Hei kaikki Risingshadown jäsenet!
Ajattelin jakaa tämän tulevan projektin täällä, vaikka kysessä ei olekkaan kirjallisuutta, mutta sitä sivuava aihe kuitenkin, ehkä täällä jotkut olisivat tästä kiinnostuneita.
Olen tosiaan intohimoinen custom pelikorttikeräilijä ja ystäväni Sunish Chabba (Guru Playing Card Company) julkaisee piakkoin hänen suunnitelemansa Kalevala aiheiset pelikortit. Kortit tulevat olemaan täysin uudelleen suunnitellut ja upean näköiset, pokerikokoiset 52 kortin pelikortit. Kortit tullaan tämän hetken suunnitelman mukaan printtaamaan United States Playing Card Companylla, joka on maailmankuulu, maailman suurin ja maailman laadukkain pelikorttien valmistaja. Kampanja tullaan rahoittamaan joukkorahoituksella Kickstarterissa, kampanja käynnistyy tämän hetken arvion mukaan heinä- tai elokuussa. Sunishksen aikaisempiin julkaisuihin kuuluvat
Divine Art
,
Bharata
,
Bharata Major Arcana Tarot
ja tällä hetkellä valmistuksessa oleva
Bharata Series 2
. Korttien design on laatikkoa lukuun ottamatta täysin valmis, ja Sunish suunnitelee sitäkin parhaillaan. Liitän tähän viestin kuvat patakuningas Väinämöisestä ja herttakuningas Lemminkäisestä, Sunish julkaisee varmasti lisää lähiaikoina.
Sunish tosiaan luki Kalevalan sekä englanniksi että hindiksi suunnitellessaan kortteja. Suunnitelmiin on kulunut aikaa useampi kuukausi.
Itsestäni sen verran, että olen tosiaan intohimoinen pelikorttien keräilijä, kokoelmissa on yli 600 korttipakkaa. Minulle kelpaa pelikorteissa vain parhaimmista parhain design ja olen aktiivinen jäsen UnitedCardists.com pelikorttifoorumilla. Tässä projektissa olen auttavana kätenä, jakaen Sunishkselle neuvoja ja ideoita, hän on kuitenkin projektin suunnittelija ja toteuttaja.
Kysykää vaan jos on jotain kysyttävää. Toivottavasti ne jotka ovat kiinnostuneet tukevat projektia kun sen aika on :D
-Roope Lötjönen