Kirjaudu Rekisteröidy

Käyttäjätunnus *
Salasana *
Muista minut

Luo tunnus

(*) kentät ovat pakollisia.
Nimimerkki *
Käyttäjätunnus *
Salasana *
Vahvista salasana *
Email *
Vahvista email *

Risingshadow on voittanut Euroopan Science Fiction Societyn Spirit of Dedication -palkinnon parhaana nettisivuna. Palkinto jaettiin Euroconissa Barcelonassa tänään. Risingshadow kiittää huomiosta!

Lisätietoja palkinnosta: esfs.info/esfs-awards

Oheisesta valokuvasta ja palkinnon toimituksesta Suomeen kiitämme Sari Polvista - pokaali löytänee tiensä piakkoin Darkin kirjahyllyyn!

Kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Saapunut: 07.11.2016 10:20 kirjoittaja Darkki #48881
Darkki hahmo
Pakko kyllä todeta, että olen otettu tuosta palkinnosta ja tämä tuli kyllä ihan puskista :) 20 vuotta olen näitä sivuja kehittänyt ja ylläpitänyt teknisesti yrittäen saada sivuston sellaiseksi, että muiden ylläpitäjien olisi helppo tuoda tänne sisältöä ja sivut olisivat mahdollisimman helppokäyttöiset ja informatiiviset kävijöille. Sivut eivät kuitenkaan olisi mitään ilman sisältöä ja siitä onkin kiittäminen kaikkia meidän muita ylläpitäjiä, sekä toki myös käyttäjiä! Tämä on ollut mukava taival ja kiva saada tunnustusta siitä työstä mitä näiden sivujen eteen ollaan tehty :)
Saapunut: 07.11.2016 10:33 kirjoittaja Rinja #48883
Rinja hahmo
Onneksi olkoon! :grin: Olet jaksanut panostaa Risingiin kovasti, Darkki, ja se kyllä näkyy. Emme me muutkaan täällä olisi, elleivät tekninen toteutus ja konsepti toimisi.
Saapunut: 07.11.2016 12:28 kirjoittaja Wind #48884
Wind hahmo
Onnittelut ja kiitokset Darkille, Risingshadow'lle ja kaikille jotka ylläpitävät tätä erinomaista sivustoa!
Saapunut: 07.11.2016 16:00 kirjoittaja HourglassEyes #48888
HourglassEyes hahmo
Ehdottomasti ansaittu palkinto! Kiitos vaan kaikille sivustosta vastaaville!
Saapunut: 16.11.2016 11:49 kirjoittaja Piru Naiseksi #49013
Piru Naiseksi hahmo
Hieno ja antoisa sivusto tämä on, mutta en aavistanut, että näin arvostetun hieno! Onnea ylläpitäjille!

Paikalla 1 jäsen ja 59 vierailijaa:
Uusin jäsen: Anneliana