Varjojen kaupungit I–III

@ Cassandra Clare
Varjojen kaupungit I–III - Cassandra Clare 8.64   86

Suomentanut Terhi Leskinen. Sidottu. Sisältää kirjat Luukaupunki, Tuhkakaupunki ja Lasikaupunki.

Hauska, tummasävyinen, seksikäs – tulikuuman Varjojen kaupungit -menestyssarjan kolme ensimmäistä osaa yksissä kansissa.

15-vuotias Clary Fray joutuu outojen tapahtumien todistajaksi, kun nuori poika surmataan newyorkilaisella klubilla. Clary huomaa näkevänsä jotain, mitä muut eivät näe: varjometsästäjiä ja muita yliluonnollisia olentoja New Yorkin arkitodellisuuden laitamilla. Häikäisevän komea ja ylimielinen nuori varjometsästäjä Jace Wayland oppaanaan Clary sukeltaa alamaailmaan ja saa tietää itsestään asioita, jotka muuttavat hänen elämänsä lopullisesti...

Kirja julkaistu kesäkuu 24, 2013 (Otava)
Tietoja muokattu huhtikuu 26, 2017

Varjojen kaupungit I–III 8.64   86
Varjojen kaupungit IV–VI 7.54   22

Mallaspappi
toukokuu 21, 2018

Ensimmäinen puolisko läpikäyty. Ei hassumpaa, ei ollenkaan. En huomannut suuria laatueroja kirjojen välillä joten odotukset pysyvät korkealla jatkoa ajatellen. En osaa nimetä tähänastisista kirjoista parasta tai huonointa, mikä on hyvä asia, sillä se viestii myös tasaisesta, hyvästä laadusta.

Milzu
toukokuu 23, 2015

Tosi kätevää kun on kaikki kirjat samoissa kansissa.

Rauros
toukokuu 14, 2014

PARAS! <3! Rakastan tätä sarjaa! Olen lukenut kaikki 3 kertaan <3! Lempisarjani <3

BookSolder
maaliskuu 25, 2014

Vauhdikas kirja! Pidin siitä kuinka kirja lähti jo heti alussa vaihdokkaasti ei mitään tylsää alkua vaan hyvä alku! Tämä kirja oli kokoajan kädessäni ja rakastan päähenkilön persoonaa! Suosittelen!

Akvaariokala
joulukuu 4, 2013

Pidin siitä että kaikki oli laitettu samojen kansien sisään! Tuntui kuin olisi ollut vain yksi kirja käsissä, mutta sisältöä tosi paljon! ehdottomasti yksi suosikkisarjoistani!

Sarafeil
lokakuu 12, 2013

Lainattuani tämän kirjastosta luin samantie kokonaan viikonlopussa. Heti maanantaina oli tietenkin pakko mennä lainaamaan kaksi seuraavaa osaa. :) Mahtava kirja, suosittelen kaikille

Pyrexia
syyskuu 18, 2013

Itselläni otti hieman aikaa tämän kirjan lukeminen, vaikka hyvä kokonaisuus olikin. Juoni oli mielenkiintoinen ja erilaisia käänteitä löytyi. Toisissa kohdissa tämä kirja kuitenkin tökki, ja lukeminen jäi vähemmälle. Ne kohdat jossa joku hahmoista on asenteella ”Kukaan muu ei osaa, eikä ymmärrä mitään, vaan minä olen ainoa joka osaa ja ymmärtää kaiken.” on hieman häiritseviä. Mutta kuten aikaisemmin sanoin kokonaisuutena idea ja juoni oli hyvä. Tuossa kuitenkin jo jatko-osa odottaa pöydällä lukemista, joten kyllä nuo kolme ensimmäistä kirjaa sen verran koukutti.

Terskatti
Terskatti