Konserttisali
maaliskuu 07, 15:36
61 viestiä | Eija

Linkkejä käyttäjien omiin gallerioihin

30.09.2013 22:24 - 30.09.2013 22:27 #1 : FreakyMike
Parista edellisestä foorumiversiosta on löytynyt kiinnostava listaus käyttäjien gallerioista muilla nettisivuilla, joten on varmaan hyvä perustaa se tännekin. Ehkäpä näkisimme sitä kautta myös niiden vanhojen vakiokeskustelijoiden töitä, jotka eivät jaksa postata tänne enää yhtä aktiivisesti kuin villeinä nuoruusvuosinaan 2000-luvun alkupuolella. :tongue:

Eli jos teiltä löytyy flickr, deviantart, etsy-accountteja, tai vaikka ihan omiakin nettigallerioita, blogeja tai muita paikkoja mitkä liittyvät edes jollakin tavalla kuvataiteeseen, valokuvaukseen ja muihin luoviin aiheisiin, niin mainitkaa ne täällä jos haluatte myös Risingshadowin väen löytävän sinne.

Tuossa esimerkkinä oma deviantart-sivuni, vaikka päivitänkin sitä nykyisin vain noin 3-4 kertaa vuodessa. astalo.deviantart.com (Pääaihe koruissa ja muissa metallitöissä..)
Viimeksi muokattu: 30.09.2013 22:27 FreakyMike.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Sapfo

• Zhaman hahmo

• Zhaman
    Mekaanikko
    Taso 12 4.87
02.10.2013 21:38 - 02.10.2013 22:08 #2 : Zhaman
Vastaus käyttäjältä Zhaman aiheessa Linkkejä käyttäjien omiin gallerioihin
Ah, ne villit nuoruuvuodet ;)

zhaman.deviantart.com/gallery/?catpath=/

Tuolta löytyy joitakin vanhoja yritelmiä, joita tulee joskus nostalgiasyistä katsottua muutaman viinilasillisen jälkeen. Olisi ollut metkaa kehittää tätäkin harrastusta pidemmälle, mutta ei ollut lopulta taitoa eikä tahtoa tarpeeksi :)
Viimeksi muokattu: 02.10.2013 22:08 Zhaman.

04.10.2013 15:13 #3 : Vumpalouska
Vastaus käyttäjältä Vumpalouska aiheessa Linkkejä käyttäjien omiin gallerioihin
DeviantArtistahan minutkin löytää. Galleriassani on pääasiassa scifitaidetta, mutta myös valokuvia ja vähän kaikkea muutakin.

vumpalouska.deviantart.com/

Lisäksi olen jäsenenä suomalaisella Naurunappula-sivustolla, jonne olen lähetellyt lähinnä omatekemää sisältöä:

naurunappula.com/u/26327

04.10.2013 16:25 #4 : Fantasyfan
Vastaus käyttäjältä Fantasyfan aiheessa Linkkejä käyttäjien omiin gallerioihin
Julkaisen nykyään uudet kuvani ensin Ipernityssä kun en tykännyt ollenkaan Flickerin uudistuksesta ja vanhojen maksavien käyttäjien dissauksesta.

Kissanpentuja, talvea ja muuta
Ipernity

Enemmän kissanpentuja, talvea ja muuta
Flicker

05.10.2013 13:23 #5 : Morgan Blood
Vastaus käyttäjältä Morgan Blood aiheessa Linkkejä käyttäjien omiin gallerioihin
Laitan tähän sen aktiivisen Debiantart-tilini, eli:
lokki-kuutamo

Siellä on perinteisiä maalauksiani, piirrustuksiani ja tussitöitä. Silloin tällöin ilmestyy myös jokin digitaalinen maalaukseni tai juliste-design, mutta ne eivät yleensä ole pitkään. Vierailkaa pois (:

08.10.2013 20:44 #6 : Inactive
Vastaus käyttäjältä Inactive aiheessa Linkkejä käyttäjien omiin gallerioihin
Kyllähän tuota taidetta tulee väkerrettyä joten tältä sivustolta voi käydä katselemassa kaikenlaista taidettani :) Enimmäkseen tietokoneella piirrettyä, mutta aikalailla laidasta laitaan.

Deviantarttini

• Glare hahmo

• Glare
    Kaartilainen
    Taso 18 66.95
16.10.2013 23:35 #7 : Glare
Vastaus käyttäjältä Glare aiheessa Linkkejä käyttäjien omiin gallerioihin
Itselläni on hieman sama juttu kuin Fantalla.
Molemmissa on kissoja, maisemia ja muuta sekalaista kuvaa. Tosin suurin osa kuvista on Flickr sivustossa, että vähemmän on ipernityssä, tosin uusimpia kuvia olen alkanut latailemaan Ipernityyn.
Mutta tässä on linkit molempiin sivustoihin:

Flickr

Ipernity

• Cerasi hahmo

• Cerasi
    Taso 27 18.41
17.10.2013 13:23 - 17.10.2013 13:24 #8 : Cerasi
Vastaus käyttäjältä Cerasi aiheessa Linkkejä käyttäjien omiin gallerioihin
Minulla on ollut tämän vuoden ajan meneillään 365-haaste. Joitain vähän harkitumpia valokuvia, mutta myös paljon päiväkirjahenkisiä satunnaisotoksia.

Haasteena 365
Viimeksi muokattu: 17.10.2013 13:24 Cerasi.

• Einoin hahmo

• Einoin
    Aseenkantaja
    Taso 10 16.76
05.11.2013 20:41 #9 : Einoin
Vastaus käyttäjältä Einoin aiheessa Linkkejä käyttäjien omiin gallerioihin
Tässä olisi pari linkkiä joista löytyy minun töitäni. Deviantissa vähän vanhempaa tavaraa ja blogissa uudempia piirroksia ja koruja.

deviantart
blogi

26.03.2014 21:39 #10 : Warghast
Vastaus käyttäjältä Warghast aiheessa Linkkejä käyttäjien omiin gallerioihin
tulipas taas päivitettyä piirros galleriaa DeviantArttiin

kritiikkiä, kommentteja, ehdotuksia, vinkkejä tippejä yms. kaivataan koska ilman niitä ei voi kehittyä..

29.12.2014 00:49 #11 : anzkiu
Vastaus käyttäjältä anzkiu aiheessa Linkkejä käyttäjien omiin gallerioihin
Facebookin puolelta löytyy Deviantartia useammin päivitettävä piirustusgalleria, www.facebook.com/anninanpiirrokset

Jos joku haluu sitä Deviantartiakin seurailla niin sieltä löydyn nimimerkillä Des-tiny

Valvojat: FreakyMike