Linkkejä käyttäjien omiin gallerioihin

• FreakyMike hahmo Kirjoittaja
  • FreakyMike
30.09.2013 22:24 - 30.09.2013 22:27 #1 : FreakyMike
Parista edellisestä foorumiversiosta on löytynyt kiinnostava listaus käyttäjien gallerioista muilla nettisivuilla, joten on varmaan hyvä perustaa se tännekin. Ehkäpä näkisimme sitä kautta myös niiden vanhojen vakiokeskustelijoiden töitä, jotka eivät jaksa postata tänne enää yhtä aktiivisesti kuin villeinä nuoruusvuosinaan 2000-luvun alkupuolella. :tongue:

Eli jos teiltä löytyy flickr, deviantart, etsy-accountteja, tai vaikka ihan omiakin nettigallerioita, blogeja tai muita paikkoja mitkä liittyvät edes jollakin tavalla kuvataiteeseen, valokuvaukseen ja muihin luoviin aiheisiin, niin mainitkaa ne täällä jos haluatte myös Risingshadowin väen löytävän sinne.

Tuossa esimerkkinä oma deviantart-sivuni, vaikka päivitänkin sitä nykyisin vain noin 3-4 kertaa vuodessa. astalo.deviantart.com (Pääaihe koruissa ja muissa metallitöissä..)
Viimeksi muokattu: 30.09.2013 22:27 FreakyMike.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Sapfo

• Zhaman hahmo
  • Zhaman
    Mekaanikko
02.10.2013 21:38 - 02.10.2013 22:08 #2 : Zhaman
Vastaus käyttäjältä Zhaman aiheessa Linkkejä käyttäjien omiin gallerioihin
Ah, ne villit nuoruuvuodet ;)

zhaman.deviantart.com/gallery/?catpath=/

Tuolta löytyy joitakin vanhoja yritelmiä, joita tulee joskus nostalgiasyistä katsottua muutaman viinilasillisen jälkeen. Olisi ollut metkaa kehittää tätäkin harrastusta pidemmälle, mutta ei ollut lopulta taitoa eikä tahtoa tarpeeksi :)
Viimeksi muokattu: 02.10.2013 22:08 Zhaman.

04.10.2013 15:13 #3 : Vumpalouska
Vastaus käyttäjältä Vumpalouska aiheessa Linkkejä käyttäjien omiin gallerioihin
DeviantArtistahan minutkin löytää. Galleriassani on pääasiassa scifitaidetta, mutta myös valokuvia ja vähän kaikkea muutakin.

vumpalouska.deviantart.com/

Lisäksi olen jäsenenä suomalaisella Naurunappula-sivustolla, jonne olen lähetellyt lähinnä omatekemää sisältöä:

naurunappula.com/u/26327

Vähäisempien Valojen Herra

04.10.2013 16:25 #4 : Fantasyfan
Vastaus käyttäjältä Fantasyfan aiheessa Linkkejä käyttäjien omiin gallerioihin
Julkaisen nykyään uudet kuvani ensin Ipernityssä kun en tykännyt ollenkaan Flickerin uudistuksesta ja vanhojen maksavien käyttäjien dissauksesta.

Kissanpentuja, talvea ja muuta
Ipernity

Enemmän kissanpentuja, talvea ja muuta
Flicker

05.10.2013 13:23 #5 : Morgan Blood
Vastaus käyttäjältä Morgan Blood aiheessa Linkkejä käyttäjien omiin gallerioihin
Laitan tähän sen aktiivisen Debiantart-tilini, eli:
lokki-kuutamo

Siellä on perinteisiä maalauksiani, piirrustuksiani ja tussitöitä. Silloin tällöin ilmestyy myös jokin digitaalinen maalaukseni tai juliste-design, mutta ne eivät yleensä ole pitkään. Vierailkaa pois (:

Ars Longa Vita Brevis

• Inactive hahmo
  • Inactive
    Aseenkantaja
08.10.2013 20:44 #6 : Inactive
Vastaus käyttäjältä Inactive aiheessa Linkkejä käyttäjien omiin gallerioihin
Kyllähän tuota taidetta tulee väkerrettyä joten tältä sivustolta voi käydä katselemassa kaikenlaista taidettani :) Enimmäkseen tietokoneella piirrettyä, mutta aikalailla laidasta laitaan.

Deviantarttini

Vähänlukeva ihminen, mutta Soturi Kissat ja Erin Hunterin eläimelliset teokset vetävät...

• Glare hahmo
  • Glare
    Kaartilainen
16.10.2013 23:35 #7 : Glare
Vastaus käyttäjältä Glare aiheessa Linkkejä käyttäjien omiin gallerioihin
Itselläni on hieman sama juttu kuin Fantalla.
Molemmissa on kissoja, maisemia ja muuta sekalaista kuvaa. Tosin suurin osa kuvista on Flickr sivustossa, että vähemmän on ipernityssä, tosin uusimpia kuvia olen alkanut latailemaan Ipernityyn.
Mutta tässä on linkit molempiin sivustoihin:

Flickr

Ipernity

"Being insane isn't curse, it's a gift!"
"My inner dragon, ate my inner child."

• Cerasi hahmo
  • Cerasi
17.10.2013 13:23 - 17.10.2013 13:24 #8 : Cerasi
Vastaus käyttäjältä Cerasi aiheessa Linkkejä käyttäjien omiin gallerioihin
Minulla on ollut tämän vuoden ajan meneillään 365-haaste. Joitain vähän harkitumpia valokuvia, mutta myös paljon päiväkirjahenkisiä satunnaisotoksia.

Haasteena 365
Viimeksi muokattu: 17.10.2013 13:24 Cerasi.

• Einoin hahmo
  • Einoin
    Aseenkantaja
05.11.2013 20:41 #9 : Einoin
Vastaus käyttäjältä Einoin aiheessa Linkkejä käyttäjien omiin gallerioihin
Tässä olisi pari linkkiä joista löytyy minun töitäni. Deviantissa vähän vanhempaa tavaraa ja blogissa uudempia piirroksia ja koruja.

deviantart
blogi

• Warghast hahmo
  • Warghast
26.03.2014 21:39 #10 : Warghast
Vastaus käyttäjältä Warghast aiheessa Linkkejä käyttäjien omiin gallerioihin
tulipas taas päivitettyä piirros galleriaa DeviantArttiin

kritiikkiä, kommentteja, ehdotuksia, vinkkejä tippejä yms. kaivataan koska ilman niitä ei voi kehittyä..

• anzkiu hahmo
  • anzkiu
    Kisälli
29.12.2014 00:49 #11 : anzkiu
Vastaus käyttäjältä anzkiu aiheessa Linkkejä käyttäjien omiin gallerioihin
Facebookin puolelta löytyy Deviantartia useammin päivitettävä piirustusgalleria, www.facebook.com/anninanpiirrokset

Jos joku haluu sitä Deviantartiakin seurailla niin sieltä löydyn nimimerkillä Des-tiny

Valvojat: FreakyMike
Uusin jäsen: Perus Minä