Kirjasto Tietoa scifistä ja fantasiasta Gareth Hanrahan Hobittien maailma: Keski-Maan kansat ja kolkat
huhti 19
lauantai

Risingshadow on Suomen suurin scifi- ja fantasiakirjallisuuteen keskittynyt sivusto.
Tarjoamme mm. kattavan ja ajantasaisen spefikirjatietokannan, arvosteluja
uutuuskirjoista ja aktiivisen keskustelualueen!

[klikkaa suuremmaksi]

Luen nyt

Lisää arvostelu

Lisää suosikiksi

Lukulistalle

Hobittien maailma: Keski-Maan kansat ja kolkat

Julkaisupäivä syyskuu 2012
Muokannut Jussi 11.11.2012

Kustantanut Readme.fi. Teoksen alkuperäinen nimi on Tolkien's World: A Guide to the Peoples and Places of Middle-Earth.

Nimeke kannessa: Tolkienin maailma: Tutustu Keski-Maan kansoihin ja kolkkiin. Alkuteos ilmestynyt 2012. Kuvitus: Peter Mckinstry. Suomentanut Eeva Mäkelä. Sidottu.

TULE MUKAAN IHMEIDEN TÄYTTÄMÄLLE MATKALLE TAIKOJEN JA SEIKKAILUJEN KESKI-MAAHAN.

Keski-Maan taruissa kerrotaan suurista sankareista, urheista sotureista ja vaatimattomista, mutta rohkeista hobiteista. Kolua Keski-Maa Konnun kumpuilevilta kukkuloilta aina Mordorin lohduttomille tuhkatasangoille asti. Löydä salaperäinen maailma, missä haltiat vaeltelivat lumotuissa metsissä ja lohikäärmeet nukkuivat pimeissä onkaloissa vuorten alla.

Epävirallinen opas hobittien ja Tolkienin maailmaan.

Vampyyrit Kuningas Arthur ja hänen ritarinsa Fantasiatieto Houkutus: Kuvitettu opas vampyyrisaagaan Narnia: Opas fantasiamaailmaan
 Kirja arvosteluja (yhteensä 1 kpl)
- Q_Black
26.10.2012

En ole koskaan ollut mikään kauhea Taru Sormusten Herrasta - fani, mutta jostain kumman syystä tämä sitten kirjastosta varasin. Kirja yllätti koska se ei oikeastaan tursua TSH-faktaa vaan se on painottunut enemmänkin visuaalisuuteen. Tässä opuksessa ei oikeastaan ollut paljonkaan uutta tietoa leffan katsoneelle ja koko "opuksen" selasi läpi puoleen tuntiin koska tekstiä ei juurikaan ole. Ihan kuin tämä olisi suunnattu jollekin lapsentasoiselle ihmiselle. Minä kuitenkin pidin tästä koska kuvat olivat upeita ja tekstit yksinkertaisia. Mitään uusia tai mahtavia ylläreitä tämä ei tuo enemmän leffoihin ja kirjoihin hurahtaneille.
Tykkää