Tiimalasi: Elämä alkaa kuoleman jälkeen (Everlife, #1)
Julkaistu: huhtikuu 26, 2017 (fantasia, nuoret)

Alkuteos ilmestynyt 2016. Suomentanut Hanna Arvonen. Sidottu, kansipaperi.

Sanotaan, että vain ne jotka selviytyvät elossa kirjoittavat tarinoita. Tiedän kuitenkin, ettei se ole aina totta. Nimeni on Tenley Lockwood ja olen pian kuollut. Tämä on tarinani ja sen loppu on vain osa alkua.

Yksi valinta. Kaksi valtakuntaa. Ei toista mahdollisuutta.

Kaikki tietävät totuuden maailmassa, jossa Tenley Lockwood elää. Firstlife on vain käsite ja todellinen elämä alkaa kuoleman jälkeen. Tenley oli hetki sitten vain tavallinen 17-vuotias tyttö. Nyt Tenley on pakosalla, keskellä kahden valtakunnan vastakkainasettelua, joka ohjaa Afterlifea. Näistä kummatkin tekisivät mitä vain voittaaksen hänen sielunsa puolelleen.

Keneen Tenley voi luottaa? Mitä tapahtuu jos valtakunta, johon hän päätyy ei ole se oikea, missä hänen rakastamansa poika on? Hänen täytyy yksinkertaisesti vain yrittää pysytellä elossa niin kauan, että hän voi itse päätää...

"Täysin ainutlaatuinen ja mukaansatempaava – en voinut laskea kirjaa käsistäni! Mikä mahtavan hieno maailma!" – New York Timesin bestsellerkirjailija Sarah J. Maas

"Tiimalasi on kuin jännittävä matka, joka saa sydämen pysähtymään... ja ravisuttamaan takaisin elämään. Tämä kirja on ensimmäisellä sijalla "säilytä"-hyllylläni!" – New York Timesin bestsellerkirjailija P. C. Cast

"Tiimalasi valaisee ihmisen vastustuskyvyn ja rakkauden voimaa, jopa synkimpinäkin aikoina." – Kresley Cole

Lue lisää: Tiimalasi: Elämä alkaa kuoleman jälkeen - Gena Showalter

Paikalla 3 jäsentä ja 60 vierailijaa: