimi on Chicken Chicken.

Alkuteos ilmestynyt 1997. Suomentanut Marja Helanen-Ahtola. Sidottu.

Kun Crystal ja velipoika Cole suututtavat kaupungin liepeillä asuvan, mustanpuhuvan Vanessan, tämä kuiskaa heille merkillisen varoituksen: ”Kana kanalja”. Sen jälkeen alkaa tapahtua kummia. Crystalin huulet muuttuvat koviksi kuin linnun nokka, ja Cole alkaa kotkottaa vienosti.

Höyheniä versovat sisarukset joutuvat toteamaan, että ehkä Vanessa sittenkin osaa noitua ihmisiä, kuten kaupungilla huhutaan. Keksivätkö Crystal ja Cole keinon palautua normaaleiksi ennen kuin on liian myöhäistä? Vai muuttuvatko he kokonaan jyviä nokkiviksi siivekkäiksi?

Luurankopuro (Luurankopuro, #1) Korpinmusta (Vampyyripäiväkirjat, #1) Friikkisirkus (Darren Shanin tarina, #1) Noidan käsikirja Verenimijät Vampyyrin palvelija Ruttolinna
 Kirja-arvioita (yhteensä 1 kpl)
- Mai00
15.06.2014

Tällaista kirjaa en olekaan ennen lukenut. Aihe oli hauska ja täysin erilainen kuin yleensä. Yksityiskohdat olivat hauskoja ja välillä jopa nauratti lukiessa. Alku oli positiivisesti outo ja vauhtiin päästiin nopeasti.
Suosittelen!
Tykkää