marraskuu 15, 2021

Ne muut

C. J. Tudor
jännitys, mysteeri
Ne muut - C. J. Tudor

Alkuteos ilmestynyt 2020. Suomentanut Saara Pääkkönen. Kannen suunnittelija: Lisa Brewster. Sidottu, kansipaperi.

Pahat asiat tapahtuvat aina niille muille.

Koukuttavan omaperäinen trilleri Liitu-ukon tekijältä.

K: Mistä tulee nimi ”Ne muut”?

V: Itsekullakin on taipumusta ajatella, että pahoja asioita tapahtuu vain Niille muille, ei minulle. Kunnes tragedia sitten osuukin omalle kohdalle. Me muut olemme aivan tavallisia ihmisiä. Ihmisiä, joille on tapahtunut kauheita. Me emme saa lohtua unohduksesta emmekä anteeksiannosta, vaan siitä, että autamme toinen toisiamme saamaan oikeutta.

“C. J. Tudor on suurenmoinen. En malta odottaa hänen seuraavaa kirjaansa.” – Harlan Coben

Gabe on kotimatkalla, kun hän kauhukseen huomaa edellä ajavan auton takaikkunassa oman viisivuotiaan tyttärensä kasvot. Se on viimeinen kerta kun hän näkee Izzyn. Kolme vuotta myöhemmin Gabe ajelee yhä ympäriinsä etsien, vaikka kukaan muu ei usko Izzyn olevan elossa. Samaan aikaan samoilla teillä liikkuu toinen auto, mutta ei etsien, vaan paeten. Mistä on kyse, ja keitä ovat Ne muut?

Englantilaisen C. J. Tudorin edelliset romaanit Liitu-ukko ja Paluu pimeästä myytiin yli 40 maahan ja löysivät lukijansa myös Suomessa. Tudorin teokset ovat selkäpiitä karmivia, kauhun kanssa flirttailevia romaaneja, jotka kannattaa lukea valot päällä.

”Kiehtova, dramaattinen ja sydäntä särkevä.” – Woman & Home

“Vangitseva ja koskettava.” – Sunday Express

"Aavemainen." – New York Times Book Review

Kustantaja, kirjailija! Uuden kirjanne mainos tälle paikalle?
Ota yhteyttä!

Muita uutuuskirjoja