Kirjaudu Rekisteröidy

Käyttäjätunnus *
Salasana *
Muista minut

Luo tunnus

(*) kentät ovat pakollisia.
Nimimerkki *

arvosanoja (14)
kirjahyllytilastot

Kana kynimättä

(Goosebumps, #28)

Julkaistu: heinäkuu 2010 (Sanoma Magazines Finland)
Alkuperäinen nimi Chicken Chicken

Tyylit: kauhu, nuoret

Alkuteos ilmestynyt 1997. Suomentanut Marja Helanen-Ahtola. Sidottu.

Kun Crystal ja velipoika Cole suututtavat kaupungin liepeillä asuvan, mustanpuhuvan Vanessan, tämä kuiskaa heille merkillisen varoituksen: ”Kana kanalja”. Sen jälkeen alkaa tapahtua kummia. Crystalin huulet muuttuvat koviksi kuin linnun nokka, ja Cole alkaa kotkottaa vienosti.

Höyheniä versovat sisarukset joutuvat toteamaan, että ehkä Vanessa sittenkin osaa noitua ihmisiä, kuten kaupungilla huhutaan. Keksivätkö Crystal ja Cole keinon palautua normaaleiksi ennen kuin on liian myöhäistä? Vai muuttuvatko he kokonaan jyviä nokkiviksi siivekkäiksi?

Muokannut Thialfi (12.06.2014)
Tietoa kirjailijasta :: R. L. Stine
R. L. Stine

Robert Lawrence Stine on syntynyt Ohiossa Yhdysvalloissa vuonna 1943. Jo yhdeksänvuotiaana hän kirjoitti vitsi- ja sarjakuvakirjoja ja novelleja kavereilleen. Stine opiskeli Ohion yliopistossa, ja valmistuttuaan sieltä 1965 hän muutti New Yorkiin. Opiskeluaikanaan Ohion valtion yliopistossa Stine toimitti yliopiston omaa huumorilehteä. Valmistumisen jälkeen hän muutti New Yorkiin, jossa hän teki toimittajan töitä. Hän oli myös 10 ... (lisää kirjailijasivuilla)

Darlah: 172 tuntia KuussaThe Dreaming 2Friikkisirkus (Darren Shanin tarina (sarjakuva), #1)The Dreaming 3Vampyyrit ja hahmonvaihtajat
 Kirja-arvioita (2 kpl)
Kirjoittanut Soturiorava (21.11.2014)

(+1 tykkää)

Sisarukset ovat muuttumassa kanoiksi Vanessa-velhon johdosta. Kirja oli jännittävä ja hieman ehkä ahdistava. Kun luen kirjoja samaistun usein hahmoihin ja siksi en tykkää aina (huomioi sana aina) sellaisista kirjoista joissa joutuu pulaan ja tällaisista joissa alkaa muuttumaan oudosti. Toisaalta se luo sellaista syvyyttä kirjoihin. Siis siinä on puolensa ja puolensa. Suosittelen kaikille kauhukirjoista pitäville ja Goosebumps-sarjasta pitäville
Kirjoittanut Mai00 (15.06.2014)

Tällaista kirjaa en olekaan ennen lukenut. Aihe oli hauska ja täysin erilainen kuin yleensä. Yksityiskohdat olivat hauskoja ja välillä jopa nauratti lukiessa. Alku oli positiivisesti outo ja vauhtiin päästiin nopeasti. Suosittelen!
Paikalla 7 jäsentä ja 63 vierailijaa:
Fievre, punnort, tpi, Puolikuu, Kultasuu, Iivari, Nylkky