Kirjasto R. L. Stine Kana kynimättä
elo 29
lauantai

Risingshadow on Suomen suurin scifi- ja fantasiakirjallisuuteen keskittynyt sivusto.
Tarjoamme mm. kattavan ja ajantasaisen spefikirjatietokannan, arvosteluja
uutuuskirjoista ja aktiivisen keskustelualueen!

[klikkaa suuremmaksi]

Julkaistu heinäkuu 2010
Muokannut Thialfi 12.06.2014
Lisännyt Jussi 18.04.2010
Tyyli: kauhu, nuoret

Kustantanut Sanoma Magazines Finland. Teoksen alkuperäinen nimi on Chicken Chicken.

Alkuteos ilmestynyt 1997. Suomentanut Marja Helanen-Ahtola. Sidottu.

Kun Crystal ja velipoika Cole suututtavat kaupungin liepeillä asuvan, mustanpuhuvan Vanessan, tämä kuiskaa heille merkillisen varoituksen: ”Kana kanalja”. Sen jälkeen alkaa tapahtua kummia. Crystalin huulet muuttuvat koviksi kuin linnun nokka, ja Cole alkaa kotkottaa vienosti.

Höyheniä versovat sisarukset joutuvat toteamaan, että ehkä Vanessa sittenkin osaa noitua ihmisiä, kuten kaupungilla huhutaan. Keksivätkö Crystal ja Cole keinon palautua normaaleiksi ennen kuin on liian myöhäistä? Vai muuttuvatko he kokonaan jyviä nokkiviksi siivekkäiksi?

Korpinmusta (Vampyyripäiväkirjat, #1) Vampyyrisiskokset (Vampyyrisiskokset, #1) Jalostamo Hirviöprinsessa Hime Noidan käsikirja Luukoira The Dreaming 2
 Kirja-arvioita (yhteensä 2 kpl)
- Soturiorava
21.11.2014

Sisarukset ovat muuttumassa kanoiksi Vanessa-velhon johdosta.

Kirja oli jännittävä ja hieman ehkä ahdistava. Kun luen kirjoja samaistun usein hahmoihin ja siksi en tykkää aina (huomioi sana aina) sellaisista kirjoista joissa joutuu pulaan ja tällaisista joissa alkaa muuttumaan oudosti. Toisaalta se luo sellaista syvyyttä kirjoihin. Siis siinä on puolensa ja puolensa.

Suosittelen kaikille kauhukirjoista pitäville ja Goosebumps-sarjasta pitäville

Tykkää

- Mai00
15.06.2014

Tällaista kirjaa en olekaan ennen lukenut. Aihe oli hauska ja täysin erilainen kuin yleensä. Yksityiskohdat olivat hauskoja ja välillä jopa nauratti lukiessa. Alku oli positiivisesti outo ja vauhtiin päästiin nopeasti.
Suosittelen!

Tykkää