Kirjasto Erin Hunter Kuunnousu
elo 28
torstai

Risingshadow on Suomen suurin scifi- ja fantasiakirjallisuuteen keskittynyt sivusto.
Tarjoamme mm. kattavan ja ajantasaisen spefikirjatietokannan, arvosteluja
uutuuskirjoista ja aktiivisen keskustelualueen!

[klikkaa suuremmaksi]

Lisää suosikiksi

Lukulistalle

Julkaisupäivä lokakuu 4, 2012
Muokannut Jussi 04.10.2012

Kustantanut Art House. Teoksen alkuperäinen nimi on Moonrise.

Alkuteos ilmestynyt 2005. Suomentanut Nana Sironen. Sidottu.

Tähtiklaanin valitsemat kissat ovat palaamassa kotiin pitkältä matkaltaan. Vuoristossa he tapaavat villien kissojen heimon, jolla on omat salaisuutensa ja ennustuksensa.

Samaan aikaan klaanien kotimetsässä tuho on alkanut, ja sota klaanien välillä näyttää väistämättömältä. Ehtivätkö matkalaiset kotiin ajoissa pelastaakseen klaaninsa?

Kuunnousu on Uusi profetia -sarjan toinen osa.

Luukaupunki (Varjojen kaupungit, #1) Hiljaiset metsät (Deltoran vyö, #1) Pimeyden kutsu (Deptfordin hiirten seikkailuja, #1) Näkijän tytär (Näkijän kirja, #1) Hautausmaan poika Yönsiiven velhot (Korppikartanon salat, #1) Tervetuloa kummitustaloon (Aavekaksoset, #1)
 Kirja-arvosteluja (yhteensä 5 kpl)
- Lonely Reader
06.05.2014

Ihanat seikkailut taas ja uusi klaani mukaan niin plussaa siitä runsaasti. Sulkahäntä parka mutta olisi kirjasta kyllä tullut aika tylsä jos kukaan ei olisi kuollut tai ei olisi sattunut mitään jännää. barbaarisuus korostaa päähenkilöiden hyviä puolia ja mukavaa on, että mukaan mahtuu myös romanssia.

- Terasedward
10.09.2013

[ juonipaljastuksia ]

Aika perusjuoneltaan, mutta mukavuutta lisäsi kohtaus, jossa Sulkahäntä kuoli. Kierolla tavalla siis.

; 3; Sulkahäntä parka. Hahmo olisi kyllä saanut elää paljon pidempään!

Kiinnostus herää ja oli pakko ostaa seuraavakin osa.

- nikolai
30.03.2013

Ihan mahtava kirja! En voinut tehdä mitään muuta välissä luin vain niin kauan kuin kirjaa riitti ja sitten jäin harmittelemaan, kun ei ollut enää luettavaa:) Joten suosittelen!!

- Indeed
28.03.2013

[ juonipaljastuksia ]

Pidin kirjasta vaikka välillä en saanut joistain kohdista selvää. Harmittaa vain sulkahännän kuolema, koska pidin hänen luonteestaan ja koko hahmosta kovasti. Suosittelen kirjaa kunhan olet ensin lukenut muut kirjat. Kuten edellinen kommentti sanoikin parantuu loppuun mennessä huomattavasti! Suosittelen :)

- Elfstone
30.10.2012

Oikein hyvä kirja:) Mukavan jännittävä ja hauska. Jatkaa hienosti ja kunniakkaasti Soturikissat-sarjaa. Parantuu loppuun päin mentäessä. Kannattaa lukea! Arviolla 4-10 kirja olisi 9. Innoissani odottelen jo seuraavaa osaa!

Kirjasto Erin Hunter Kuunnousu