Kirjaudu Rekisteröidy

Käyttäjätunnus *
Salasana *
Muista minut

Luo tunnus

(*) kentät ovat pakollisia.
Nimimerkki *
Käyttäjätunnus *
Salasana *
Vahvista salasana *
Email *
Vahvista email *

Risingshadow on tuottanut yhdessä Yleisradion kanssa koko perheen muovailuvaha-animaation kaikkien rakastamasta fantasiaklassikosta. Seuraa hoppelien matkaa Tuomiokukkulalle pelastamaan Koti-Kontu uhkaavalta tuholta. Vastassa on suuri ja mahtava Saurus-noita, eikä kukaan pian enää saa unihiekkaa silmiinsä!

Animaatiosarjan ensimmäinen jakso nähdään tänään Yle TV2:ssa klo. 17:00 alkavassa Pikku Kakkosen lähetyksessä. Sarjassa on yhteensä kymmenen jaksoa, jotka nähdään viikoittain samalla ohjelmapaikalla. Muista katsoa ensimmäinen jakso ja lähde mukaan seikkailuun!

Lisää tietoa animaatiosta foorumin keskusteluketjussa: Linkki.

Taru sormuksen herrasta

Kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Saapunut: 01.04.2016 11:41 kirjoittaja noreen #44835
noreen hahmo
Aion ehdottomasti seurata. Olen myös salaa hyvin katkera siitä, ettei vastaavaa ihanuutta tullut silloin kun olin itse pieni. Nykyajan lapset ja nuoret saavat kaiken kivan! Sarja vaikuttaa saavuttaneen lähes täydellisesti alkuperäisen luomuksen hengen, minkä lisäksi pidän ääninäyttelijöiden valintoja oikein onnistuneina. Kukapa ei näkisi Väyrysen pehmoisen ulkokuoren takana pilkahtelevaa velmuutta..

Sarjan visuaalinen ilme on kaunis ja värikäs: miksi ihmeessä synkkien asioiden pitäisi olla tummasävyisiä? Toivottavasti Saurus seikkailee ensimmäisessä jaksossa värikkäässä hippikaavussa!
Saapunut: 01.04.2016 12:40 kirjoittaja Hiistu #44838
noreen kirjoitti:
Sarja vaikuttaa saavuttaneen lähes täydellisesti alkuperäisen luomuksen hengen

Minäkin uskon, että pappa Tolkien olisi tyytyväinen sarjan toteutukseen. :smile: Itse ilkeää Saurusta ei ehkä (ehkä!) nähdä vielä ekassa jaksossa, mutta jossain vaiheessa sarjaa kyllä varmasti. Ja varmasti hänenkin toteutuksensa on sarjalle uskollista tyyliä.

Perustin nyt samalla Kohtauspaikkaan ketjun mahdollisesta muovailuvahamiitistä: www.risingshadow.fi/forum/kohtauspaikka/...h-muovailuvahamiitti Käykää kertomassa, missä ja milloin tahtoisitte päästä muovailemaan.
Saapunut: 01.04.2016 14:00 kirjoittaja Dyn #44842
Dyn hahmo
Tosi söpöä. ^^
Saapunut: 01.04.2016 16:49 kirjoittaja Hiistu #44844
Hiistu hahmo
Kohta alkaa Pikku Kakkonen. Meidän ensi-ilta. :heart: Kaikki kykenevät telkun äärelle! Myös netistä näkee suorana: areena.yle.fi/tv/suorat/yle-tv2

Kertokaa sitten, mitä tykkäsitte.
Saapunut: 01.04.2016 17:51 kirjoittaja Celestine #44846
Celestine hahmo
Ohhoh, vähänkö hienoa tämmöinen. Animaatio on kivaa! Ja ihanan värikkäitäkin nuo hahmot :3 Missasin tämäniltaisen Pikku Kakkosen, mutta Areenasta kyllä ehdottomasti tämän ohjelman katsastan! Lastenohjemien seuraaminen on harmi jäänyt tosi vähälle viime aikoina. Ehkä nyt asiaan tulee parannus.

Saapunut: 01.04.2016 19:12 kirjoittaja Puolikuu #44847
Puolikuu hahmo
Katsoin tuon Pikku Kakkosen jakson ja huh, millaiseen cliffhangeriin se jäikään. :huh: ja seuraava tulee vasta maanantaina, julmaa!
Saapunut: 01.04.2016 22:56 kirjoittaja Hiistu #44855
Hiistu hahmo
Tämän vuoden "Puhutaan höpöjä" -päivä oli sitten tämmöinen. (Mikä ei tietenkään poista sitä tosiasiaa, että tällainen animaatio kuuluisi olla olemassa. :lol: )

Toivottavasti ilahdutti. Kiitos kaikille teille mukana leikkineille!
Saapunut: 02.04.2016 09:27 kirjoittaja Piru Naiseksi #44861
Piru Naiseksi hahmo
Koska en ollut lainkaan perehtynyt aiheeseen, en kyennyt tunnistamaan juttua aprillipilaksi, mutta ihastelin todella noita koreita värihahmoja. Toivottavasti joku fantasiapropellihatukas, jolla on suhteita TV-tuotannon maailmaan, toteuttaa tuommoisen idean.
Saapunut: 19.04.2016 20:10 kirjoittaja hpfani1 #45167
hpfani1 hahmo